MuscleMeat

Zelf een Pre workout samenstellen. Wat moet er in?

• Topic Starter Topic Starter
iedereen weer bedankt voor de reactie's. wat ik hier uit maak is dat over het algemeen deze stoffen er in zouden moeten

-Creatine 5g mono
-beta alanine 3g
(dit zou smorgen's gepakt kunnen worden)
-200mg caffeine

Evt om toe te voegen, niet perse nodig

-citrulline 3g
-bcaa
-agmatine(zit ook in citrulline als ik het goed heb dus niet perse nodig?)

geranimine kan je toe voegen maar dat wil ik niet.

Ik hoop dat ik het op deze manier goed heb begrepen zo niet laat mij het weten ;)

Je beschrijft nu (bijna) de PWO Neurocore van Muscletech (o.a.)

iedereen weer bedankt voor de reactie's. wat ik hier uit maak is dat over het algemeen deze stoffen er in zouden moeten

-Creatine 5g mono
-beta alanine 3g
-200mg caffeine

-citrulline 3g
-bcaa

Ik hoop dat ik het op deze manier goed heb begrepen zo niet laat mij het weten ;)

Zoiets ja, creatie in overigens ook s'ochtends gepakt worden maakt bijzonder weinig uit.. Die beta alanten heeft wel een laatste dus buiten de tintelingen doet het in het begin weinig dacht ik.

Heb er zelf ook citrulline in en geen Bcaa want deze zitten in mijn(de meeste) whey al dus beetje overkil denk ik?

Tldr: ziet er prima uit; citrulline, beta Albanië, cafeïne is een goude combo en heb je zowel pomp als stimulanten te pakken

Je beschrijft nu (bijna) de PWO Neurocore van Muscletech (o.a.)

denk wel dat neurocore stukje duurder is in verhouding, wel zelf nog nooit geprobeerd iig

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 11:13 ----------

Zoiets ja, creatie in overigens ook s'ochtends gepakt worden maakt bijzonder weinig uit.. Die beta alanten heeft wel een laatste dus buiten de tintelingen doet het in het begin weinig dacht ik.

Heb er zelf ook citrulline in en geen Bcaa want deze zitten in mijn(de meeste) whey al dus beetje overkil denk ik?

Tldr: ziet er prima uit; citrulline, beta Albanië, cafeïne is een goude combo en heb je zowel pomp als stimulanten te pakken

had op youtube filmpje gezien waarin verteld werd dat bcaa in whey zelfde zijn alleen pas na 1.5/2 uur werden opgenomen dus die kerel zei dat je ze beter los kunt nemen. (hoever je youtube filmpjes moet geloven laat ik er even buiten) maar het zou over het algemeen niet hoeven idd.

-Creatine 5g mono
-beta alanine 3g
-200mg caffeine

-citrulline 3g
-bcaa

Dit

voeg de citrulline en agmatine en arginine maar bij met evt. ripped

Ik vind het ook fijn om een fatburner erbij tenemen extra zweten

Iemand enig idee waar je al deze ingredienten goedkoop in bulk kunt krijgen?

Dit

voeg de citrulline en agmatine en arginine maar bij met evt. ripped

Ik vind het ook fijn om een fatburner erbij tenemen extra zweten

agmatine en arginine lijkt me wel een beetje veel van het goede? snap dat het best zou werken maar de prijs voor zoon potje is ong 15 euro ps. dus 30 euro extra vind ik toch wel wat prijzig.

Waarom zou je creatine in een pre workout doen? Het moment van de dag maakt toch niks uit? Heeft iemand een verklaring?

EDIT: Deze opmerking is al eerder gepost, maar nog steeds mijn vraag: Waarom wel of niet?

Waarom zou je creatine in een pre workout doen? Het moment van de dag maakt toch niks uit? Heeft iemand een verklaring?

EDIT: Deze opmerking is al eerder gepost, maar nog steeds mijn vraag: Waarom wel of niet?

Is meer een geval van waarom niet denk ik? Als je toch al al die poedertjes in een glas stopt waarom niet gelijk de creatine erbij. Sinds het tijdstip van inname toch niet uitmaakt.

Iemand enig idee waar je al deze ingredienten goedkoop in bulk kunt krijgen?

Bij body&fit zijn de meesten zeer scherp geprijsd. Bij een paar zelfs goedkoper dan bulkverpakking in Engeland/US. B&F is zeker een kijkje waard. En uit Engeland groot inkopen bij bulkpowders ofzo zou ik ook ff kijken of dat scheelt. Als je wat goeie deals vindt laat het dan ff weten! ben hier zelf ook benieuwd naar.

Laatst bewerkt:
agmatine en arginine lijkt me wel een beetje veel van het goede? snap dat het best zou werken maar de prijs voor zoon potje is ong 15 euro ps. dus 30 euro extra vind ik toch wel wat prijzig.

Je zou een aantal maanden met deze potten moeten doen.
Tussenstop mee gerekend

Je zou een aantal maanden met deze potten moeten doen.
Tussenstop mee gerekend

daar heb je gelijk in, alleen de aanschaf in een keer komt toch op een fixe prijs uit. meer dan wat ik zou willen uitgeven aan supplementen. Ik snap je punt wel en dit zou voor iemand die geen problemen heeft met dit een goed idee zijn alleen heb ik het er gewoon niet voor over.

wat wou je zelf uitgeven dan?

ik krijg van fatburnes zoals ripped/dexa ook een pomp en genoeg energie om vol aan de bak te gaan.

eca helpt ook wel maar dan betaal je iets meer:DD

Ik neem voor het trainen 1500mg taurine en 250mg cafeïne. Werkt voor mij prima. Merk ook wel dat omega 3 wel wat invloed op mijn energie niveau heeft.

Laatst bewerkt:
daar heb je gelijk in, alleen de aanschaf in een keer komt toch op een fixe prijs uit. meer dan wat ik zou willen uitgeven aan supplementen. Ik snap je punt wel en dit zou voor iemand die geen problemen heeft met dit een goed idee zijn alleen heb ik het er gewoon niet voor over.

Als je niet teveel wil uitgeven kun je ook beginnen met alleen cafeïne. Dat is vrij goedkoop. Je kunt dit later altijd nog aanvullen met andere producten.

Ik wil ook niet teveel uitgeven. Ik zoek voor mijn cardio/wielrennen een lekkere boost en ik ga dat denk ik eerst maar eens beginnen met alleen cafeïne.

wat wou je zelf uitgeven dan?

ik krijg van fatburnes zoals ripped/dexa ook een pomp en genoeg energie om vol aan de bak te gaan.

eca helpt ook wel maar dan betaal je iets meer:DD

50,- ongeveer. ik heb wel al beta alanine en caffeine dus dat scheelt al weer een hoop

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 13:53 ----------

Geen idee of dit een idee is:
creapure mono
Dextrose
BCAA
Monster caps(agmatine-arganine-citrulline-nog wat andere stoffen)

Of ben ik nu weer juist terug bij af met die monster caps, ik bedoel hiermee dat het voordeel van de lossen verpakkingen nu weer voordeliger zijn.

(en dan beta alanine+caffeine die ik al thuis heb)

Laatst bewerkt:
Die monstercaps zijn waarschijnlijk lekker ondergedoseerd.
Ik zou doen:

creatine monohydraat =15 euro bij BF
beta alanine
agmatine=23 euro bij BF
caffeine
evt Dmaa=20 euro (geranaminekopen.nl)

dit knalt wel

Laatst bewerkt:
Die monstercaps zijn waarschijnlijk lekker ondergedoseerd.
Ik zou doen:

creatine monohydraat =15 euro bij BF
beta alanine
agmatine=23 euro bij BF
caffeine
evt Dmaa=20 euro (geranaminekopen.nl)

dit knalt wel

ok dankje. de agmatine kun je die niet beter ruilen voor citrulline? ik dacht dat in citru... word omgezet in agmatine, niet zeker zal het eens ff opzoeken waar ik het had gelezen.
Dmaa heb ik al kom ik net achter, nog een potje staan dus dat is niet nodig ;).

ok dankje. de agmatine kun je die niet beter ruilen voor citrulline? ik dacht dat in citru... word omgezet in agmatine, niet zeker zal het eens ff opzoeken waar ik het had gelezen.
Dmaa heb ik al kom ik net achter, nog een potje staan dus dat is niet nodig ;).

Ik ken de materie erachter niet precies, hoor vaak dat men agmatine sterker vind dan citrulline malaat.

agmatine is top spul maar zou er max 500 mg in doen anders krijg je er diarree van xD. Althans ik heb van 1 gram na een half uurtje de dunne.

Terug
Naar boven