08Dennis08
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
damn10 kg op hoog BF stond je dan? Het lijkt mij wel heel bruut teringhard en droog op het podium daar aankomen.
He en wat pak je meestal na de training dan? Gewoon dextrose of?

Die dropsets moeten echt branden man :'), groei je daar ook goed van ? Ik pas het zelf vooral toe bij side raises.
Voor zover ik weet word deze techniek alleen gebruikt wanneer men precontest gaat, omdat je via deze methoden in een relatief korte periode, zeer veel Kcal kan verbranden. Dit geeft cortisol niet de kans om te pieken.
. Hou ons wel op de hoogte he!Cool , en wanneer is je wedstrijd dan? Beetje cardio met krachttraining samen zeg maar. Hou ons wel op de hoogte he!
Of in iedergeval in een periode van 2 weken. 
Brute training weer hoor ! Moet er niet aan denken om mijn spiertjes zo erg te laten branden . Had trouwens wel een stevigere handdruk verwacht van Loca mja helaas hahaJa, ik zie er niet uit. Vraag maar aan Dennis.
Vandaag schouders,biceps, triceps en abs.
Dumbbell press.
2x Dropset, 3x 8 herhalingen. 1 minuut rust tussen de sets.
20,18,16
Side Raises.
2x Dropset, 3x 10 herhalingen. 1 minuut rust tussen de sets.
14,12,8
Upright Row
40,35,30
--
Dumbbell curls
16,14,12
Barbell curl
30,25,20
Tricep Rope Ext.
55,45,40
Tricep Wide Back stand Dips op trap.
2x Dropset, 2x 25 herhalingen. 1 minuut rust tussen de sets.
BW
Daarna van alles wat voor de buik.
---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------
BTW goed nieuws. Ik kan met de sidetricep pose mijn zwakke arm bijna weer volledig strekken. Dit was voorheen niet mogelijk door al het nieuwe weefsel na de breuk. Verschil in beide armen is ook nihill meer. Toen deze net gebroken was, was dit bijna 6 cm!![]()
PS. Waar blijft mijn karma 
Brute training weer hoor ! Moet er niet aan denken om mijn spiertjes zo erg te laten branden . Had trouwens wel een stevigere handdruk verwacht van Loca mja helaas haha![]()

Hahaa daar denkt mijn eelt heel anders over.Ik zei tegen haar dat jullie nog tere handjes hadden... Vandaar!![]()
Voor zover ik weet word deze techniek alleen gebruikt wanneer men precontest gaat, omdat je via deze methoden in een relatief korte periode, zeer veel Kcal kan verbranden. Dit geeft cortisol niet de kans om te pieken.
Buffel!Kan ik er nog onderuit komen om on-stage te gaan volgend jaar? Aangezien wanneer ik on-stage zou gaan jij ook zou gaan.
En nu de rollen eigenlijk al andersom gedraaid zijn
Lijkt me vreselijk zo low carb, en dan die cardio nog ...
Blijven updaten hier he, zeer interessant.
En wat meer seperatie kunt creeëren, al blijft die gedachtengang discutabel.
Om massa te pakken is het imo niet de beste methode, je bent meer op bloedvolume aan het trainen dan echt op hypertrofie van spierweefsel.
Ik ben benieuwd naar de foto's, hoop dat je nog genoeg massa overhoudt om er goed uit te zien als je zo ripped bent.

Was je misleid door mijn uiterlijk vertoon?Brute training weer hoor ! Moet er niet aan denken om mijn spiertjes zo erg te laten branden . Had trouwens wel een stevigere handdruk verwacht van Loca mja helaas hahaPS. Waar blijft mijn karma
![]()

Ik zei tegen haar dat jullie nog tere handjes hadden... Vandaar!![]()

Cardio probeer ik nu 20 minuten per keer en 3x per week. Het is wel een hell.