Hier ff mijn tussentijdse ervaring met nytric
Heb 2 weekies geleden de Nytric gekocht, was netjes op tijd binnen. Gebruik het alleen voor mijn trainingen, verder neit op rustdagen of na trainingen. Ik heb hiervoor zoals ik al eerder een keertje had aangegeven nog nooit een NO product gebruikt. Ik had zeker wel behooorlijke verwachtingen bij het product. Het was toch wel ff afwachten wat het zou worden. Bij de eerste training merkte ik al wat en dat ik eigenlijk tot nu elke training iets beter geworden. Een drietal dingen is me tot nu toe opgevallen:
1Dikkere pomp, sta er nu in mijn gevoel gewoon voller bij
2Meer kracht in algemeen en dan dus ook in de belangrijke laatste 1 a 2 reps
3Sneller herstel, zonder twijfel! Als richtlijn heb ik na een borsttraining gemiddeld 4 dagen spierpijn. Dit is nu met zeker een dag teruggebracht en misschien wel twee. Dat kan ik pas echt bevestigen als ik dalijk klaar ben met het product.
Dus in eerste instantie ben ik echt laaiend enthousiast ove de werking van het product. Er is echter wel 1 nadeel. De tabletten plakken zo nu en dan aan je tong, waardoor het naar achter gooien van die tabletten nog wel eens een irritante klus is. Ondanks dat ik er wat drank bij gebruik.