MuscleMeat

Zeer krachtig NO pomp product: Nytric

• Topic Starter Topic Starter
Kun je het daarmee vergelijken ?

Nee, dit zijn toch echt andere producten.
De ingredienten van MassFx en Hyperdrol zijn mutaties van andere ingredienten. Meestal Pro-Hormonen of pro-hormoon achtigen. Vandaar dat dit soort producten over een paar maanden waarschijnlijk weer verboden zullen worden, net zoals Superdrol destijds. Dan veranderen ze weer de samenstelling een beetje en komt er weer een nieuw product en zo gaat het spelletje steeds door.
Wij gaan onze vingers niet branden aan deze producten omdat we onze goede naam op het gebied van veilige, legale producten niet willen vergooien en belangrijker nog; ik kan niet instaan voor de gevolgen en bijwerkingen van deze producten, net zoals Superdrol destijds.
Uiteraard is een ieder vrij om ze te gebruiken, maar het zijn geen snoepjes dus weet waar je aan begint.

@ Enzyme- ja, wacht nog een weekje of 2 voordat je weer een Creatine product gebruikt

Nee, dit zijn toch echt andere producten.
De ingredienten van MassFx en Hyperdrol zijn mutaties van andere ingredienten. Meestal Pro-Hormonen of pro-hormoon achtigen. Vandaar dat dit soort producten over een paar maanden waarschijnlijk weer verboden zullen worden, net zoals Superdrol destijds. Dan veranderen ze weer de samenstelling een beetje en komt er weer een nieuw product en zo gaa het spelletje steeds door.
Wij gaan onze vingers niet branden aan deze producten omdat we onze goede naam op het gebied van veilige, legale producten niet willen vergooien en belangrijker nog; ik kan niet instaan voor de gevolgen en bijwerkingen van deze producten, net zoals Superdrol destijds.
Uiteraard is een ieder vrij om ze te gebruiken, maar het zijn geen snoepjes dus weet waar je aan begint.

@ Enzyme- ja, wacht nog een weekje of 2 voordat je weer een Creatine product gebruikt

Oke...zoals wat voor bijwerkingen dan ?

Oke...zoals wat voor bijwerkingen dan ?

Bij de voorganger Superdrol hadden nogal wat mensen last van extreme hoofdpijnen, grote en pijnlijke bulten op de rug, spontane bloedneuzen etc.
Bij Hyperdrol en MassFX weet ik het niet, daar zijn ze nog te nieuw voor, maar het lijken wel weer dezelfde soort producten.

Bij de voorganger Superdrol hadden nogal wat mensen last van extreme hoofdpijnen, grote en pijnlijke bulten op de rug, spontane bloedneuzen etc.
Bij Hyperdrol en MassFX weet ik het niet, daar zijn ze nog te nieuw voor, maar het lijken wel weer dezelfde soort producten.

Hmmmm...dat klinkt niet fijn idd.

Hmmmm...dat klinkt niet fijn idd.

Het antwoord is ook niet bedoeld om mensen af te schrikken. Er zullen best zijn geweest die prima gains gemaakt hebben met deze producten zonder ook maar 1 bijwerking.

Je moet je alleen afvragen waarom geen supplementen verkoper in Nederland het product in z'n assortiment opneemt terwijl er wel vraag naar is...?

Het antwoord is ook niet bedoeld om mensen af te schrikken. Er zullen best zijn geweest die prima gains maken met deze producten zonder ook maar 1 bijwerking.

Je moet je alleen afvragen waarom geen supplementen verkoper in Nederland het product in z'n assortiment opneemt terwijl er wel vraag naar is...?

Nou daarom dus neem ik aan...

Maar van de Nytric/ Kre-Alkalyn stack kun je daar een nerveus gevoel van krijgen zoals bij bv No-Xplode ?

Nou daarom dus neem ik aan...

Maar van de Nytric/ Kre-Alkalyn stack kun je daar een nerveus gevoel van krijgen zoals bij bv No-Xplode ?

Nee, ik moet de eerste nog tegenkomen die van Creatine en AAKG een nerveus gevoel krijgt.
Ik ben deze week zelf met de Nytric/ Kre-Alkalyn stack begonnen en voel me er verder prima bij, terwijl ik hypergevoelig ben voor stoffen die nerveus kunnen maken zoals caffeine.

Nee, ik moet de eerste nog tegenkomen die van Creatine en AAKG een nerveus gevoel krijgt.
Ik ben deze week zelf met de Nytric/ Kre-Alkalyn stack begonnen en voel me er verder prima bij, terwijl ik hypergevoelig ben voor stoffen die nerveus kunnen maken zoals caffeine.

Oke mooi....ja dat het van creatine niet krijgt wist ik ook :D
Maar de AAKG is nieuw voor mij en vaak zitten de er ook stoffen in waar ik me nog niet in verdiept heb...dus vandaar.
Ik kan er op zich wel tegen met cardio maar vindt het weer niet fijn met krachttraining kan me dan namelijk moeilijker concentreren.

Bestelt...ben benieuwd...

Vandaag binnen gekregen,
ERG nette service vind ik ziet er allemaal goed uit,
en dus zaterag zelfs nog bezorgd (donderdagnacht pas besteld)

Ik hoop dat ik ze weg kan krijgen :D

goed dat jullie gelijk al bestellen, ik wacht de gebruikerservaringen af :D Sportfood merk jij al die zeer krachtige pomp?

Vandaag binnen gekregen,
ERG nette service vind ik ziet er allemaal goed uit,
en dus zaterag zelfs nog bezorgd (donderdagnacht pas besteld)

Ik hoop dat ik ze weg kan krijgen :D

Graag gedaan! Ben blij dat je ze al binnen hebt want de snelheid van de post was deze week niet om naar huis te schrijven.
Het zijn idd flinke tabs. Ik doe eerst wat water in mijn mond, gooi daarna de tabs (1 voor 1!) in mijn mond en neem een flinke slok. Dan gaat het prima.
Begin eerst eens met 2-3 tabs Nytric 30 min voor de training en 1 caps Kre-Alkalyn 60 minuten voor de training en 1 gelijk na de training.
Nytric en Kre liever niet tegelijkertijd innemen.
Volgende training 3 tabs Nytric en training daarop 4 tabs. Zo kun je zien welke dosering je het beste vindt.
Zorg natuurlijk wel dat je genoeg voedingsstoffen (carbs en eiwitten) in je lijf hebt zodat de extra pomp ook daadwerkelijk wat extra's naar je spieren kan brengen. Succes ermee!

@ ijser- ik heb nu 2 training met Nytric/Kre achter de rug.
1 training (borst/triceps) met 2 tabs Nytric en 1 training met 3 tabs Nytric (rug/biceps). Behalve een hele behoorlijke pomp viel me vooral op het gemak waarmee de trainingen gingen en de reserves die ik nog over had.
Is natuurlijk altijd heel moelijk om precies te meten hoeveel zoiets ligt aan de vorm van de dag, je mentale toestand of de producten, maar ik vond het verschil meer dan groot genoeg om in deze beginfase enthousiast te zijn over deze combi.
Belangrijker is echter wat de andere gebruikers hiervan gaan vinden. Ik ben benieuwd!

Zorg natuurlijk wel dat je genoeg voedingsstoffen (carbs en eiwitten) in je lijf hebt zodat de extra pomp ook daadwerkelijk wat extra's naar je spieren kan brengen. Succes ermee!

Er staat op de verpakking dacht ik dat je ze op nuchtere maag moet innemen,
maar mag je dan wel net voor het trainen nog eten om hiervoor te zorgen?

Er staat op de verpakking dacht ik dat je ze op nuchtere maag moet innemen,
maar mag je dan wel net voor het trainen nog eten om hiervoor te zorgen?

Ja, er zijn 2 manieren van innemen: 3 x 2 tabs per dag op nuchtere maag. Dan is het potje snel leeg en de fabrikant blij!
Uit praktijk proeven is gebleken dat 2-4 tabs voor de training net zoveel effect geeft. Vandaar dat de dosering op de Nederlandse sticker anders (eerlijker) is.

Onder nuchter kun je in dat geval verstaan: 15 min voor inname niets eten en tot 15 minuten na inname niets eten. Dus je hebt een 30 minuten window rondom inname dat je niks eet. De rest van de dag, gewoon je ding doen!

waarom 3 x per dag. het gaat toch om die pomp ff tijdens de training? hoef toch niet de hele dag on the pump rond te lopen?

waarom 3 x per dag. het gaat toch om die pomp ff tijdens de training? hoef toch niet de hele dag on the pump rond te lopen?

Precies. Daarom is die dosering van 3 x 2 zonde en onzinnig.;)
Gewoon 2-4 tabs 30-45 min voor training is voldoende.

We hebben je bestelling binnengekregen. Bedankt!;)

Laat ons weten wat je er van vindt. De ervaringen van gebruikers in de praktijk zijn toch het meest waardevol en betrouwbaar.

Over 2 weken ga ik de er mee aan de slag.....en zal mijn ervaring uiteraad posten.

Terug
Naar boven