AndroidHealthClinic

Zeer krachtig NO pomp product: Nytric

misschien leuk om een review te maken

Hier ff mijn tussentijdse ervaring met nytric

Heb 2 weekies geleden de Nytric gekocht, was netjes op tijd binnen. Gebruik het alleen voor mijn trainingen, verder neit op rustdagen of na trainingen. Ik heb hiervoor zoals ik al eerder een keertje had aangegeven nog nooit een NO product gebruikt. Ik had zeker wel behooorlijke verwachtingen bij het product. Het was toch wel ff afwachten wat het zou worden. Bij de eerste training merkte ik al wat en dat ik eigenlijk tot nu elke training iets beter geworden. Een drietal dingen is me tot nu toe opgevallen:
1Dikkere pomp, sta er nu in mijn gevoel gewoon voller bij
2Meer kracht in algemeen en dan dus ook in de belangrijke laatste 1 a 2 reps
3Sneller herstel, zonder twijfel! Als richtlijn heb ik na een borsttraining gemiddeld 4 dagen spierpijn. Dit is nu met zeker een dag teruggebracht en misschien wel twee. Dat kan ik pas echt bevestigen als ik dalijk klaar ben met het product.

Dus in eerste instantie ben ik echt laaiend enthousiast ove de werking van het product. Er is echter wel 1 nadeel. De tabletten plakken zo nu en dan aan je tong, waardoor het naar achter gooien van die tabletten nog wel eens een irritante klus is. Ondanks dat ik er wat drank bij gebruik.

• Topic Starter Topic Starter
Hier ff mijn tussentijdse ervaring met nytric

Heb 2 weekies geleden de Nytric gekocht, was netjes op tijd binnen. Gebruik het alleen voor mijn trainingen, verder neit op rustdagen of na trainingen. Ik heb hiervoor zoals ik al eerder een keertje had aangegeven nog nooit een NO product gebruikt. Ik had zeker wel behooorlijke verwachtingen bij het product. Het was toch wel ff afwachten wat het zou worden. Bij de eerste training merkte ik al wat en dat ik eigenlijk tot nu elke training iets beter geworden. Een drietal dingen is me tot nu toe opgevallen:
1Dikkere pomp, sta er nu in mijn gevoel gewoon voller bij
2Meer kracht in algemeen en dan dus ook in de belangrijke laatste 1 a 2 reps
3Sneller herstel, zonder twijfel! Als richtlijn heb ik na een borsttraining gemiddeld 4 dagen spierpijn. Dit is nu met zeker een dag teruggebracht en misschien wel twee. Dat kan ik pas echt bevestigen als ik dalijk klaar ben met het product.

Dus in eerste instantie ben ik echt laaiend enthousiast ove de werking van het product. Er is echter wel 1 nadeel. De tabletten plakken zo nu en dan aan je tong, waardoor het naar achter gooien van die tabletten nog wel eens een irritante klus is. Ondanks dat ik er wat drank bij gebruik.

Hoi Marco,

Bedankt voor je eerlijke reactie.
Over de werking is iedereen erg enthousiast en dat is natuurlijk erg belangrijk.
De 3 dingen die je opnoemt vallen mij zelf ook op:
1) Heftigere, volle pomp
2) Net wat sterker in de laatste herhalingen
3) Sneller herstel

Het punt van kritiek deel ik ook met je; het zijn behoorlijke tabletten om door te slikken. Wat ik zelf doe is eerst een slokje water nemen en dat in mijn mond houden, daarna de tabletten erin en met meer water verder doorslikken.

Gelukkig is de werking wel erg goed en dat is natuurlijk het belangrijkste!

Vr.groeten,
Bas

ey sportfood ik eeen vraagje zou ik nytric met stacker C en whey van revolution kunne stacken ?? want stacker C werkt bij mij beter dan de kre-.....

alvast bedankt

grtz moj0

Ik ga weer even het mietje uithangen,
maar ik heb vaak problemen met het doorslikken van capsules,
zijn deze op te lossen in water oid?

Echt waar, probeer het eens zo ...

Neem eerst een slokje water in de mond, kapsule erbij, dan hoofd helemaal naar achteren gooien en pas gaan slikken als je de kapsule achter in je strot voelt . Je weet wel, net als een krokodil zeg maar.

Ik zweer het je, op deze manier kun je nog letterlijk wel 5 capsules tegelijk inslikken zonder er ook maar iéts van te merken.

idem als nitroxyn2 van Pvl...niks nieuw onder de zon

Hey, ik heb een vraagje ik heb dit product ook zinds kort in gebruik maar hoe zit het nou op rustdagen? 2 a 3 kre-alkalyn voor het ontbijt & ??? Nytric voor het ontbjt dan?
aangezien dit een NO product is neem ik aan 0?

Fock! Heb dit topic vanaf het begin tot eind pagina 2 gelezen toen ik de datum zag. Bedankt voor de bump!

Heb een bestelling geplaatst voor de stack.. ben benieuwd... al een maand of 3 geen creatine of NO product besteld dus zou hiermee moeten gaan knallen!! Zal review plaatsen als er resultaten zijn. En als er geen resultaten zijn ook :P.

De potten zijn binnen, ga er vanavond mee beginnen!!! Nog bedankt voor de gratis reepjes overigens... die waren zo op!

hey hoe zit het met nitrix ? heb die mass stack ( cellmas no xplode en nitrix ) gekocht maar ik snap de innames allemaal niet zo goed. je mag half uur na inname nitrix zeker niet eten je meot ff wachten. en mag je nitrix mengen met je no xplode?

Nitrix en Nytric zijn verschillende producten.

Nick S, zou je je ervaringen willen delen, ik zou deze ook graag aanschaffen!

Mvg,
Speler

heb de combinatie ook gebruikt, leek wel of ik elke training sterker werd, goede pomp en goede focus met trainingen

Terug
Naar boven