train and gain
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 232
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Daar ben je mega terug gepakt, heb je een mastruberende kerel op je netvlies staan die aan het geilen was op je mooie woordjes.
Epic![]()
Sorry hoor maar dit is echt grappig. Ik had graag jou gezicht willen zien toen het gebeurdeLach maar.
Ik denk dat er nog menig mannen zijn hier op DBB die daar van kunnen genieten.
Kijk Wesking, zo wordt je c**k als je later groot bent.
... stel je voor dat net op dat moment je moeder of vriendin een blik op je scherm werpt. Leg dat maar eens uit. 
Sorry hoor maar dit is echt grappig. Ik had graag jou gezicht willen zien toen het gebeurde... stel je voor dat net op dat moment je moeder of vriendin een blik op je scherm werpt. Leg dat maar eens uit.
![]()
Ja, als ze dat zien gaan ze misschien nog twijfelen over z'n geaardheid ook
.Sorry hoor maar dit is echt grappig. Ik had graag jou gezicht willen zien toen het gebeurde... stel je voor dat net op dat moment je moeder of vriendin een blik op je scherm werpt. Leg dat maar eens uit.
![]()
Is dat vol afschuw of bewondering?Hehe. Mijn gezicht zag eruit alsof ik Wesking in de toekomst zag, ****ing ripped en brute massa.

lang geleden dat ik zo heb moeten lachen!!!!!!!!!!!

stuur die pic + msngesprek van die kerel die zn c**k liet zien naar die gast zn buddies op superdudes![]()
levenslang gepest wordt die jongen dan![]()
HAHAHAHHAHAHAH OMG dit topic is echt hilarisch geworden.
Ik verslikte me gewoon in m'n rijst van het lachen tijdens de laatste paar pagina's.
Hulde!
Epic zoals die gasten in de zeik genomen worden, strakka actie Jeffa040

Haha, dat is wel grappig ja. Toch doe ik het niet, is zielig voor die jongen.