- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 116kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dus als ik het goed lees stimuleert van Geelen vluchtige coïtusuele kontakten onder jongeren?Peoples zei:Jongeren die met mate drinken gaan uiteindelijk met een jongen of meisje naar huis, en dronkelappen krijgen foto's te zien waarop situaties van alcoholmisbruik staan, aldus Van Geelen
Lauw zei:dus als ik het goed lees stimuleert van Geelen vluchtige coïtusuele kontakten onder jongeren?
En wat heeft dit in Godsnaam met existentialisme te maken Peoples!? Jij off-topic sl*t!
Lauw zei:Ik heb me luid brullend afgetrokken bij het lezen van een korte samenvatting van de denkbeelden van Nietzsche (incl. korte beargumentering).
Nooit geweten dat existentialisme en zelfbevrediging zo goed bij elkaar passen.
Hoewel masturbatie best kan worden gezien als een uiting van het individu en zodoende binnen het existentialisme past. Je laten aftrekken past echter niet binnen het existentialisme.
Edit: @ peoples: echt? Cool! Ik heb een boek gekregen over de 100 meest essentiële filosofen en hun denkrichtingen (incl. beargumentering). En ik vind het zowaar echt rete-interessant. Alleen dat linguïstische gedoe boeit me niet zo.
Studeer je filosofie, of vind je het gewoon leuk om te lezen?