XXL Nutrition

"You got arms Louie! He's got spaghetti arms!" - The Iron Age Log.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik ga het zeker volgen, was ook mijn doel om year round rond 8a9% te zitten. je stats zijn wel heel erg bruut man, ben wel heel erg benieuwd naar een foto eigenlijk, ook op die 10% die je nu staat.

wat zijn de maten waar je aan moet voldoen voor classic BB, heb gezocht maar niet gevonden.

• Topic Starter Topic Starter
ik ga het zeker volgen, was ook mijn doel om year round rond 8a9% te zitten. je stats zijn wel heel erg bruut man, ben wel heel erg benieuwd naar een foto eigenlijk, ook op die 10% die je nu staat.

wat zijn de maten waar je aan moet voldoen voor classic BB, heb gezocht maar niet gevonden.

- 1.70 = 170-100+2= 72 kg (dus 1.65= 165-100+2= 67 kg)
- 1.78 = 178-100+4= 82 kg (dus 1.75= 175-100+4= 79 kg)
+1.78 = 179-100+6= 85 kg (dus 1.90= 190-100+6= 96 kg)

Foto uit de oude doos:

Stats: 79 kilo, 20 jaar, vet % geen idee.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en MOET je dan dat gewicht zijn of is dat het maximum? ik zou 94 mogen wegen dan, haal ik van mn leven niet.

Dat is een max. :)

bedankt voor je info man, mischien kom ik je nog een keertje tegen op een wedstrijd. het is iig ook mijn doe zo'n classic wedstrijd voor volgend jaar.

heel erg veel succes en ik blijf je volgen.

Ghehe..Ryu gaat ook aan het loggeren! Gezellig!:)
Ik wens je veel succes met je doelen en hopelijk haal je ze in volle glorie en misschien nog met een schepje erboven op;)

Mooie training ook al! Respect makker!

bedankt voor je info man, mischien kom ik je nog een keertje tegen op een wedstrijd. het is iig ook mijn doe zo'n classic wedstrijd voor volgend jaar.

heel erg veel succes en ik blijf je volgen.

Tuurlijk, en als je in de buurt ben ( Amersfoort of Leeuwarden ) kan je ook altijd mee trainen. Ik zie dat je nog 21 bent, dus jij kan in principe nog als junior meedoen. Denk hierover na, want deze stap is kleiner dan met de senioren. :thumbs:

Ghehe..Ryu gaat ook aan het loggeren! Gezellig!:)
Ik wens je veel succes met je doelen en hopelijk haal je ze in volle glorie en misschien nog met een schepje erboven op;)

Mooie training ook al! Respect makker!

Thanks! Over 20 minuten naar de gym. Straks nog even Seedorf uit de selectie halen en dan kan ik met een gerust hart genoeg kracht zetten.. :D

@ Ryu,train je nog in LWD?
iig succes?

ga dit zeker volgen, die clasic bb vind ik wel interessant

tom-platz.jpg

Hmmm, apart dagje.

2 minuten opwarmen op step.

Stifflegged Deadlifts

5 sets,

12 x 50
12 x 60
10 x 70
8 x 70 kg

25 seconden rust tussen de sets.

Seated Leg Curls

12 x 30
12 x 35
10 x 40 kg

Dropset
8 x 52 kg
12 x 40 kg
20 x 35 kg

Jefferson Lifts

Deed deze voor de eerste keer. 4 sets, 12 reps, 30 kg. Moet nog erg wennen, maar morgen maar eens kijken wat het effect was. Moet wat meer stretchen om de oefening onder de knie te krijgen. Blikken waren priceless.. :D

Leg extension

12 x 40
12 x 60
10 x 70
10 x 70
8 x 90

30 seconden rust tussen de sets.

Dropset
8 x fullblock
12 x 54
rep out op 35 kg. Meen iets van 24 reps.

Kapot!

Front Squat

Blijf het een k*t oefening vinden, maar moet even doorzetten. Door de quads met de leg extension als pre exh. oefening te gebruiken, is de front squat wel goed aan te voelen. Wiebel, wiebel maar het ging bij set 4 beter. Gewicht was lichter dan Gordon's haar. Alle 4 sets frontsquat gesuperset met BW Sissy Squats, 15 reps.

Lunges

Geen zin in. t*ring druk en ik doe altijd walking lunges. Voor straf terug naar de leg extension.

Wide stand leg extension.

Een goed oefening voor de ''druppel'' op de quads.

2 sets, 25 reps, voeten op 10 voor 2. 10 seconden rust tussen de sets, 35 kg.

Branden....! :D:D

Abducter

Ik had ineens een flashback... Ik zag dat brute plaatje van Tom Platz voor mij. Donders, wat had hij goede benen. Natuurlijk was het binnenste gedeelte erg goed ontwikkeld. Hij was groot fan van de Abducter.

Whoopa erop!

12 x 30
12 x 30
10 x 30
8 x 35 kg
8x 40

Pfff, echt sinds mijn 16e niet meer gedaan. Wat een superoefening! Ik wist niet eens dat je op die plek een pomp kon krijgen. :D

Hybridtraining Kuiten

3 sets van deze giantset.

60 kg, 30 reps, Standing Calve Raise + 30 reps BW Tip Toe + 30 reps BW Stairs Calve Raise.

25 seconden rust tussen de gaintsets. Dus niet tussen de gewone sets.

Heb deze overgenomen van Flex Lewis. Bevalt erg goed! :)

Cardio

30 minuten op de fiets. Boring!

tom-platz.jpg

Hmmm, apart dagje.

2 minuten opwarmen op step.

Stifflegged Deadlifts

5 sets,

12 x 50
12 x 60
10 x 70
8 x 70 kg

25 seconden rust tussen de sets.

Seated Leg Curls

12 x 30
12 x 35
10 x 40 kg

Dropset
8 x 52 kg
12 x 40 kg
20 x 35 kg

Jefferson Lifts

Deed deze voor de eerste keer. 4 sets, 12 reps, 30 kg. Moet nog erg wennen, maar morgen maar eens kijken wat het effect was. Moet wat meer stretchen om de oefening onder de knie te krijgen. Blikken waren priceless.. :D

Leg extension

12 x 40
12 x 60
10 x 70
10 x 70
8 x 90

30 seconden rust tussen de sets.

Dropset
8 x fullblock
12 x 54
rep out op 35 kg. Meen iets van 24 reps.

Kapot!

Front Squat

Blijf het een k*t oefening vinden, maar moet even doorzetten. Door de quads met de leg extension als pre exh. oefening te gebruiken, is de front squat wel goed aan te voelen. Wiebel, wiebel maar het ging bij set 4 beter. Gewicht was lichter dan Gordon's haar. Alle 4 sets frontsquat gesuperset met BW Sissy Squats, 15 reps.

Lunges

Geen zin in. t*ring druk en ik doe altijd walking lunges. Voor straf terug naar de leg extension.

Wide stand leg extension.

Een goed oefening voor de ''druppel'' op de quads.

2 sets, 25 reps, voeten op 10 voor 2. 10 seconden rust tussen de sets, 35 kg.

Branden....! :D:D

Abducter

Ik had ineens een flashback... Ik zag dat brute plaatje van Tom Platz voor mij. Donders, wat had hij goede benen. Natuurlijk was het binnenste gedeelte erg goed ontwikkeld. Hij was groot fan van de Abducter.

Whoopa erop!

12 x 30
12 x 30
10 x 30
8 x 35 kg
8x 40

Pfff, echt sinds mijn 16e niet meer gedaan. Wat een superoefening! Ik wist niet eens dat je op die plek een pomp kon krijgen. :D

Hybridtraining Kuiten

3 sets van deze giantset.

60 kg, 30 reps, Standing Calve Raise + 30 reps BW Tip Toe + 30 reps BW Stairs Calve Raise.

25 seconden rust tussen de gaintsets. Dus niet tussen de gewone sets.

Heb deze overgenomen van Flex Lewis. Bevalt erg goed! :)

Cardio

30 minuten op de fiets. Boring!

Yo ryu,

Zijn die apparaten plateloaded met die gewichten?

Doel voor het oog verschilt niet veel met het mijne, ben 1.90 dus mag wel wat meer kilo's als einddoel hebben.

Hoelang heb je niet kunnen trainen door je arm en bleef je fysiek wel redelijk behouden?

Ik zit zelf nog minimaal 1 maand met slechts 1x KT per week omdat ik mijn linkerschouder 5 weken geleden volledig geluxeerd heb.

Succes iig!

Ben pas na 8 weken mijn eerste lichte training gaan doen. Arm werkt nog steeds af en toe tegen. Denk nog steeds nieuw weefsel wat ik moet inwerken. Fysiek is 90% van het oude niveau. Heb er vertrouwen in. :)

Zo zou ik ook wel een keer een wedstrijd willen doen :) 89kg is ongeveer mijn doel

Alleen moet nog wel 10kilo bij :p

Hoe werkt dat eigenlijk met inschrijven met zo'n wedstrijd, kan iedereen dat in principe?

Deadlifts met 70kg zetten toch geen zoden aan de dijk of heb ik het mis? Ik bedoel... Zelfs flowertje doet dat op een deload dagje, ff rustig pompen.

Je hebt het mis.

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Delen ervan.

dan zal het wel helpen, wel vaker logjes gezien van mensen die trainen onder oma... gewicht is echt niks in cijfers, maar pijnlijk in uitvoering :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven