- Waardering
- 796
Ja klopt, TS moet maar ff kijken hoe hij er op reageert.verschilt natuurlijk ook per persoon he, sommigen krijgen dat van creatine.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja klopt, TS moet maar ff kijken hoe hij er op reageert.verschilt natuurlijk ook per persoon he, sommigen krijgen dat van creatine.
Ik heb er zelf ook over gedacht wat samen te stellen. Dat zou dan worden:
Beta Alanine :1 tot 3 gram
Citruline malaat: 1 tot 3 gram
Creatine: 3 tot 5 gram
Caffeïne: 200 tot 250mg
Naar mijn mening is geranamine geen must...
even een [noob] vraagje: als je je eigen pwo maakt met bovengenoemde ingredienten, moet je dan alles in één beker mixen of beter alles apart innemen?
waarom uberhaupt 1 g beta alanine en 1 g citrulline willen doen? lekker ondergedosseerd
Omdat die doseringen gelijk zijn aan de doseringen die fabrikanten aanhouden met hun "1 tot 3 scoops"...
Als je zelf je pwo maakt, dan doe je toch de stoffen in een werkende dosis in je pwo?
dus je wilt jezelf net zo voor de gek houden als die leveranciers doen?Als je zelf je pwo maakt, dan doe je toch de stoffen in een werkende dosis in je pwo?
![]()

Het is vooral de cafeïne en geranamine waar het betrekking op heeft. De andere stoffen hebben een aangetoonde dosis waarbij ze werkzaam zijn...je kan op bulkpowders de meeste ingredienten kopen voor een goede prijs en hier in nl goedkoop de citrulline/agmatine/beta alanineIkzelf neem altijd
5gr creatine mono
5gr beta alanine
6 gr citrulline
2 arginine
1gr agmatine
200mg caffeine
Werkt prima voor mij!
Die preworkout van die buitelandse site ziet r ook leuk uit, alleen het verzenden kost uiteindelijk meer als het product zelf, wel jammer!