Fitness Seller

yo yo yo kom snel kijken naar mn sd profiel(DEEL2)!!!

:roflol: nee bejaarden moet je niet pesten daar heeft hij een punt

Ze zijn bejaard.....

Die bezoekjes zijn waarschijnlijk het hoogtepunt van hun dag.

HAHAHHAHAAH hou je kanker smoel joh..
whaha date. [Afbeelding niet meer beschikbaar]
kanker balhaar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
HAHAHAHHAHAHA

kankerHOMO kanker sl*t.
ga je vader in ze strakke kontgat nemen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar] BeasT_Jwtzelluf schreef:[Afbeelding niet meer beschikbaar]nee ik wil geen date met je dus ik geef niet mijn msn omg hoe duidelijk moet ik zijn ik voel niks voor je kleine homo

Gadverdamme, hij deed z'n cam aan, ik accepteer. Staat ie voor het scherm met z'n c**k.

Ik kap er mee, dit gaat me te ver. Ik ben geen gay.

mvs0p4.png

whahahahhahah..owned:)

wat is kimberly haar sb dan?

Hahahahaha wtf

Haha wat een sicko! kijk maar uit dat je niet vermoord als ie erachter komt dat je een faker bent! :eek:

Dit is geen pesten, ik stuur ze alleen wat bezoek. Komt er ook nog eens iemand langs.

Misschien zien zij er ook wel de humor van in!

Maar hoe weet jij of er al 3 mensen langs zijn geweest, je kunt nooit weten of ze echt daadwerkelijk zijn gekomen.

:roflol: @ laatste paar pagina's.

Er is btw wel een lesbo die wil msnen. Maar ik denk dat ze fake is.
Succes ermee!

[Link niet meer beschikbaar]

:eek: Gelukkig niet op het plaatje gekeken!

hahahahaha sicke grappen man :D

Dat dacht ik dus ook. :roflol:

Ik kap met het Kimberly gebeuren, neem m'n account maar over. Kimberlyy51@live.nl - pw: warcraft. Van het sb account: givemesomelove, pw = warcraft.

Ik krijg hier serieus nachtmerries van.
:roflol:
Daar ben je mega terug gepakt, heb je een mastruberende kerel op je netvlies staan die aan het geilen was op je mooie woordjes.

Epic :roflol:

Terug
Naar boven