AndroidHealthClinic

Zal ik gaan kuren?

Wat ook veel met je vooruitgang te maken heeft is wat je in het dagelijkse leven doet denk ik, en hoe je in je vel zit. En hoe je denkt. Ik heb 2 jaar niks gedaan en lekker relaxt buiten het elke dag trainen als een beest, elke nacht 9 uurtjes slapen en helemaal geen zorgen aan m'n kop. Dit is echt niet zo apart hoor...

Is dat nu veranderd? Want dat kan verklaren waarom je niet meer vooruit gaat omdat je nu minder goed hersteld met dagelijks trainen. Beperk het eens naar 3 of 4 dagen.

Voedingsschema ben ik wel benieuwd naar.

• Topic Starter Topic Starter
Is dat nu veranderd? Want dat kan verklaren waarom je niet meer vooruit gaat omdat je nu minder goed hersteld met dagelijks trainen. Beperk het eens naar 3 of 4 dagen.

Ja dit is zeker veranderd, het kan ook een van de oorzaken zijn maar helaas kan ik niks extra aan mijn dagelijkse leven veranderen. Heb wel last van een klein beetje stress maar ALTIJD kijk ik uit om te gaan trainen. Elke dag als ik begin kijk uit naar het eind van de middag om weer te gaan trainen.

Inmiddels ben ik begonnen aan een 'simpel' kuurtje. Namelijk Anavar Only (oral troep ik weet het, bang voor naalden.. maar dit zal wel veranderen als ik een beetje success boek met deze kuur).

6 weken lang 70mg anavar p/d

Ben nu 4 dagen bezig, eerste dag 40mg genomen,
laatste 3 dagen 70mg p/d.

elke dag (incl weekend)

sochtends 9:00 40mg
smiddags 16:30 30mg

Verder drink ik geen koffie, drink niet, niet roken, zo min mogelijk kleurstoffen om de lever zo min mogelijk te belasten.

Gewoon even kijken wat er nu gaat gebeuren...
Mijn doel is om sterker te worden, gewichten moeten gewoon omhoog.. dat is mijn doel.

Thanks voor jullie advies.

Bro,

Ik vind dit niet echt een geschikte eerste kuur.

Je zult hier wel iets mee gainen maar bij lange na niet het meest optimale wat je met een EERSTE kuur zou mouten kunnen pakken.

Maar iig succes ermee.

Ik zou ook injects nemen, slopert.
Je kan het ook in een keer goed doen dan meerdere malen fout.

Je bent een grote vent hoe ben je bang voor naalden, je eet ze op :D

Succes iig. Elke dag trainen is wel funest voor je herstel. Als die kuur niks opleverd zou ik eerst eens minderen in trainingsdagen.

+1 elke dag zwaar knalle als naturel is gek :D

Even een update, heb die anavar kuur afgemaakt. Geen 6 weken, gewoon +/-10 weken 70mg. Lever prima in orde. Weeg nu 123 kilo. Wel meer gaan eten dus ben daardoor denk ik ook aangekomen, en ben ook creatine gaan gebruiken.

Kracht FLINK vooruit gegaan, zwaarder geworden en lijk droger. Dus ben zeker wel tevreden. Alleen duur grapje, maargoed had aan het begin toch teveel potjes gekocht.

Zal ik nu nog 2 weken tamoxifen nemen? of niet nodig? Ik gebruik nu ook die no-xplode stack met cellmass, nitrix enzo dus knal hem elke dag zowiezo door zonder anavar meuk.

Met de juiste kuur (injects testE Deca) had je veel betere resultaten behaald man.

Ja dat wil ik nu dus gaan doen, de eerste stap was gewoon moeilijk voor mij. Maar net klaar en denk al aan mn 2e kuurtje.

EDIT: En dat worden wel injects.

Laatst bewerkt:
de naald is je vriend!
Gewoon meteen die naald er in...f uck nakuur!(anders natuurlijk wel ff nolva)
12weken test e op 500 ew
8/10 weken deca op 400 ew
2weken na je laatste injectie 4 weken nolva op 20 e.d.
zul je zien hoeveel je gaat groeien!

Laatst bewerkt:
Maar je wil vooral in kracht vooruit? In hoeverre valt dit niet gewoon weer terug naar je oude niveau als je stopt met kuren?
Massa kan je misschien ten dele nog wel behouden, maar kracht ook?

Kracht kan je ook prima houden hoor.

OK, duidelijk.

Terug
Naar boven