XXL Nutrition

Zal ik gaan kuren?

1.89m, 116 kg @ 15%. Ben wel benieuwd naar foto's van zo'n fysiek, respect.

er zijn wel mensen die het kunnen maar niet als je begon op 82 kg twee jaar geleden met trainen, maar jullie weten zelf matties op het internet is alles mogelijk :)

Op het i-net kun je iemand bijvoorbeeld voor dikke donder uitmaken, zo veilig achter je PC-je....

Maar gelukkig ben je een jood, kunnen we mekaar de hand schudden en ik verzeker je dat mn buik niet de jouwe raakt. Ok mattie? ;) :D

Hij was op z'n 18e al kaal he, net als zijn stats ook niet bepaald normaal te noemen, dit kan met zijn hormonale waardes te maken hebben die zoals hij zelf al zegt hoog liggen. Hoog in test. wordt wel vaker in verband gebracht met vroege kaalheid.(zo geen onderzoek paraat, zal eens zoeken)
Misschien is hij hierdoor wel in staat zulke belachelijke gains te maken.. Als het waar is; Respect!

Ohw en @ slopert.

2 jaar naturel trainen is nog niks. Mooi dat je al die progressie geboekt hebt. Je bent nog jong, je kunt nog zoveel uit je trainingen en voeding halen. Maak daar gebruik van en val niet te snel op AAS.
Die basis pakken ze je niet meer af.

trainingsplateau:

- andere oefeningen / schema (genoeg voorbeelden hier op het forum)
- andere reps (hoog met licht gewicht / laag met zwaarder gewicht)
- wellicht minder trainen, dus meer rust nemen / anders eten

genoeg mogelijkheden lijkt mij zo
staar je niet blind op gewichten.

na twee de spuit erin :rolleyes:
je komt net kijken, en je hebt al gains om u tegen te zeggen..
niet klagen, maar gewoon doortrainen dus, en experimenteer legaal :)

Hij was op z'n 18e al kaal he, net als zijn stats ook niet bepaald normaal te noemen, dit kan met zijn hormonale waardes te maken hebben die zoals hij zelf al zegt hoog liggen. Hoog in test. wordt wel vaker in verband gebracht met vroege kaalheid.(zo geen onderzoek paraat, zal eens zoeken)
Misschien is hij hierdoor wel in staat zulke belachelijke gains te maken.. Als het waar is; Respect!

Onzin. Kaalheid heeft te maken met de overgevoeligheid van de haarzakjes voor DHT. Dit is bij de ene man wat gevoeliger dan bij de andere, maar zegt op zichzelf niet zoveel over de heoveelheid test die je lichaam aanmaakt.

Ik heb nog al men haar, men pa, broers ( jonger en ouder ) beginnen serieuze straten te krijgen in hun haar. Ben veruit de sterkste van ons dus kdenk niet dat het veel met natuurlijke testosteron te maken heeft.

In zijn log te lezen squat hij in de smith volgens mij.
Ik zou je eerst eens in een goed trainingsschema en voedingsschema verdiepen.

@Hierboven ergens: 50kg gainen in een jaar is toch belachelijk man, enorm groot deel is alleen maar vet dan.

@TS: Je kennis van trainen en voeding is veel te slecht om te gaan kuren.

Je wil er wel in geloven maar steeds wanneer er zo'n geweldige naturel buffel voorbijkomt zijn ze te verlegen voor een fototje :(.

116kg @ 15 % is wel erg goed in 2jaar; volgens mij heb je nog niet half door wat voor stats dat zijn in deze sport. Als je echt op 15 % staat moet je er gewoon ****ing buff uitzien :eek:

als dat echt zo is met die 34 kg.
Ik vind het zo als ik in jouw geval was niks cutten,gasten cutten veel te snel en dan gaan ze weer in bulk.
Bij het cutten gaat er ook spierverlies plaats vinden .
Als jij grooter wilt worden en je zit aan en kuur te denken en voral met 116 kg ,gewoon doen.
Maar alles rustig aan want je bent toch al zwaar genoeg.
En die verhalen van haal je vet precentage naar onderen en begin dan pas te kuren ,moet je niet geloven .
En anders gaan trainen ,zal ook niet helpen want zoals jij zegt dat je 34 kg aan bent gekomen dan zit je nu aan je limiet.

Want???

• Topic Starter Topic Starter
Jongens komop, ik snap echt niet dat jullie zoveel met een ander z'n stats bezig zijn. Boeiend, denk wat je wilt denken maar geef me aub wat advies daar heb ik meer aan.

Wat ook veel met je vooruitgang te maken heeft is wat je in het dagelijkse leven doet denk ik, en hoe je in je vel zit. En hoe je denkt. Ik heb 2 jaar niks gedaan en lekker relaxt buiten het elke dag trainen als een beest, elke nacht 9 uurtjes slapen en helemaal geen zorgen aan m'n kop. Dit is echt niet zo apart hoor...

Kunnen jullie wat kuuradvies geven? ik wil eigenlijk niet zwaarder worden, wel een stuk sterker en eind dit jaar vet % verlagen.

Jongens komop, ik snap echt niet dat jullie zoveel met een ander z'n stats bezig zijn. Boeiend, denk wat je wilt denken maar geef me aub wat advies daar heb ik meer aan.

Wat ook veel met je vooruitgang te maken heeft is wat je in het dagelijkse leven doet denk ik, en hoe je in je vel zit. En hoe je denkt. Ik heb 2 jaar niks gedaan en lekker relaxt buiten het elke dag trainen als een beest, elke nacht 9 uurtjes slapen en helemaal geen zorgen aan m'n kop. Dit is echt niet zo apart hoor...

Kunnen jullie wat kuuradvies geven? ik wil eigenlijk niet zwaarder worden, wel een stuk sterker en eind dit jaar vet % verlagen.

Sleutel nog even een jaartje aan je voeding en training. Spuit erin en podium op ;)

Je hebt inmiddels van heel veel mensen advies gehad.

Het is alleen niet het advies dat je wilt horen. Jij wilt horen: Gast neem dit kuurtje, zoveel nakuren en klaar.

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

als dat echt zo is met die 34 kg.
Ik vind het zo als ik in jouw geval was niks cutten,gasten cutten veel te snel en dan gaan ze weer in bulk.
Bij het cutten gaat er ook spierverlies plaats vinden .
Als jij grooter wilt worden en je zit aan en kuur te denken en voral met 116 kg ,gewoon doen.
Maar alles rustig aan want je bent toch al zwaar genoeg.
En die verhalen van haal je vet precentage naar onderen en begin dan pas te kuren ,moet je niet geloven .
En anders gaan trainen ,zal ook niet helpen want zoals jij zegt dat je 34 kg aan bent gekomen dan zit je nu aan je limiet.

Lees dit eens: http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/initial-body-fat-and-body-composition-changes.html
Je gains zullen gewoon beter zijn als je eerst cut, of dit nu naturel of "on roids" is.

• Topic Starter Topic Starter

Het is alleen niet het advies dat je wilt horen. Jij wilt horen: Gast neem dit kuurtje, zoveel nakuren en klaar.
Misschien heb je daar wel gelijk in, ik heb mn beslissing zelf al gemaakt ja.
Ik zal eens gaan kijken. thanks.

Open dan gewoon een nieuw topic en vraag gewoon droog om kuur advies in de daarvoor bestemde sectie.

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

Lees dit eens: http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/initial-body-fat-and-body-composition-changes.html
Je gains zullen gewoon beter zijn als je eerst cut, of dit nu naturel of "on roids" is.

Nog niet gelezen, maar denk dat ik wel weet waar het over gaat. Niet voor niets pakken veel wedstrijdlui NA de wedstrijd enorm veel massa (rebound effect).
Plus een te hoog vet% kan voor meer aromatisering zorgen in een kuur (meer vocht/vet, kans op gyno).

Als je op je 18 e kaal was wijst dat volgens mij op ofwel heel gevoelig zijn voor MPB ofwel veel eigen test aanmaken of combinatie van beiden, je gains en krachtstats wijzen ook op veel eigen test( indien ze kloppen allesinds, maar neem aan van wel, anders zou je echt wel een zieke mong**l zijn) dus eerlijk gezegd,
waarom zou jij gaan kloten met hormonen dat je eigen prachtig-werkende test wat plat legt en hun hoogstwaarschijnlijk minder laat produceren als ooit te voren (spreek iemand me tegen als dat niet klopt)
moest ik van jou zijn zou ik naturel verder trainen, en je trainingsschema eens volledig omgooien, eetgewoontes ook...(negatief trainen, ookal doejet ni graag:p)
Wat meet je armomtrek dan?

Veel eigen test aanmaak heeft volgens mij nog steeds geen rechtstreeks verband met haaruitval.

njaaa, niet rechtstreeks
Gh zorgt ook niet rechtstreeks voor spiergroei hé
veel test=veel dht
als je echt weinig test gaat aanmaken (ookal ben je héél gevoelig voor kaalheid en dht,) ga je op je 18e niet kaal worden denkik.
Maar je hebt gelijk, het is niet rechtstreeks...

Ik denk niet dat heel veel mensen je zo gaan helpen. Je zou ten eerste gewoon met een voorstel kunnen komen verdiepen in de materie sides etc. Een goed voedingsschema opstellen bedenken hoe je gaat trainen, als deze 2 bijvoorbaat al niet goed zijn wat heeft het dan voor nut

Terug
Naar boven