XXL Nutrition

"You got arms Louie! He's got spaghetti arms!" - The Iron Age Log.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
dan zal het wel helpen, wel vaker logjes gezien van mensen die trainen onder oma... gewicht is echt niks in cijfers, maar pijnlijk in uitvoering :p

idd, ook vaak gehoord. Maar hoe worden bepaalde oefeningen dan uitgevoerd, ben ik echt benieuwd naar.

Maar al die gasten die door haar worden begeleid doen alsof het rocket science is en willen het niet delen :D

• Topic Starter Topic Starter
idd, ook vaak gehoord. Maar hoe worden bepaalde oefeningen dan uitgevoerd, ben ik echt benieuwd naar.

Maar al die gasten die door haar worden begeleid doen alsof het rocket science is en willen het niet delen :D

Wil gerust wat delen, maar zoals ik al eerder zei; Zit in de overgang met begeleiders.

Sibil is een top tante en je kan haar altijd een p.m sturen op BR. Ze helpt graag mensen, mits je serieus bent. :)

Maak je dan de gains van je leven sinds je girly-weights gebruikt? (serieuze vraag)

als je met dergelij licht gewicht traint zul je de hypertrofie vooral moeten halen in korte rusttijden tussen de sets en volume denk ik. dus veelal 30 sec of eronder rust tussen de setjes.... en gewoon afwisselen in reps en sets

Vanaf morgen ga ik maaltijd 3 en 4 vervangen voor 50 gram rijst/ 200 gr. panga en 50 gram rijst en 400 g. panga. :)

Ja. Gains van mijn leven in de cut.

Lees de sticky's even door. :thumbs:
Je kan toch best kracht gainen? Ik geloof dat Gijs (G-men) nog steeds zieke gewichten bleef verplaatsen zelfs op 4% BF en dat heeft hem zeker niets slechts gedaan...

Je kan toch best kracht gainen? Ik geloof dat Gijs (G-men) nog steeds zieke gewichten bleef verplaatsen zelfs op 4% BF en dat heeft hem zeker niets slechts gedaan...

Ryu houdt zich daar nu niet mee bezig. Hij is dan ook geen powerlifter, maar is bezig met cutten op zijn manier.
Ik snap niet dat je hier maar over kracht blijft doorgaan. ???

Gijs is een freak :D dat is nou niet echt een doorsnee voorbeeld om te noemen. ;)

Borst, schouders, abs?lekkere training man.

Maar pak dan gelijk ook 1 goede triceps oefening ipv abs. Heb je gelijk alle spiergroepen waar je triceps wat werk bij moeten verrichten gedaan. En dan triceps later in de week goed trainen, als je dat nodig vindt. Zo zou ik het doen :D

Wil gerust wat delen, maar zoals ik al eerder zei; Zit in de overgang met begeleiders.

Sibil is een top tante en je kan haar altijd een p.m sturen op BR. Ze helpt graag mensen, mits je serieus bent. :)
jij bent een uitzondering, bro :D

Maar zal haar wel een keertje een pm sturen, ben wel benieuwd hoe dat precies zit.

als je met dergelij licht gewicht traint zul je de hypertrofie vooral moeten halen in korte rusttijden tussen de sets en volume denk ik. dus veelal 30 sec of eronder rust tussen de setjes.... en gewoon afwisselen in reps en sets

Juist, in dat geval kan ik dat dus mooi vergeten. Hoe hoger het volume hoe meer last ik van mijn schouders zal krijgen. Maar geloof wel dat zoiets als afwisseling zeker resultaat zal geven!

Pumped, ik train vrijdag rug, biceps en triceps. :)

Als je herstellende bent van een polsfractuur is het ook niet bevordelijk op flink te gaan deadliften, dé oefening met de meeste krachten op de onderarm.

Ryu houdt zich daar nu niet mee bezig. Hij is dan ook geen powerlifter, maar is bezig met cutten op zijn manier.
Ik snap niet dat je hier maar over kracht blijft doorgaan. ???

Gijs is een freak :D dat is nou niet echt een doorsnee voorbeeld om te noemen. ;)

Ik denk dat "tjok" oprecht verbaasd is dat iemand die zo allemachtig sterk is dat hij als tiener al squat records voorbij gaat met warmupgewichten zijn massa kan onderhouden. Dat de focus niet op kracht ligt is natuurlijk niet meer dan logisch;)

Succes :)

En de discussie over kracht is klaar. Als het men niet bevalt dan blijf je toch lekker weg.

Niemand zal je missen.

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Trainingdoelen voor chest, schouders en abs.

1.) Bovenkant borst aanpakken.
2.) Achterkant schouders en traps.
3.) Lower abs en afronden met rep out incline ab twist. Een mega killer deze laatste. :)

Jefferson lift ... Kai Greene's trademark move :p

Ik heb er ook al wat mee gespeeld en best wel leuk. Maar vind het net zoals bij de een
stiff legged DL of BB hack squat nogal nefast voor het herstel ivm een deadlift een paar dagen
ervoor.

Leukere aan die lift is dat wanneer je op een verhoogje staat, je een grotere ROM maakt
en dan krijg je wel iets leuks te voelen :p

Ik denk dat "tjok" oprecht verbaasd is dat iemand die zo allemachtig sterk is dat hij als tiener al squat records voorbij gaat met warmupgewichten zijn massa kan onderhouden. Dat de focus niet op kracht ligt is natuurlijk niet meer dan logisch;)

Succes :)

Ja idd 250kg op 18 jarige leeftijd ofzo toch na 5x te hebben gesquat? Ik snap niet hoe je zo enorm hard kunt terugvallen.

Jefferson lift ... Kai Greene's trademark move :p

Ik heb er ook al wat mee gespeeld en best wel leuk. Maar vind het net zoals bij de een
stiff legged DL of BB hack squat nogal nefast voor het herstel ivm een deadlift een paar dagen
ervoor.

Leukere aan die lift is dat wanneer je op een verhoogje staat, je een grotere ROM maakt
en dan krijg je wel iets leuks te voelen :p

Daar heb ik hem ook van :D.

Eerst even de oefening goed onder de knie krijgen. Daarna maar eens wat blokken toevoegen. Ik zit eraan te denken om volgende week weer een sessie car pulling toe te voegen. Super oefening voor de kuiten, hams en glutes. Jammer, heb geen jeep meer maar een 206je.

Resultaat 2 jaar terug na wat sessies carpulling. :P:D Kreeg een goede pomp en had spontaan geen zin om mijn kamer op te ruimen.

2n2eyw.jpg

Laatst bewerkt:
Succes kerel ga je zeker volgen ligt mij ook meer ''Classic Bodybuilding''

Maja krijg de vet er niet af geen doorzettings vermogen:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven