XXL Nutrition

Yoel romero, welk vetpercentage?

Bezoekers in dit topic

yasmine

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2011
Berichten
11.885
Waardering
3.601
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Hallo iedereen,

Yoel Romero is, net zoals mij 1m78cm en weegt ongeveer 90 kilo. Wat is volgens jullie zijn vetpercentage. Dit is volgens mij zowat het ideale lichaam voor een atleet.

Hoe bereik je dit? Ik ben nu aan het bulken tot 100 kilo (en dan zal ik een vetpercentage hebben van rond de 22. Dus dat is 22 kilo vet. Als ik daarna 10 kilo vet er af train, dan heb ik nog 12 kilo vet zit ik dan op een vetpercentage van 13 procent. Zou Romero ook op 13 procent zitten of nog minder?

Voor wie niet weet wie dit is:

https://usatmmajunkie.files.wordpress.com/2017/07/yoel-romero-ufc-213-official-weigh-ins.jpg?w=640
 
Hallo iedereen,

Yoel Romero is, net zoals mij 1m78cm en weegt ongeveer 90 kilo. Wat is volgens jullie zijn vetpercentage. Dit is volgens mij zowat het ideale lichaam voor een atleet.

Voor wie niet weet wie dit is:

https://usatmmajunkie.files.wordpress.com/2017/07/yoel-romero-ufc-213-official-weigh-ins.jpg?w=640

Gok ergens rond de 9/10%. Lastig beoordelen deze kerel, heeft namelijk 0,0 vasculariteit en oogt vrij fluffy, terwijl hij super droge en dikke abs heeft.
 
Bedankt Punjab. Dus dan is dit voorlopig mijn plan; the big three tot eind juni, ondertussen bulken tot 100 kilo, daarna traag cutten naar 90 kilo (1 kilo per maand). En eens ik op 90 kilo ben aangekomen, evalueren. Het cutten ga ik ook wat power cleans toevoegen en meer reps, en ook meer cardio. Kijk er al naar uit.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hallo iedereen,

Yoel Romero is, net zoals mij 1m78cm en weegt ongeveer 90 kilo. Wat is volgens jullie zijn vetpercentage. Dit is volgens mij zowat het ideale lichaam voor een atleet.

Hoe bereik je dit? Ik ben nu aan het bulken tot 100 kilo (en dan zal ik een vetpercentage hebben van rond de 22. Dus dat is 22 kilo vet. Als ik daarna 10 kilo vet er af train, dan heb ik nog 12 kilo vet zit ik dan op een vetpercentage van 13 procent. Zou Romero ook op 13 procent zitten of nog minder?

Voor wie niet weet wie dit is:

https://usatmmajunkie.files.wordpress.com/2017/07/yoel-romero-ufc-213-official-weigh-ins.jpg?w=640


Een van de beste fysieken in mma. Op video's ziet hij er indrukwekkender uit dan op deze foto, rug ook goed. Toch weet ik niet of dit wel haalbaar is natural. Deze man traint niet eens speciaal voor zijn fysiek en is 40 jaar. Als dit natural is, hoe groot kon hij dan wel niet worden door puur aan bb te doen en 15 jaar jonger. Als er dan een grens zit aan supergenen, dan zal het dit wel zijn denk ik.
 
Romero is sowieso niet natty. Maar je vergeet dat het gewicht waarop vechters inwegen niet hun echte gewicht is. Daar gaat zeker 10 liter vocht uit voor zo'n weigh-in.

En niet te vergeten dat je zelf ook aardig wat kg’s inlevert aan oa vocht, 10 kg afvallen betekend niet 10kg vet verliezen. Adhv de pic in op zou het mij verbazen als hij niet natty is...zit toch helemaal niet veel spier op?

Google ook even gechecked...fysiek is natty haalbaar, zijn er genoeg die hier natty ver voorbij gaan.
 
Natty ver voorbij gaan aan 90kg bij 1m78 en dit verpercentage?
 
Natty ver voorbij gaan aan 90kg bij 1m78 en dit verpercentage?

Cijfers... ik zeg niet dat het voor iedereen Is weggelegd maar ik zie er genoeg in mijn omgeving die groter ogen als de man in kwestie..
 
Romero is sowieso niet natty. Maar je vergeet dat het gewicht waarop vechters inwegen niet hun echte gewicht is. Daar gaat zeker 10 liter vocht uit voor zo'n weigh-in.
Weet ik, daarom dat ik een foto nam van tijdens de weigh in.
 
Groter is niet altijd beter. Romeo heeft het perfecte lichaam om explosief, sterk en snel te zijn.
 
Een van de beste fysieken in mma. Op video's ziet hij er indrukwekkender uit dan op deze foto, rug ook goed. Toch weet ik niet of dit wel haalbaar is natural. Deze man traint niet eens speciaal voor zijn fysiek en is 40 jaar. Als dit natural is, hoe groot kon hij dan wel niet worden door puur aan bb te doen en 15 jaar jonger. Als er dan een grens zit aan supergenen, dan zal het dit wel zijn denk ik.
Romero doet aan topsport sinds hij kan ademen, voorouders werden gekweekt om sterke slaven te worden. Hij is al duizenden keren getest, doch geloof ik slechts 1 keer tegen de lamp gelopen en USADA heeft zijn verklaring kunnen testen en hij werd geloofd. Iets wat zelden is.
 
Volgens Wikipedia is hij 84 kg, dus je zit al bijna op zijn fysiek! ;)
 
Cijfers... ik zeg niet dat het voor iedereen Is weggelegd maar ik zie er genoeg in mijn omgeving die groter ogen als de man in kwestie..

Cijfers, betrouwbaarder kan het bijna niet.

Dat zou dus neerkomen op rond 100kg bij 1.78m op 10-11% natty. Ik weet niet in wat voor omgeving jij leeft, maar het lijkt me toch onvoorstelbaar. Er kunnen 3 dingen niet kloppen. 1. hun stats. 2.dat ze natty zijn of 3. je schat ze verkeerd in.
 
Romero doet aan topsport sinds hij kan ademen, voorouders werden gekweekt om sterke slaven te worden. Hij is al duizenden keren getest, doch geloof ik slechts 1 keer tegen de lamp gelopen en USADA heeft zijn verklaring kunnen testen en hij werd geloofd. Iets wat zelden is.

Bij 40 jaar is je fysiek gewoon minder dan wanneer je 30 bent. Of je het nu je hele leven sport of niet, dat kan niemand tegenhouden. Juist als je later zou beginnen kan je top fysiek pas op latere leeftijd komen. Duizenden tests zegt niet veel, Armstrong was de tests zelf ook altijd te slim af. Niemand is vaker getest dan hij. Overeem is in 70 partijen ook een keer tegen de lamp gelopen, de kans is heel klein gepakt te worden.

Het slavenverleden verhaal vind ik wel interessant, maar geloof dat de test.levels van donkere mensen maar heel iets hoger is dan de gemiddelde blanke man. Ik zie ook weinig donkere mensen bij powerlifting en strongman wedstrijden, dé sport om kracht met elkaar te meten.

Als ik zijn fysiek op de foto bekijk zou ik denken dat het wel mogelijk moet zijn, maar hier komt hij minder in uit dan op video's. Het zijn geen poseer foto's natuurlijk. Tussen alle aas gebruikers met mindere fysieken lijkt het me sterk dat de beste mma fysiek ever wel clean is.
 
Cijfers, betrouwbaarder kan het bijna niet.

Dat zou dus neerkomen op rond 100kg bij 1.78m op 10-11% natty. Ik weet niet in wat voor omgeving jij leeft, maar het lijkt me toch onvoorstelbaar. Er kunnen 3 dingen niet kloppen. 1. hun stats. 2.dat ze natty zijn of 3. je schat ze verkeerd in.

Die gast weegt daar toch geen 90 kg?? Waar laat hij het?
 
Die gast weegt daar toch geen 90 kg?? Waar laat hij het?

Hier 85kg in '99

524747282.jpg
yoel-romero-ufc-fight-night-351.jpg



Hier in UFC duidelijk zwaarder, droger en bovendien al 40 jaar.
Weeggewicht in UFC is een stuk lichter voor een wedstrijd dan tijdens een wedstrijd. 90kg is echt wel een reëel gewicht, 80kg zeker niet anders had hij niet hoeven cutten.
 
95-100 lijkt me ook mogelijk eigenlijk. Als zijn vocht weer op peil is dan. Hij is namelijk een stuk droger en buffer.
 
Op die pic vind ik hem dan wel weer buffer ogen..maar er zitten er ook bij waar ik dunne armpjes zie en een flatchest.. het zal wel verbeelding zijn dan :)
 
Ik vind Rico Verhoeven dan wel weer zo iemand waar van ik niet zie hoe hij 116kg kan wegen. Ok hij is natuurlijk 1.96m maar als je zou zeggen hij weegt 100-105 kg zou ik het zo geloven. Heeft meer het lijf van een zeer buffe zwemmer. Qua statts zouden vele bb'ers natural toch een moord doen om 116kg te wegen.

Cv7sbOlWcAAoxhr.jpg
 
Back
Naar boven