Fitness Seller

Zatte mensen altijd lachen

want Paris Hilton kan heel goed ppen.

Ik moet naar huis. Als ik morgen weer zo’n dag heb vol bureaucratische k*tzooi dan lullen we verder over Paris Hilton’s existentialistische zuigkracht.
(het egocentrische druipt van deze reply af. k*t :()

• Topic Starter Topic Starter
Jongens dit topic is onzichtbaar voor de mods he ;) dus spam maar vol hehehe :D

Bump. Dat idee heb ik ook Tjalle.
Laten we het ijzer smeden wanneer het heet is.
En ik ben momenteel ENORM heet.

En enorm flauw.

STAATSGREEEEEEEP!!!!!

Zo, bij deze eigen ik mij DBB toe.
Big-T, haal es effe koffie voor u nieuwe chefke.

En DBC, vijl effe m’n kalknagel af.

Best een kwalijke zaak dat hier niet gemodereerd wordt.
Dit draadje is een beetje de achterstandswijk van DBB.
Of is de account van DBC de achterstandswijk van DBB? (met extra veel k*tmarrokaantjes, speciaal voor DBC).

DBC-bashing is geen zak aan als hij er niets van meekrijgt.:rolleyes:

Zucht….. de verveling slaat toe….
Nou ja, dan ga ik maar weer aan het werk ofzo….

Lauw is gewoon de beste! En nu wil ik karma, sl*t

Hey M@rsel, schiet potverdomme eens op! Ik heb niet de hele dag de tijd. Lapzwans.

Edit: ai, pijnlijk. Mijn reply komt tegelijkertijd met die van jou. Euhm… sorry M@rsel. Zo bedoelde ik het niet. Ik zal het nooit meer doen! Ja, ik weet dat ik dat de vorige keer ook zei maar ik kan veranderen. Echt.

Ik pik het niet meer Lauw! Jij verdient straf! Buig neer voor je heerser of bekoop het met een vernedering toegebracht door een gewillig forummember.

Buig neer voor mijn heerser!? En wie mag dat dan wel niet zijn? Jij zeker? HA! Ik dacht het niet, ik ben mentaal superieur aan jou, dit manifesteert zich voornamelijk in een vocabulaire met heul veul 5 lettergreep woorden.
Hoeveel 5 lettergreep woorden ken jij M@rsel? Nou? Nou? Nounounounou?
Jij eunuch.

Ik heb trouwens nog een nieuwtje. Boogie vroeg hoe dat boek heette! Boogie gaat op de intellectuele toer :rolleyes: :roflol: Hahahaha, ik trap er niet in Boogie. Kan je überhaupt wel lezen?

Ach ja, wat kan mij het schelen: Philip Stokes, Filosofie, 100 essentiële denkers, 2003, Uitgeverij Elmar B.V., Rijswijk

Ach ja, de enige reden dat ik dat boek niet bij het oud papier heb geflikkerd is omdat ik denk dat het reuze interessant staat als ik het ‘achteloos’ op de salontafel naast een boek van Mulisch (nooit gelezen en ben het ook niet van plan.

Laatst bewerkt:
Buig neer voor mijn heerser!? En wie mag dat dan wel niet zijn? Jij zeker? HA! Ik dacht het niet, ik ben mentaal superieur aan jou, dit manifesteert zich voornamelijk in een vocabulaire met heul veul 5 lettergreep woorden.
Hoeveel 5 lettergreep woorden ken jij M@rsel? Nou? Nou? Nounounounou?
Jij eunuch.

Ik heb trouwens nog een nieuwtje. Boogie vroeg hoe dat boek heette! Boogie gaat op de intellectuele toer :rolleyes: :roflol: Hahahaha, ik trap er niet in Boogie. Kan je überhaupt wel lezen?

Ach ja, wat kan mij het schelen: Philip Stokes, Filosofie, 100 essentiële denkers, 2003, Uitgeverij Elmar B.V., Rijswijk

Ach ja, de enige reden dat ik dat boek niet bij het oud papier heb geflikkerd is omdat ik denk dat het reuze interessant staat als ik het ‘achteloos’ op de salontafel laat liggen, naast een boek van Mulisch (nooit gelezen en ben het ook niet van plan).

Edit: oeps, 2 keer dezelfde post. Het is gelukkig wel een hele goede post, zoals eigenlijk al mijn posts van een zeldzame kwaliteit zijn. Paarlen voor de zwijnen.

Filosofie: 100 essentiele denkers.
De filosofie wordt gekenmerkt door een gebrek aan consensus. De aard van de vragen die filosofen stellen maakt zo'n consensus onmogelijk. Dat de filosofie grote maatschappelijke invloed kan hebben is een voudig aan te tonen door te kijken naar figuren als Voltaire, Thomas Paine, Marx en Newton, om er slechts enkele te noemen. Deze Nederlandstalige uitgave geeft een overzicht van 100 belangrijke denkers vanaf Thales van Milete tot de nieuwe denkers als Einstein, Popper, Skinner en Feyerabend.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lauw, vertel eens, waar filosofeer jij over? :coffee:

De vraag wat belangrijker is, vrijheid of geluk, vind ik interessant. Of er een God is. En of genot het hoogste doel in het leven mag zijn (hedonisme).

Dat zijn zo de zaken waar ik over pleeg na te denken. meningen?

Jouw mening is: paddo? ???
En ik zie dat je plotseling lid bent van de Vegawarrior club?

???

Ben je aan de drugs?

@ Rob G: niet zo fraai van je, Ramonovietsj aan de crystal meth helpen. Nu is hij lid van de Vegawarior club. :(

het is geen club, maar een secte! Rob G is de leider en zijn regel is dat niemand dieren mag eten, behalve hij, want hij staat gelijk aan God.

Terug
Naar boven