FabulaActaEst
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is niet goed te praten, die gast wist dondersgoed waar hij mee bezig was. Iemand als hem mag niet vrijkomen.als je je tijd hebt gezeten ben je toch weer een onschuldige burger?
anders als ik 1x klein foutje maak ben ik rest van me leven crimineel?
denk toch eens na voordat je met de media meeloopt
(neemt niet weg dat ie van mij afgeschoten mag worden)
als je je tijd hebt gezeten ben je toch weer een onschuldige burger?

6 meisjes gijzelen, martelen waarvan een paar tot de dood toe, en jij hebt het over een klein foutje? Daarvoor heeft hij ook al een tijd gezeten voor het gruwelijk verkrachten van minderjarigenals je je tijd hebt gezeten ben je toch weer een onschuldige burger?
Hebben ze jou nu nog steeds niet verteld dat die plastic poppen geen echte meisjes zijn?Ach, heeft iedereen weleens toch dat er opeens 6 meisjes in je kelder zitten?
![]()
Hebben ze jou nu nog steeds niet verteld dat die plastic poppen geen echte meisjes zijn?

als je je tijd hebt gezeten ben je toch weer een onschuldige burger?
Een moordenaar hoeft niet per se een slecht mens te zijn, kan uit noodweer of andere omstandigheden gebeuren.De straffen die worden opgelegd nemen de daad nog altijd niet weg. Ja je hebt je tijd uitgezeten maar je blijft voor altijd een crimineel.
Hoe ik jouw post lees is: Ik maak iemand dood, ik krijg 20 jaar, ik doe die 20 jaar uit, daarna begin ik met een schone lei en heb ik dus niemand meer gedood in het verleden.
OT: Ik vind dat eender welke moordenaar, verkrachter of zware crimineel gewoon dood moet. Meer plek voor kleine criminelen zoals winkel dieven, jeugdcriminelen enz.
Maar zal weer wat te extreem zijn denk ik...
Een moordenaar hoeft niet per se een slecht mens te zijn, kan uit noodweer of andere omstandigheden gebeuren.
Dan is t geen moordenaar.
Moord is wanneer je bewust en met voorbedachte rade iemand doodmaakt. Wanneer het uit opwelling (of zelfs 'per ongelijk') gebeurt is het doodslag
Jammer dat die scheidingslijn vaak niet zo gemakkelijk te vinden is.
Van mij mag de doodstraf ook terug ingevoerd worden, maar dan zullen er weer regelmatig onschuldige mensen hangen en dient de vraag weer gesteld; vanaf wanneer is de straf in verhouding met de misdaad?