XXL Nutrition

Zeer krachtig NO pomp product: Nytric

even een vraagje. (het is serieus) Krijg je hierdoor ook een hardere derde been in erectie? lijkt mij vrij logisch.. meer bloed naar de derde been.. blablabla.

sportfood?

• Topic Starter Topic Starter
even een vraagje. (het is serieus) Krijg je hierdoor ook een hardere derde been in erectie? lijkt mij vrij logisch.. meer bloed naar de derde been.. blablabla.

Laten we het zo stellen, ik heb daar nog niks van gemerkt, maar veel meer bloed kon daar toch al niet meer naar toe!:D
Het zou best kunnen, maar heb daar nog nooit iets over gehoord.
Alhoewel als het zo zou werken hadden alle forums al wel volgestaan met wilde verhalen van AAKG/NO gebruikers, dus ik ben bang van niet.

met geen enkel NO product heb ik de indruk gehad dat hij harder was dan normaal :)

Toch zonde he :P Had het wel leuk gevonden, schepje Nytric en de hele n8 gaan :doggy: :devil:

bedankt voor de serieuze reactie :thumbs:

Vreemd ik ervaar toch wel een hardere erectie door de aakg die in bbex ethyl extreme zit.

Wat is NO?

NO= Nitric Oxide.
Nytric bevat L-Arginine alpha-ketoglutaraat (AAKG). De belangrijkste functie van deze vorm van Arginine is de productie van Nitric Oxide (NO) door het enzyme Nitric Oxide Synthase (NOS).

NO speelt een zeer belangrijke rol in het verhogen van de bloedsomloop door de aderen.
Vandaar dat dit soort AAKG porducten ook vaak NO, NOX of NOS producten worden genoemd.

word moeilijk na een paar keer

hmm.. vreemd dat het zo laat bij jou begon. Baby's hebben zelfs al erecties.

Maar weer ff ontopic!

Precies. Daarom is die dosering van 3 x 2 zonde en onzinnig.;)
Gewoon 2-4 tabs 30-45 min voor training is voldoende.

Dus als volgt.....

2-4 tabs Nytric-EFX 45 min voor training
&
1-2 tab Kre-Alkalyn 30 min voor en na de training.

Maar je mag ze niet gelijktijdig innemen...dus de 15min die er tussen zit is voldoende ?

Laatst bewerkt:
Dus als volgt.....

2-4 tabs Nytric-EFX 45 min voor training
&
1-2 tab Kre-Alkalyn 30 min voor en na de training.

Maar je mag ze niet gelijktijdig innemen...dus de 15min die er tussen zit is voldoende ?

oi Enzyme,

Vandaag van de fabrikant een nog effectievere inname schema toegestuurd gekregen:

60 min voor de training: 1-2 caps Kre-Alkalyn, na training 1-2 caps Kre-Alkalyn.
30 min voor de training: 2-4 caps Nytric.

Dit schijnt nog beter aan te slaan.

Succes ermee!

Vr.groeten,

Bas

Oke thanx...iig wel beter zo ivm de inname tijden

Laatst bewerkt:
Heb gister op sportfood de nytric en stacker W besteld. Ben erg benieuwd naar de werking van beide producten!!! Dan kan ik eindelijk zelf eens evaren hoe de NO producten werken. tot snel...

Hoe zit het op rustdagen btw...dat moet je de er 2 bij je onbijt innemen.
Maar hoe lang na je onbijt...15 min of 30 min ?

ff melden....ik ervaar de stack als zeer goed. :D

Voor herhaling vatbaar 100%......

Terug
Naar boven