MuscleMeat

zeer lichte kuur met dianabol

Weer zon klote advies, jullie doen hier net alsof het om snoepgoed gaat.
50 mg is veel te veel voor een eerste kuur, ik zou persoonlijk voor max. 30 mg gaan. Hoe hoger de dosering hoe hoger de gains. Met dianabol zijn die extra gains voornamelijk vocht en vet. Is 30 mg niet genoeg voor een eerste x dan heb
a) je gewoon klote kwaliteit tabletten
b) je voeding en rust zijn niet in orde
c) je traint niet goed genoeg
d) je kunt het niet opbrengen om 6 weken wat disipline op te brengen

Ik vind het echt triest om hiet te zien wat voor doseringen er gebruikt en geadviseerd worden voor eerste kuren.

WEER ZON KLOTE ADVIES??????????????

het is gewoon een doodnormale dosering gozer,Het is nl een ONLY kuurtje

Niet gestackt met wat dan ook.

Vind je een beetje hoog van de toren blazen,kep eigenlijk hier nog nooit wat van jouw vernomen,dus waarschijnlijk heb je ook niet zo een sterk keuurverleden.Hij vraagt ADVIES,dan krijgt hij mijn mening.Jij Probeert JOUW mening voor de mijne te plaatsen.

30MG is wat JIJ zou doen,IK dus NIET.

Ik zou zelf voor 50mg pd gaan.Maar het is aan de topicstarter zelf of hij tussen de 10 en de 50mg neemt.

k zou er altijd beetje test naast zetten
en gewoon gebruiken al leuke kickstart
maar ja hij wil geen inject

winny is dan weer minder onderdrukkend voor zen libido
maar zo als hij zelf aan geeft gewrichtspijnen en zo verder,
is bij mij persoonlijk ook de reden dat ik geen winny voorstander ben

Eigenlijk zouden ze jou moeten verbieden hier te posten......:D

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de tips.

Eigenlijk zouden ze jou moeten verbieden hier te posten......:D

wat is er mis aan mij post dan
heb jij een betere kennis dan?

geef Ts dan zelf een tip

het enige dat ik van je lees is dat je op andere ligt te zeiken
daar heeft niemand wat aan lijkt me ;)

InstructerB :

Die term hoefde er niet bij :rolleyes:

Maar ik kan me wel scharen achter je opinie dat meer mg's niet noodzakelijk beter is .
30 mg is al een anabool milieu,zeker met een middel als dianabol waarbij je veel vocht en nutrienten ophoudt.
Meer dan 30 mg zal bij de meesten bloat geven en ook een sterkere psychische uitwerking, het " gevoel " dat de anabolen werken.
Eerlijk gezegd hebben veel gebruikers de neiging dat laatste te vereenzelvigen met de werkzaamheid van een middel.

WEER ZON KLOTE ADVIES??????????????

het is gewoon een doodnormale dosering gozer,Het is nl een ONLY kuurtje

Niet gestackt met wat dan ook.

Vind je een beetje hoog van de toren blazen,kep eigenlijk hier nog nooit wat van jouw vernomen,dus waarschijnlijk heb je ook niet zo een sterk keuurverleden.Hij vraagt ADVIES,dan krijgt hij mijn mening.Jij Probeert JOUW mening voor de mijne te plaatsen.

30MG is wat JIJ zou doen,IK dus NIET.

Ik zou zelf voor 50mg pd gaan.Maar het is aan de topicstarter zelf of hij tussen de 10 en de 50mg neemt.

Ok weer zon klote advies is idd erg kort door de bocht.
Je hebt gelijk dat je jouw mening geeft en ik kan daar ook wel wat subtieler op reageren.
Waar ik me alleen een beetje aan stoor is dat hier vaak als eerste kuur hoge doseringen aangeraden worden. Dit is mijn ogen gewoon niet nodig en zorgt alleen voor meer kans op bijwerkingen. Daarnaast is de meeste extra winst die je boekt vaak voor een groot deel vocht omdat je hogere oestrogeen waardes gaat krijgen. Het gaat er toch over wat je een tijd na je kuur nog over hebt en niet de winst wanneer je stopt met gebruiken en meer is niet altijd beter.
Ik heb idd geen sterk kuur verleden, maar heb me er wel jaren veel in a.s. verdiept en ken genoeg mensen die wel kuren. Daarnaast heb een ruime kennis van het menselijk lichaam, training, voeding en probeer daarom ook altijd zo’n verantwoord mogelijk advies te geven.

vond je alleen erg ongenuanceerd overkomen,kan inkomen dat je de dosering te hoog vind.Maar in een kuurtje zonder stack,is 50mg wel goed te doen bro.
No hard feelings

wat is er mis aan mij post dan
heb jij een betere kennis dan?

geef Ts dan zelf een tip

het enige dat ik van je lees is dat je op andere ligt te zeiken
daar heeft niemand wat aan lijkt me ;)

Ik zeik alleen op jou aangezien jij zeer slechte kennis van zaken hebt, zeer onverantwoord met jouw lichaam omgaat en alsmede kuurt(dat hoor jij nog lang niet te doen). Daarbij types als "Sis" als grote held ziet.... reken maar uit.

Laat het geven van advies aub over aan mensen die weten hoe je wat uit een kuur haalt.

Ik zeik alleen op jou aangezien jij zeer slechte kennis van zaken hebt, zeer onverantwoord met jouw lichaam omgaat en alsmede kuurt(dat hoor jij nog lang niet te doen). Daarbij types als "Sis" als grote held ziet.... reken maar uit.

Laat het geven van advies aub over aan mensen die weten hoe je wat uit een kuur haalt.

ach man je ligt overal te zeiken
heb je zelf nog nooit een nuttig advies weten te geven
als ik wil kuren maak ik zelf wel uit toch

re

Diana. als eerste oral dan is 30mg genoeg per dag voor zes weken , en dan minstens drie weken niets en nakuren , 50mg is teveel wat gaat resulteren in alleen maar meer vochtopslag , en toch is deze dosis de lever moeten passeren , onnodig dus , 50mg is best goed maar dan voor mensen die meer gewoon zijn en ik zou zeggen + 90kg wegen , geloof me als je zes weken strikt aan je voeding blijft , ook niet eenmaal per week zondigen , en je eet clean , genoeg , en gezonde vetten , daarnaast niet overtrainen maar zoveel als jij aankunt dan zul je best wat kilo's overhouden , let wel ik spreek hier van 4 a 5 kilo , niet meer verwachten , ;)

Diana. als eerste oral dan is 30mg genoeg per dag voor zes weken , en dan minstens drie weken niets en nakuren , 50mg is teveel wat gaat resulteren in alleen maar meer vochtopslag , en toch is deze dosis de lever moeten passeren , onnodig dus , 50mg is best goed maar dan voor mensen die meer gewoon zijn en ik zou zeggen + 90kg wegen , geloof me als je zes weken strikt aan je voeding blijft , ook niet eenmaal per week zondigen , en je eet clean , genoeg , en gezonde vetten , daarnaast niet overtrainen maar zoveel als jij aankunt dan zul je best wat kilo's overhouden , let wel ik spreek hier van 4 a 5 kilo , niet meer verwachten , ;)

Ja hoor we hebben er weer 1tje

3WEKEN NIETS DAN NAKUREN

JA DIANABOL HEEFT NATUURLIJK OOK EEN LANGE ESTHER.

Bro,ga een ander geen adviesen geven en papagaaien wat al geroepen is door een ander,om slim over te komen.

halfwaardetijd van 17aa is kort,gelieve direkt na de kuur beginnen met nolvadex,omdat er al veel oestrogeen door aromatisatie aanwezig is.
En je eigen uitstoot van LH en FSH laag is.

Hallo Krieltje en andere oudere gebruikers,

Zoals ik mij nog aardig goed herrineren kan, werd in de gym's van de 80'er jaren aanbevolen orals opstijgend en afstijgend te nemen en dan zelfs zonder nakuur.
Vandaag de dag is men gelukkig "stukke slimmer" natuurlijk ;) :orly::nowai: niet altijd :p

Zoiets bedoel ik dus: week 1: 15mg - week 2: 25mg - 35mg -50mg -35mg - 25mg - 15mg - 10mg -5mg :)

Ik neem aan deze "kuur" is vermoedelijk al 20 jaar niet voorgestellt (gellukkig ?):D, en waarom niet meer eigenlijk ?, en nu meteen 50mg per dag er in rammen 6 tot 8 weken lang :eek: .....

mmmmmm zo lekker 50 mg.

Ja bro,weet het ook niet waarom,was achterhaald.
Maar ja wees eerlijk,ik nakuurde alleen met pregnyl,en proviron.We zijn toch ook ouder en wijzer geworden.

Op deca only zou je ook hard gaan.....DECA klonk ook zo alsof iedereen dat gebruikte en het een wondermiddel was....DECA, tegenwoordig gebruik ik het alleen als ik een klisma nodig heb.

Hallo Krieltje en andere oudere gebruikers,

Zoals ik mij nog aardig goed herrineren kan, werd in de gym's van de 80'er jaren aanbevolen orals opstijgend en afstijgend te nemen en dan zelfs zonder nakuur.
Vandaag de dag is men gelukkig "stukke slimmer" natuurlijk ;) :orly::nowai: niet altijd :p

Zoiets bedoel ik dus: week 1: 15mg - week 2: 25mg - 35mg -50mg -35mg - 25mg - 15mg - 10mg -5mg :)

Ik neem aan deze "kuur" is vermoedelijk al 20 jaar niet voorgestellt (gellukkig ?):D, en waarom niet meer eigenlijk ?, en nu meteen 50mg per dag er in rammen 6 tot 8 weken lang :eek: .....

Op en afbouwen wordt tegenwoordig afgeraden omdat je begint en eindigt met een te lage dosering die je geen extra massa winst meer opleveren maar wel je HPTA onderdrukken. Zo verlies je b.v. 2 weken en hersteld je HPTA wat later. Hierdoor zou je minder netto resultaat boeken. Je lever en lichaam went ook niet aan lage doseringen en zullen HPTA herstel alleen uitstellen.
Ik ben zoals ik eerder al aangaf geen voorstander van hoge doseringen voor een eerste kuur en denk dat je met 20-30 mg voor 6 weken ook al een paar kg blijvende spiermassa kunt opbouwen. Tenminste als je de discipline hebt om goed te trainen eten, rusten en niet te feesten.
Het gaat hier dan niet om heel veel kg’s en de meeste denken hebben hier dus niet het geduld voor.
In mijn ogen gaat er echter zowat elke kuur wat mis en is het een leerweg hoe je lichaam reageert.
Met deze kennis kun je latere kuren met meer succes afronden. Ik ken immers weinig (geen) jongens die het bij een kuur hebben kunnen houden.

Ja hoor we hebben er weer 1tje

3WEKEN NIETS DAN NAKUREN

JA DIANABOL HEEFT NATUURLIJK OOK EEN LANGE ESTHER.

Bro,ga een ander geen adviesen geven en papagaaien wat al geroepen is door een ander,om slim over te komen.

halfwaardetijd van 17aa is kort,gelieve direkt na de kuur beginnen met nolvadex,omdat er al veel oestrogeen door aromatisatie aanwezig is.
En je eigen uitstoot van LH en FSH laag is.

ja uiteraard direkt nakuren na die zes weken on ,dat weet denk ik onderhand iedereen hier al, ik bedoel maar dat hij drie weken van de diana of eender welke af moet blijven alvorens terug te starten , en papegaaien heeft hier niks mee te maken , dat zou ik eerder bij uwe nickname plaatsen ( krieltje) zo noemde mijn grootmoeder hare papegaai ! greetz :p

ach man je ligt overal te zeiken
heb je zelf nog nooit een nuttig advies weten te geven
als ik wil kuren maak ik zelf wel uit toch

Dat jij wilt gaan kuren heb je alle recht toe, moet je helemaal zelf weten.
Maar stoor mij er persoonlijk ook aan dat je "advies" gaat lopen geven hier.

Er komen hier jongens op het forum, die even snel breed willen worden en het eerste de beste stukje tekst als waarheid overnemen en zodoende hun lichaam compleet aan puin helpen, mede dankzij ventjes zoals jij, hou daar potverdomme rekening mee man.

Sorry voor offtopic.

ja uiteraard direkt nakuren na die zes weken on ,dat weet denk ik onderhand iedereen hier al, ik bedoel maar dat hij drie weken van de diana of eender welke af moet blijven alvorens terug te starten , en papegaaien heeft hier niks mee te maken , dat zou ik eerder bij uwe nickname plaatsen ( krieltje) zo noemde mijn grootmoeder hare papegaai ! greetz :p

FF dimmen bro,je beledigingen hou je maar voor je.JIJ bent degene die dat ADVISEERD, niet ik.

En een beetje erg onzinnig om 3 weken na het kuren weer op te starten,geloof dat daar eerst nog een maandje nakuren tussenzit.En een tijdje geen gear........maar dat wist jij natuurlijk ook wel,je bedoelde natuurlijk wat anders:rolleyes:

:rolleyes:

Terug
Naar boven