Fitness Seller

Zatte mensen altijd lachen

Nah, **** maar op. Ik heb jullie niet nodig.
Trouwens, dat dit briljante topic keihard genegeerd wordt, ook door de mods, biedt natuurlijk mogelijkheden.
Via dit topic kan ik mooi gestolen spullen verkopen. Moet ik eerst nog dingen jatten.

Te koop: balpen. Nauwelijks gebruikt. Van de vrachtwagen gevallen.

@ eduard jansen: een pm met een verzoek om een permanente ban is richting bigT verstuurd. jij en je gezeik over Afro-Nederlanders, iedereen in dit topic wordt er doodmoe van.

Maar vertel eens. Wat ga jij doen dit weekend?

En weg is Eduardjanssen. Zou het aan mij liggen?
Ik log uit. Ik ga eerst even op het toilet crack roken om me ervan te overtuigen dat het niet aan mij ligt.

Trainen aap! En nken natuurlijk, maar dat is als vanzelf.

Gelieve geen bijdehante opmerkingen hierover.

Lauw, Janssen..... get a room.

Lauw zei:
Nah, **** maar op. Ik heb jullie niet nodig.
Via dit topic kan ik mooi gestolen spullen verkopen. Moet ik eerst nog dingen jatten.

Daar heb je toch die nege... uhhh Afro-Nederlanders voor!

hey Lauw...Aan je posts te zien ben je serieus gefrustreerd. hoeveel maanden is het al geleden sinds je laatste neukbeurt? :D

Lauw zit bij me zusje op de kamer...

• Topic Starter Topic Starter
Lauw zei:
Ik wil graag mijn excuses aanbieden voor mijn wangedrag van gisterenmiddag.
Ik had een zware dag op het werk en meende dat op jullie af te moeten reageren.
Ik wil graag mijn excuses aanbieden aan: Tjalle, EduardJansen, M@rsel, Didammers, n*gers, Afro-Nederlanders en hzw7500.

Whee ik vergeet mijn topics altijd vandaar deze late reactie ;),

lauw jij bent echt waus jongen ;) hahaha

Iig bedankt voor het op de kaart zetten van deze ultra mega Super dubber Threat :D

Leuk man! Waarschijnlijk dacht die kerel van haar dat ze jou mee naar huis nam haha. Die heeft moeilijke klappen gehad denk ik, hehe

Damn, wat zijn jullie toch allemaal behulpzaam...
Als ik met een paar kameraden (meer dan eens) en straalbezopen oudere man of vrouw tegenkomen proberen we die eerst leeg te pompen aan pinten. Als dat niet lukt, dan lachen we er gewoon mee tot het ons tegensteekt.
De mogelijkheden zijn gewoon onbeperkt met die zatte flessen. Plak je gewoon een muntje tegen de grond en zeg je dat ie het moet oprapen waarop ie 3 op 4 gewoon keihard met z'n muil tegen de grond stuikt. Help je hem weer recht en vraag je het vijf minuten later nog een keer. Of je zegt hem dat z'n vrouw gebeld heeft en dat ze zeer kwaad nr hier komt. Begint ie ofwel grof te praten dat ze hem geen reet kan schelen of begint ie wanhopig bang te worden. Altijd leute!

Ik was dit weekend in een discotheek waar een gast echt het toppunt van dronken zijn liet zien:

midden op de dansvloer met je ogen dicht meedrummen op de maat van de muziek (voor zover hij maat kon houden natuurlijk).

Prachtig!

Terug
Naar boven