MuscleMeat

Zal ik gaan kuren?

Wat een bullshit zeg, zijn genoeg gasten die 30-50kg in 2 jaar kunnen aankomen natural (meestal zijn ze 1.90 of langer dan wel), dat zijn de gasten die weten hoe ze moeten eten. oa ik en een paar gasten in mijn gym bijv.

:)

Ik vrees dat je u ook veel laat wijsmaken.

Kan je een foto posten ?

• Topic Starter Topic Starter
Nou jongens even een update.. het is allemaal niks hoor. ik ben meer gaan eten en nog steeds zwaar (gevarieerd) trainen en er gebeurd niks. Behalve dat m'n vetpercentage ervan stijgt maar wat betreft kracht ga ik geen fl**ker vooruit en voorlopig wil ik sterker worden.. Ik ga dus wel kuren... of jullie nog ideetjes wat ik verkeerd doe? ik word er helemaal gek van!

Lees toevallig je topicje even.

Ik denk dat je nauwkeuriger moet toelichten wat je problemen zijn, waar ze zitten en wat je wil bereiken. In ieder geval, als je maximale ondersteuning wil van dit forum.

Want zoals je hier zegt wil je puur op kracht winnen en train je al je gehele trainingstijd op kracht.
Het eerste wat ik dan denk, train eens niet op kracht.. En zo kan ik nog wel even door gaan. Maar wat ik dus wil zeggen probeer je lichaam op andere manieren te prikkelen..

Verder ben ik geen kenner van AAS, dus het volgende kun je ook als niet-geschreven zien.
Als ik jou was zou ik zeker de 5 jaar trainingstijd aanhouden.

Na 2 jaar training op je natural MAX. :roflol:
Dan begin je net man. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Wat een bullshit zeg, zijn genoeg gasten die 30-50kg in 2 jaar kunnen aankomen natural (meestal zijn ze 1.90 of langer dan wel), dat zijn de gasten die weten hoe ze moeten eten. oa ik en een paar gasten in mijn gym bijv.

ja, als ik 2 jaar aan een stuk op 10.000kcal p/dag ga zitten dan kom ik ook wel 30/50kg aan. alleen heb ik dan wel een vetschort tot aan mijn knieen. :D

• Topic Starter Topic Starter
Vooruitgang suckt man, maar ik ben meer gaan eten zoals velen me adviseerden. Enige wat ik heb is meer energy en daardoor iets meer kracht, en dat ook niet altijd maar verder niks. Soms heb ik het idee dat ik zelfs achteruit ga maar kleiner word ik niet ofzo. Ik zit gewoon vast, en dat is duidelijk. Al een hele tijd sta ik stil en van extra eten gaat mn vet percentage omhoog, word ik zwaarder.. Mijn beslissing staat nu vast, zat nog te twijfelen maar ik ga het gewoon doen. Thanks for al jullie adviezen. Ik start over een tijdje wel een kuurlogje, eerst even rustig op mijn gemak kijken waarmee ik ga beginnen.

Kuur advies is altijd welcome.

Neem even rust en probeer eens wat compleet anders. Je hebt in die 2 jaar wel flinke vorderingen gemaakt en je stats zijn zeer goed. Alleen vet aanzetten is niet goed natuurlijk. Je eet voldoende, dat is duidelijk. Zoek het in je training en rust/herstel. Heb zelf hetzelfde probleem, maar zit al 2 jaar zonder vooruitgang. Begrijp je keus om aan de AAS te gaan wel. Maar waarom niet eerst proberen anders te trainen nog?. AAS is ook niet alles. Lees je iig goed in!

ongeloofwaardige status klopt niks van.

Nou jongens even een update.. het is allemaal niks hoor. ik ben meer gaan eten en nog steeds zwaar (gevarieerd) trainen en er gebeurd niks. Behalve dat m'n vetpercentage ervan stijgt maar wat betreft kracht ga ik geen fl**ker vooruit en voorlopig wil ik sterker worden.. Ik ga dus wel kuren... of jullie nog ideetjes wat ik verkeerd doe? ik word er helemaal gek van!

Ik weet niet of het je doel is om echt zo lang mogelijk natural te blijven, maar anders zou ik gewoon de spuit er in zetten als ik jou was.

Spuit er in en ook totaal eens anders gaan trainen. Heb je al eens westside barbell gedaan?

---------- Toegevoegd om 09:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

ongeloofwaardige status klopt niks van.
je bent 19 dus moet oprotten hier

Mooi dat je zo ver natural kan komen.

Ik snap alleen niet hoe het kan dat je niet overtraind raakt omdat je 6 x in de week traint.

Succes iig

ja, ik snap er weinig van 6x230 kg squatten na 2 jaar naturel trainen.

Los van de status gewoon BF iets lager brengen en een lekker test only kuurtje pakken.

ja, ik snap er weinig van 6x230 kg squatten na 2 jaar naturel trainen.

Los van de status gewoon BF iets lager brengen en een lekker test only kuurtje pakken.

Sommige mensen zijn gewoon lucky bastards. Toen ik 2 jaar trainde kon ik net 1x 80 kilo bankdrukken en een maat van mij die nooit getraind had en een keer meedeed deed 10x100.
Het ergste is nog dat hij helemaal niks doet met dit "talent"

6x230 squat is wel heel veel, ik ken eigenlijk niemand op het forum die dat kan.

er zijn wel mensen die het kunnen maar niet als je begon op 82 kg twee jaar geleden met trainen, maar jullie weten zelf matties op het internet is alles mogelijk :)

Terug
Naar boven