MuscleMeat

zeer lichte kuur met dianabol

ik heb eens ooit dianabol gestackt met clen en dat ging wel lekker weet alleen de doseringen niet meer met die stack wel wat voller geworden .

Lijkt me wel heftig Jacky.. :D

Dianabol ****s up de bloeddruk & Clen doet ook al leuke dingen met je systeem (bloeddruk, hartslag,..)

Die 2 samen moet toch een slagveld zijn in je lichaam?

Van die clenbuterol bloat je wel minder,en is zo heftig niet.
Elke dag 10 pinten consumeren is heftiger...en je went er ook aan:zuip:

papegaai ,

FF dimmen bro,je beledigingen hou je maar voor je.JIJ bent degene die dat ADVISEERD, niet ik.

En een beetje erg onzinnig om 3 weken na het kuren weer op te starten,geloof dat daar eerst nog een maandje nakuren tussenzit.En een tijdje geen gear........maar dat wist jij natuurlijk ook wel,je bedoelde natuurlijk wat anders:rolleyes:

nee hoor, na drie weken aan een dosis van 30mg ben je volledig ok zelfs lever en bloedwaardes , en kun je er weer aan , en geloof me ons hele team doet het zo ( zes weken winni , drie off , zes weken anavar ,)en en dan vier maand off ,en onze lever en bloedwaardes zijn nog nooit niet ok geweest , even proberen misch. ? maar uiteraard niet met een hogere dosis dan kun je een tweetal maand off blijven eer dat alles hersteld is, en je pakt er aardige massa mee hoor als je karakter hebt ! ;)
PS. nogal snel beledigt jij ? trieste jeugd gehad ? ;)

Graag weer ontopic, elkaar persoonlijk aanvallen is nergens voor nodig. Onthoud dat dit een forum is waar mensen elkaar op een normale manier kunnen helpen en adviseren, en geen plek is om te laten zien hoe goed je alles wel niet weet.

Het blijft mij een raadsel waarom dit middel tot in de treuren blijkbaar populair is onder beginners. Of zouden het de dealers zijn die het meest lyrisch zijn?

Als je ook maar een fractie van de materie leest kan ik me al niet meer voorstellen dat je D-boll nog wilt. Als je dan toch vocht in je lichaam en kop wilt trekken gebruik het dan lekker als kickstart en zet er 500 mg Test/pw bij voor 8 weken + nakuur. En anders kuur je gewoon lekker niet.

Misschien moet MrJ maar eens een sticky aanmaken met HOOFDLETTERS 'klik hier over Dianabol only kuurtjes' en dan de voor en tegens met meningen en argumenten van mensen. Zodat ze op basis daarvan hun keus kunnen maken. Dit wordt al jaren elke week gevraagd.

nee hoor, na drie weken aan een dosis van 30mg ben je volledig ok zelfs lever en bloedwaardes , en kun je er weer aan , en geloof me ons hele team doet het zo ( zes weken winni , drie off , zes weken anavar ,)en en dan vier maand off ,en onze lever en bloedwaardes zijn nog nooit niet ok geweest , even proberen misch. ? maar uiteraard niet met een hogere dosis dan kun je een tweetal maand off blijven eer dat alles hersteld is, en je pakt er aardige massa mee hoor als je karakter hebt ! ;)
PS. nogal snel beledigt jij ? trieste jeugd gehad ? ;)

FF kapen overgens met me te dissen bro,vindt je nu knap irritant worden.

continue op de 17aa met korte tijd erussen is echt niet de bedoeling.JIj kan wel zeggen dat jullie hele team dat doet,maar dit is echt een typisch voorbeeld van "zie je wel al die bull over leverwaardes is onzin"
Laat me je vertellen gozer,dat ook bij jouw die uitslagen skyhigh zullen zijn en het toch allemaal linker was dan je voornam.

Ja idd trieste jeugd gehad,mijn leverwaardes waren ERG hoog.
Been there done that,ga jij maar met je "team" opnieuw het wiel uitvinden hoor.

Terug
Naar boven