MuscleMeat

Zaak Dutroux

Bezoekers in dit topic

Ik dacht aanvankelijk ook dat ze Michelle Martin nooit zouden vrijlaten. Dus ik durf al niet meer stellen dat Dutroux nooit zal vrijkomen.
 
Meh, die loopt een week rond en dan ligt ie wel ergens in een rivier met een blok aan zijn been.
 
als je je tijd hebt gezeten ben je toch weer een onschuldige burger?
:D

anders als ik 1x klein foutje maak ben ik rest van me leven crimineel?
denk toch eens na voordat je met de media meeloopt

(neemt niet weg dat ie van mij afgeschoten mag worden)
 
als je je tijd hebt gezeten ben je toch weer een onschuldige burger?
:D

anders als ik 1x klein foutje maak ben ik rest van me leven crimineel?
denk toch eens na voordat je met de media meeloopt


(neemt niet weg dat ie van mij afgeschoten mag worden)
Dit is niet goed te praten, die gast wist dondersgoed waar hij mee bezig was. Iemand als hem mag niet vrijkomen.

Je mag overigens zelf wel eens na gaan denken.
 
Yep 1/3 van de straf gezeten geeft zelfs bij de zwaarste criminelen kans op vrijlating in apenland België. Niet dat dat zal gebeuren in dit geval maar het toont wel aan hoe erg het gesteld is met de wetgeving.
 
Ik hoorde gisteren dat dit echt niet gaat gebeuren ?!
en TERECHT !! FFS !!
 
als je je tijd hebt gezeten ben je toch weer een onschuldige burger?
:D

anders als ik 1x klein foutje maak ben ik rest van me leven crimineel?
denk toch eens na voordat je met de media meeloopt

(neemt niet weg dat ie van mij afgeschoten mag worden)

Dutroux :roflol:
 
De halve wereld weet hoe die man eruit ziet, als hij vrijgelaten wordt kan hij gelijk vogelvrij verklaard worden. Niets mis mee, zon man is toch niet meer te genezen.

als je je tijd hebt gezeten ben je toch weer een onschuldige burger?
:D

anders als ik 1x klein foutje maak ben ik rest van me leven crimineel?
denk toch eens na voordat je met de media meeloopt

(neemt niet weg dat ie van mij afgeschoten mag worden)
6 meisjes gijzelen, martelen waarvan een paar tot de dood toe, en jij hebt het over een klein foutje? Daarvoor heeft hij ook al een tijd gezeten voor het gruwelijk verkrachten van minderjarigen
 
Ach, heeft iedereen weleens toch dat er opeens 6 meisjes in je kelder zitten? :roflol:

:o
 
als je je tijd hebt gezeten ben je toch weer een onschuldige burger?
:D

anders als ik 1x klein foutje maak ben ik rest van me leven crimineel?
denk toch eens na voordat je met de media meeloopt

(neemt niet weg dat ie van mij afgeschoten mag worden)

De straffen die worden opgelegd nemen de daad nog altijd niet weg. Ja je hebt je tijd uitgezeten maar je blijft voor altijd een crimineel.

Hoe ik jouw post lees is: Ik maak iemand dood, ik krijg 20 jaar, ik doe die 20 jaar uit, daarna begin ik met een schone lei en heb ik dus niemand meer gedood in het verleden.

OT: Ik vind dat eender welke moordenaar, verkrachter of zware crimineel gewoon dood moet. Meer plek voor kleine criminelen zoals winkel dieven, jeugdcriminelen enz.

Maar zal weer wat te extreem zijn denk ik...
 
De straffen die worden opgelegd nemen de daad nog altijd niet weg. Ja je hebt je tijd uitgezeten maar je blijft voor altijd een crimineel.

Hoe ik jouw post lees is: Ik maak iemand dood, ik krijg 20 jaar, ik doe die 20 jaar uit, daarna begin ik met een schone lei en heb ik dus niemand meer gedood in het verleden.

OT: Ik vind dat eender welke moordenaar, verkrachter of zware crimineel gewoon dood moet. Meer plek voor kleine criminelen zoals winkel dieven, jeugdcriminelen enz.

Maar zal weer wat te extreem zijn denk ik...
Een moordenaar hoeft niet per se een slecht mens te zijn, kan uit noodweer of andere omstandigheden gebeuren.
 
Een moordenaar hoeft niet per se een slecht mens te zijn, kan uit noodweer of andere omstandigheden gebeuren.

Dan is t geen moordenaar.

Moord is wanneer je bewust en met voorbedachte rade iemand doodmaakt. Wanneer het uit opwelling (of zelfs 'per ongelijk') gebeurt is het doodslag
 
Dan is t geen moordenaar.

Moord is wanneer je bewust en met voorbedachte rade iemand doodmaakt. Wanneer het uit opwelling (of zelfs 'per ongelijk') gebeurt is het doodslag

Jammer dat die scheidingslijn vaak niet zo gemakkelijk te vinden is.

Van mij mag de doodstraf ook terug ingevoerd worden, maar dan zullen er weer regelmatig onschuldige mensen hangen en dient de vraag weer gesteld; vanaf wanneer is de straf in verhouding met de misdaad?
 
Hij heeft ook één van zijn kompanen vermoord.
 
Jammer dat die scheidingslijn vaak niet zo gemakkelijk te vinden is.

Van mij mag de doodstraf ook terug ingevoerd worden, maar dan zullen er weer regelmatig onschuldige mensen hangen en dient de vraag weer gesteld; vanaf wanneer is de straf in verhouding met de misdaad?

Hmm, mensen die voor moord zijn veroordeeld zijn bijna altijd wel 'moordenaars' terwijl een groot deel van de 'moordenaars' ook bij doodslag eindigt omdat niet bewezen kan worden dat het met voorbedachte rade was.

Maar goed, mensen waarvan meer dan 100% zeker is dat ze het gedaan hebben mogen van mij gewoon hangen.
 
Marc Dutroux amuseert zich tijdens wandeling in gevangenis van Nijvel

Via de Franstalige kranten van SudPresse zijn nieuwe beelden verschenen van seriemoordenaar Marc Dutroux tijdens zijn wandeling in de gevangenis van Nijvel.

De beelden tonen hoe Dutroux zich alleen amuseert tijdens zijn wandeling op de binnenkoer. Dutroux zit in een speciaal regime, waarbij hij tijdens zijn wandeling geen andere gedetineerden tegenkomt. Op de beelden is te zien hoe Dutroux in korte broek rondwandelt en glijdt over een ijsplek. Enkele gevangenen die uitzicht hebben op de binnenkoer geven wat opmerkingen waarop Dutroux met een glimlach reageert.

De dienst strafinrichtingen is een intern onderzoek gestart naar wie de beelden heeft gemaakt. Mogelijk gaat het om een medegedetineerde. Als dat het geval is, dan zou die gevangene gesanctioneerd kunnen worden door maximum dertig dagen in isolatie. Het is in de gevangenis verboden om technologische middelen te bezitten of ze te gebruiken om met de buitenwereld te communiceren.

Dutroux is in 2004 tot levenslang veroordeeld, voor kindermoord, ontvoering en verkrachting. Ook in 2014 doken al eens beelden van Marc Dutroux in de gevangenis op.

581?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.jpg
 
Dat mag. Zolang ze hem maar niet vrijlaten.
 
mag niet ,gsm's zijn verboden in gevangenis en tis vreslijk om te zien dat dat stuk krapuul nog steeds leeft
 
Back
Naar boven