MuscleMeat

Zelfbruiners?

Bzar

Advanced Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m81
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Hey dbb-ers,

Ik vind het altijd wel prettig om een kleurtje te hebben omdat het er gezond en goed uitziet. Hierom ga ik regelmatig onder de zonnebank, gemiddeld 3, soms 4 keer per maand. Ik weet dat er veel nadelige effecten aan zijn verbonden zoals een verhoogd risico op huidkanker. Nu weet ik dat er ook allerlei artikelen op de markt zijn die je huid bruinen. Ik heb het dan nu over bodylotions en gezichtscrèmes. Ik was er eerst absoluut geen voorstander van, maar ik begin er toch steeds meer aan te denken. Je hoort steeds vaker hoe slecht de zonnebank wel niet is en hoe snel je huid er door veroudert.

Heeft iemand daar ervaringen mee? Ik weet namelijk niet of dit effectief is en of het er echt uit ziet. Verder wil ik niet hebben dat ik elke keer wit onder de douche vandaan kom haha

Kortom, wat zijn jullie ervaringen en wat zijn de voordelen/nadelen? En welke producten zou je eventueel aanbevelen?

:)

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Bzar
Ervaring met cremes die me oranje achtig bruin maakte en dat is gelijk ook het nadeel.

Melanotan maakt daadwerkelijk natuurlijk bruin pigment aan. Deze cremes geven een slechts een vreemde kleur. Daarnaast is het zo dat als ik natuurlijk bruin/bruin van melanotan ben, ik beter beschermd ben tegen UV waardoor ik minder snel verbrand. Die eerste keer op het strand knalrood worden is volgens mij zo slecht. Als ik een voorjaarstint heb door melanotan met een beperkt aantal keer kort zonnebank dan heb ik daar minder last van.

• Like
Waarderingen: Bzar
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties! Iemand anders nog ervaringen? :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Thanks!

Van veel van die cremes word je oranjeachtig of je krijgt strepen als je het niet goed genoeg heb uitgesmeerd, soms geeft het af aan kleding. Ik vond het maar niks..

Ik heb wel positieve ervaringen. Ik gebruik alleen sprays, die hoef je niet uit te smeren en het geeft een gelijkmatig resultaat. Je moet natuurlijk niet overdrijven, na twee dagen ben je gewoon een tintje bruiner. Als je dat elke paar dagen herhaalt word je niet oranje. De merken die ik gebruik: Garnier & Nivea.

Terug
Naar boven