Fitness Seller

yo yo yo kom snel kijken naar mn sd profiel(DEEL2)!!!

Die gozer die ze leuter showde is dat die om 16.00 naar planetenlaan 7 zou komen? En heb je nog wat van die gozer gehoord?

:roflol:
Daar ben je mega terug gepakt, heb je een mastruberende kerel op je netvlies staan die aan het geilen was op je mooie woordjes.

Epic :roflol:

Lach maar.

Ik denk dat er nog menig mannen zijn hier op DBB die daar van kunnen genieten.

Kijk Wesking, zo wordt je c**k als je later groot bent.

:roflol::roflol::roflol: Geweldig die msn chats!

Lach maar.

Ik denk dat er nog menig mannen zijn hier op DBB die daar van kunnen genieten.

Kijk Wesking, zo wordt je c**k als je later groot bent.
Sorry hoor maar dit is echt grappig. Ik had graag jou gezicht willen zien toen het gebeurde :eek:... stel je voor dat net op dat moment je moeder of vriendin een blik op je scherm werpt. Leg dat maar eens uit. :D

[Link niet meer beschikbaar]:hornyna::facial::bj::heart::doggy::ds::kiss:

Sorry hoor maar dit is echt grappig. Ik had graag jou gezicht willen zien toen het gebeurde :eek:... stel je voor dat net op dat moment je moeder of vriendin een blik op je scherm werpt. Leg dat maar eens uit. :D

:roflol: Ja, als ze dat zien gaan ze misschien nog twijfelen over z'n geaardheid ook :eek:.

Hehe. Mijn gezicht zag eruit alsof ik Wesking in de toekomst zag, ****ing ripped en brute massa.

2l8hrm1.jpg

Hahaha. :roflol:

:roflol:!!!

:roflol: lang geleden dat ik zo heb moeten lachen!!!!!!!!!!!

Brengt je op ideeën he Jaffa :D

ahahahahahahaha!!!

stuur die pic + msngesprek van die kerel die zn c**k liet zien naar die gast zn buddies op superdudes:roflol::roflol::roflol:
levenslang gepest wordt die jongen dan:D

HAHAHAHHAHAHAH OMG dit topic is echt hilarisch geworden.
Ik verslikte me gewoon in m'n rijst van het lachen tijdens de laatste paar pagina's.

Hulde!

Epic zoals die gasten in de zeik genomen worden, strakka actie Jeffa040

HAHAHAHHAHAHAH OMG dit topic is echt hilarisch geworden.
Ik verslikte me gewoon in m'n rijst van het lachen tijdens de laatste paar pagina's.

Hulde!

Epic zoals die gasten in de zeik genomen worden, strakka actie Jeffa040

Thanks Loo. :roflol:

Haha, dat is wel grappig ja. Toch doe ik het niet, is zielig voor die jongen.

moet hij maar niet zo achterlijk zijn. Durf wedden dat als jij je pik aan iemand laat zien over de cam, dat die persoon er geen 2x over nadenkt om die foto van jou overal op internet te verspreiden;)

Terug
Naar boven