Fitness Seller

Zaken waaraan jij je ergert op facebook

Ik erger mij niet aan Facebook omdat ik niet aan de hype mee doe. Heerlijk vrij zonder sociale controle, anders zou ik elke dag foto's van mijn maaltijden moeten uploaden. Mooie mirror selfshots van mij tijdens het trainen. En awesome bodybuilder quotes posten. Of chatten met allerlei mensen die het ongezond vinden waar ik mee bezig ben.
Hipsters je weet zelf

Hoi Nitwit:)

Heb niet veel r**ards op me facebook.. heb er maar 3 tussen zitten van 115 totaal ofzo, die 'm helemaal vol spammen..

1st: Tja, die zet gewoon allemaal onzinnige dingen erop.

1 bish, die allemaal van die zielige teksten en plaatjes upload..

nog een bish, die elke avond als ze gaat slapen uitgebreid de liefde moet gaan verklaren aan d'r vriend..

Ik vind het vooral handig om topsporters, bands, sporza.be, en andere pagina's te volgen. Ma het is idd wel irritant dat sommige mensen echt hun ganse leven moeten kunnen meedelen..

Je kunt ook gewoon de updates van irritante mensen blokkeren. Jammer dat je niet in 1 keer alle invites kan blokkeren van al je fb contacten. Wat ook minder is dat veel mensen de neiging hebben om je ongevraagd toe te voegen aan een groep wat je geen k*t interesseert.

Hi everyone.

I'm almost 50 and have Facebook. I like it for contact with my daughters and up to date photos of my grand son. I also use it to keep in contact with people I have met in real life at LARPing events .The privacy settings are high and not everyone can see each other or all my pictures ( larp events or holidays). I am from England but do have problems with spelling-dislexica,plus I have the problem of mixing Dutch and English up in the same sentence-for which I am very sorry. I do try to use spell check when posting but it does not always work.
I do get megge pissed off with all the bullshit spam posts though !

---------- Post added 20 August 2012 at 15:50 ----------

When I ask some one to be my friend-we have already met in real life and I always say in the request who I am and where we met.

Je mag gewoon ABN praten hoor.

Die verjaardagswensen, heeft voor mij echt niets van waarde, vind het ook maar fout om bepaalde mensen gelukkige verjaardag te wensen enkel en alleen maar omdat je het ziet op facebook en drm doet. Heb drm al 4 jaar de optie uitgeschakeld dat mensen iets kunnen posten op m'n pagina. Mensen die me echt een gelukkige verjaardag willen wensen kunnen het altijd doen via een privé bericht, via sms of in real life.

Je kunt ook gewoon de updates van irritante mensen blokkeren. Jammer dat je niet in 1 keer alle invites kan blokkeren van al je fb contacten. Wat ook minder is dat veel mensen de neiging hebben om je ongevraagd toe te voegen aan een groep wat je geen k*t interesseert.

Ja inderdaad, superhandig natuurlijk :D. Heb echt van een hoop mensen gewoon alle updates afstaan :o.

Als iemand je irriteert op facebook, gooi je die persoon er toch gewoon af.

Alle verzoeken voor verjaardagskalenders en games. Heb ze gelukkig nu bijna allemaal geblokkeerd, dus heb er weinig last meer van.

Mensen die een heel levensverhaal op FB gaan posten over hoe slecht ze het hebben gehad, hoe ver ze nu zijn gekomen, bla bla bla, en vooral al hun vrienden die er dan op gaan reageren door te zeggen hoe trots ze wel niet zijn. En dat dan iedere week opnieuw.

• Like
Waarderingen: KIKO
Ecto's die 'bodybuild' foto's van zichzelf plaatsen

Boeiend, laat mensen in hun waarde. Als het je zo irriteert wie let je dan om je FB te verwijderen.

facebook.. wtf is dat ?

Terug
Naar boven