sjapendoedel
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ga het zeker volgen, was ook mijn doel om year round rond 8a9% te zitten. je stats zijn wel heel erg bruut man, ben wel heel erg benieuwd naar een foto eigenlijk, ook op die 10% die je nu staat.
wat zijn de maten waar je aan moet voldoen voor classic BB, heb gezocht maar niet gevonden.
bedankt voor je info man, mischien kom ik je nog een keertje tegen op een wedstrijd. het is iig ook mijn doe zo'n classic wedstrijd voor volgend jaar.
heel erg veel succes en ik blijf je volgen.
Ghehe..Ryu gaat ook aan het loggeren! Gezellig!
Ik wens je veel succes met je doelen en hopelijk haal je ze in volle glorie en misschien nog met een schepje erboven op
Mooie training ook al! Respect makker!

![]()
Hmmm, apart dagje.
2 minuten opwarmen op step.
Stifflegged Deadlifts
5 sets,
12 x 50
12 x 60
10 x 70
8 x 70 kg
25 seconden rust tussen de sets.
Seated Leg Curls
12 x 30
12 x 35
10 x 40 kg
Dropset
8 x 52 kg
12 x 40 kg
20 x 35 kg
Jefferson Lifts
Deed deze voor de eerste keer. 4 sets, 12 reps, 30 kg. Moet nog erg wennen, maar morgen maar eens kijken wat het effect was. Moet wat meer stretchen om de oefening onder de knie te krijgen. Blikken waren priceless..
Leg extension
12 x 40
12 x 60
10 x 70
10 x 70
8 x 90
30 seconden rust tussen de sets.
Dropset
8 x fullblock
12 x 54
rep out op 35 kg. Meen iets van 24 reps.
Kapot!
Front Squat
Blijf het een k*t oefening vinden, maar moet even doorzetten. Door de quads met de leg extension als pre exh. oefening te gebruiken, is de front squat wel goed aan te voelen. Wiebel, wiebel maar het ging bij set 4 beter. Gewicht was lichter dan Gordon's haar. Alle 4 sets frontsquat gesuperset met BW Sissy Squats, 15 reps.
Lunges
Geen zin in. t*ring druk en ik doe altijd walking lunges. Voor straf terug naar de leg extension.
Wide stand leg extension.
Een goed oefening voor de ''druppel'' op de quads.
2 sets, 25 reps, voeten op 10 voor 2. 10 seconden rust tussen de sets, 35 kg.
Branden....!
Abducter
Ik had ineens een flashback... Ik zag dat brute plaatje van Tom Platz voor mij. Donders, wat had hij goede benen. Natuurlijk was het binnenste gedeelte erg goed ontwikkeld. Hij was groot fan van de Abducter.
Whoopa erop!
12 x 30
12 x 30
10 x 30
8 x 35 kg
8x 40
Pfff, echt sinds mijn 16e niet meer gedaan. Wat een superoefening! Ik wist niet eens dat je op die plek een pomp kon krijgen.
Hybridtraining Kuiten
3 sets van deze giantset.
60 kg, 30 reps, Standing Calve Raise + 30 reps BW Tip Toe + 30 reps BW Stairs Calve Raise.
25 seconden rust tussen de gaintsets. Dus niet tussen de gewone sets.
Heb deze overgenomen van Flex Lewis. Bevalt erg goed!
Cardio
30 minuten op de fiets. Boring!
Zo zou ik ook wel een keer een wedstrijd willen doen89kg is ongeveer mijn doel

Deadlifts met 70kg zetten toch geen zoden aan de dijk of heb ik het mis? Ik bedoel... Zelfs flowertje doet dat op een deload dagje, ff rustig pompen.
Deadlifts met 70kg zetten toch geen zoden aan de dijk of heb ik het mis? Ik bedoel... Zelfs flowertje doet dat op een deload dagje, ff rustig pompen.
Je hebt het mis.
---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------
Delen ervan.

dan zal het wel helpen, wel vaker logjes gezien van mensen die trainen onder oma... gewicht is echt niks in cijfers, maar pijnlijk in uitvoering![]()