Fitness Seller

Zatte mensen altijd lachen

stomdronken mensen moeten preventief geruimd worden....

Ik heb afgelopen weekend een boek gelezen over de 100 belangrijkste filosofen ooit.
Wie wil er met mij hebben over de voor en nadelen van het existentialisme?

Die J.P. Sartre ziet er niet uit trouwens. Die had best wel effe met de ijzers in de weer gekund.
Waarom zijn filosofen allemaal van die ectomorfe kneuzen? Dat gelul over de zin van het leven.... SQUATEN b*ch!

De traditionele vorm van alcoholvoorlichting wijst alleen naar de negatieve gevolgen die alcoholgebruik met zich meebrengt, aldus woordvoerder Nicolas van Geelen van de Stichting Maatschappelijk Ondernemen (SMO). Daarom gaat op 10 november de website www.mazzle.nl de lucht in, waarop jongeren ook de positieve kanten van alcohol kunnen leren kennen. Daarnaast kan je zo veel als je wil virtueel experimenteren met alcohol. De website is mede mogelijk gemaakt door de financiering van het ministerie Volksgezondheid Welzijn en Sport.

Van Geelen zegt dat de aandacht teveel gericht is op de negatieve kanten van alcohol. Als voorbeeld wijst hij de 'Alcohol maakt meer kapot dan je lief is' campagne aan, die volgens hem de werkelijkheid veel erger laat lijken dan die is. "Hierdoor wordt de boodschap ongeloofwaardig. Jongeren zien heel goed in dat alcoholgebruik gepaard kan gaan met negatieve ervaringen. Ze weten daarentegen ook dat verantwoordelijk gebruik ook een positief effect kan hebben."

Als je het alcoholgebruik voor 16- of 18-jarigen verbiedt, wordt het voor hen alleen maar aantrekkelijker om te drinken, omdat een verbod het juist spannender maakt, zegt Van Geelen. Als oplossing heeft SMO een computerspel bedacht, dat jongeren leert hun zelfcontrole te verbeteren. De intentie van het spel, dat op de website geplaatst wordt, is het stimuleren van positief en het afkeuren van negatief gedrag. Jongeren die met mate drinken gaan uiteindelijk met een jongen of meisje naar huis, en dronkelappen krijgen foto's te zien waarop situaties van alcoholmisbruik staan, aldus Van Geelen

(fok.nl)

Interessant, positieve kanten aan drank.... :D

Peoples zei:
Jongeren die met mate drinken gaan uiteindelijk met een jongen of meisje naar huis, en dronkelappen krijgen foto's te zien waarop situaties van alcoholmisbruik staan, aldus Van Geelen
dus als ik het goed lees stimuleert van Geelen vluchtige coïtusuele kontakten onder jongeren?

En wat heeft dit in Godsnaam met existentialisme te maken Peoples!? Jij off-topic sl*t!

Okay, wat is jullie favoriete existentialistische filosoof?

en uiteraard krijg ik 0,0 respons van die hersenloze gorilla's hier.
In al mijn naïviteit dacht ik nog dat we in ieder geval de vooroordelen over krachtsporters konden wegnemen door een fijne constructieve discussie te beginnen over het existentialisme.
Dat als mensen dit draadje lezen dat ze denken: goh, die krachtsporters zijn niet alleen verdomd sexy, ze zijn ook nog eens slim enzo.
Maar nee hoor, geen enkele reactie. Ik vind het zeer ontmoedigend.

teleurstellend zelfs...

Wie heeft er zich dan luid brullend afgetrokken dit weekend?

(gezien het gemiddelde topic hier, zal dit meer respons opleveren).

Lauw zei:
dus als ik het goed lees stimuleert van Geelen vluchtige coïtusuele kontakten onder jongeren?
En wat heeft dit in Godsnaam met existentialisme te maken Peoples!? Jij off-topic sl*t!
:roflol:

wat heeft dit topic met existentialisme te maken?

en als je het wil weten Friedrich Wilhelm Nietzsche is mijn favoriete filosoof

Ik heb me luid brullend afgetrokken bij het lezen van een korte samenvatting van de denkbeelden van Nietzsche (incl. korte beargumentering).
Nooit geweten dat existentialisme en zelfbevrediging zo goed bij elkaar passen.
Hoewel masturbatie best kan worden gezien als een uiting van het individu en zodoende binnen het existentialisme past. Je laten aftrekken past echter niet binnen het existentialisme.

Edit: @ peoples: echt? Cool! Ik heb een boek gekregen over de 100 meest essentiële filosofen en hun denkrichtingen (incl. beargumentering). En ik vind het zowaar echt rete-interessant. Alleen dat linguïstische gedoe boeit me niet zo.
Studeer je filosofie, of vind je het gewoon leuk om te lezen?

Laatst bewerkt:
ben je nu blij lauw? Jij topic vervuiler

Ik ben Lauw, verwoester van planeten en vervuiler van topics. Vrees mijn toorn! Jouw topic draait binnen 10 replies om mijn derde been! VREEEES MIJN TOOOOOORN!!!!

maarre, beantwoord mijn vraag is?

Lauw zei:
Ik heb me luid brullend afgetrokken bij het lezen van een korte samenvatting van de denkbeelden van Nietzsche (incl. korte beargumentering).
Nooit geweten dat existentialisme en zelfbevrediging zo goed bij elkaar passen.
Hoewel masturbatie best kan worden gezien als een uiting van het individu en zodoende binnen het existentialisme past. Je laten aftrekken past echter niet binnen het existentialisme.
Edit: @ peoples: echt? Cool! Ik heb een boek gekregen over de 100 meest essentiële filosofen en hun denkrichtingen (incl. beargumentering). En ik vind het zowaar echt rete-interessant. Alleen dat linguïstische gedoe boeit me niet zo.
Studeer je filosofie, of vind je het gewoon leuk om te lezen?

Ik vindt het gewoon leuk om met mensen te filosoferen over allerlei onderwerpen, vooral omdat mensen er een bijzondere denkwijze op na houden. Nadenken vindt ik gewoon interessant en je kijk op de wereld veranderd erdoor.

Moest je daarvoor nou die hele tekst quoten? Jij bandbreedteverbruiker-sl*t.
Nadenken over de vragen des levens is leuk ja.
Wat houdt jou zoal bezig? De vraag wat belangrijker is, vrijheid of geluk, vind ik interessant. Of er een God is. En of genot het hoogste doel in het leven mag zijn (hedonisme).

ik houd me nu vooral bezig met de vraag waarom er altijd offtopic gegaan wordt. Welke gedachtekronkel brengt dat voort, heeft het te maken met de desinteresse in het onderwerp of zit er een stukje zelfverheerlijking in.

Mensen die off-topic gaan zijn egocentrische narcisten met een pathologisch gebrek aan inlevingsvermogen t.o.v. de topicstarter.

of ze hebben gewoon een k*tdag op het werk en reageren zich op deze manier af.

Eigenlijk boeien al die pretentieuze filosofische vraagstukken me geen reet. Eigenlijk zeg ik dat alleen maar omdat ik hoop dat de vrouwtjes het geil vinden.

Ik zou wel eens met Paris Hilton de kritiek van Nietzsche op het werk van Freud willen analyseren.

laatste klopt als een bus :D Empatisch stuk vreten :D

Terug
Naar boven