AndroidHealthClinic

zelfvertrouwen, alfa male supplement

meersmans

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
76kg
Binnenkort moet ik een presentatie geven voor een heel groot publiek. Vroeger had ik als kind daar geen problemen mee, nu kijk ik er wel een beetje tegen op omdat het al zo lang geleden is.

Ik ben op zoek naar een goed supplement dat ik kan gebruiken ter ondersteuning.

Ik weet dat het allemaal niet nodig is en dat ik het ook uit mezelf kan doen en blabla, maar voor dat soort tips open ik hier geen topic. Ik zoek antwoorden op men vraag.

Wat ik weet wat helpt:
- benzo's: heb ik al eens gedaan, en daar wordt ik idd rustig van en is een goede ondersteuning, maar je wordt hier ook wat slaperig van en dat vindt ik een groot nadeel.
-cocaine: nog nooit gedaan, maar het lijkt zo te horen je snelheid en zelfvertrouwen op te krikken. Grote nadeel: mega ongezond, dus ga het wss niet doen

nu is het aan jullie wat helpt om dat zelfvertrouwen en alpha male om hoog te brengen? een testbooster of iets anders? ... Ervaringen..?

Goddamn...
OT: Mass-fx testosteron booster, alles met testosteron boosters.

propanolol ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
Alcohol.

Binnenkort moet ik een presentatie geven voor een heel groot publiek. Vroeger had ik als kind daar geen problemen mee, nu kijk ik er wel een beetje tegen op omdat het al zo lang geleden is.

Ik weet dat het allemaal niet nodig is en dat ik het ook uit mezelf kan doen en blabla, maar voor dat soort tips open ik hier geen topic. Ik zoek antwoorden op men vraag.

Wat ik weet wat helpt:
- benzo's: heb ik al eens gedaan, en daar wordt ik idd rustig van en is een goede ondersteuning, maar je wordt hier ook wat slaperig van en dat vindt ik een groot nadeel.
-cocaine: nog nooit gedaan, maar het lijkt zo te horen je snelheid en zelfvertrouwen op te krikken. Grote nadeel: mega ongezond, dus ga het wss niet doen

nu is het aan jullie wat helpt om dat zelfvertrouwen en alpha male om hoog te brengen? een testbooster of iets anders? ... Ervaringen..?
als je dit echt nodig hebt ...en t ook echt van plan bent.... skip die presentatie! De volgende keer heb je t namelijk weer nodig enz enz...

Niemand vind t makkelijk om presentatie te doen...! En iedereen die naar die presentatie gaat, komt iets te leren... niet om jou te zien afgaan! en als ze niet komen om iets te leren, zit je op school! Maar dan moet de rest ok die presentatie doen en gaan ze je echt niet ****en... want zeker op school komt boontje om zijn loontje!!! (de presentatie verstoorder wordt dubbel zo hard terug gepakt bij zijn presentatie)

...mja van bananen schijn je wat rustiger te worden... alle andere zoals Coke of alcohol zijn mood-versterkers... niet echt slim dus!

Beetje alcohol doet wonderen

• Topic Starter Topic Starter
mja alcohol ga ik nu ook niet drinken... dat riek je en daar wordt je ook slaperig van. ik zo meer zo een antwoord als testbooster (moest her werken), en het is niet voor school.

hoorde overlaatst iemand die aan het kuren was met endroll ofzo (kan ook iets anders zijn) dat het met hem hielp, hij durfde dan alles aan, alles wat in hem opkwam deed hij zonder enige twijfel, ookal was het soms om je dood te schamen.

ik heb al gemerkt dat je van geranamine vlotter gaat praten, enige nadeel is wel dat je een enorm droge mond krijgt

Wat ik weet wat helpt:

Haha cocaine mega ongezond. Als je het eenmalig doet zal het echt geen schade veroorzaken. Maargoed dat is sowieso niet een goede tip, zeker niet als je je eerste keer voor een publiek gaat doen..

Ik heb wel eens een presentatie gegeven op een (klein) lijntje speed. vond het super gaan:D

coke zou ik niet doen :P

Op het moment dat je denkt dat het allemaal niet meer gekker kan, open je een topic en wat tref je aan: iemand die cocaine wil nemen om een presentatie te geven:roflol:

Goede voorbereiding

GHB

Oxazepam

Heel eerlijk, als je zaken als cocaine zelfs overweegt om een presentatie te geven, dan zit je in het volledig verkeerde beroep/studie.

Veel van te voren oefenen. Begin met een klein publiek, 2-3 man en bouw het uit. Oefenen, oefenen, oefenen en blijf van de rommel af. Stel je voor dat je straks ineens een hartslag krijgt van 220 door de rommel die je geslikt hebt of een black-out krijgt, een hallucinatie of wat dan ook, je maakt het alleen maar erger. Op eigen kracht of niet presenteren. Je kunt het zeker kerel!;)

Mijn spreuk voor dit soort zaken is altijd: hoe minder voorbereiding, hoe beter het verloopt. Natuurlijk moet je het een beetje voorbereiden, anders kom je nergens, maar de rest moet je lekker uit losse pols schudden. En als je een stukje vergeet, jammer dan, het publiek weet toch niet dat je dat stukje had moeten vertellen;)
Succes en blijf van die teringzooi af!

Of je pakt een uur voor je presentatie 1 of 2 xtc pillen en 2 dikke lijnen speed. Als je tijdens je presentatie het gevoel hebt bij te moeten pakken zeg je gewoon dat je ff naar de wc moet. En als je het gevoel hebt dat het iets teveeel is dan pak je een paar shots goldstrike ofzo, en een snuif aan de poppers.

Goed topic!

Over drugs werd hier al genoeg uitleg gegeven, denk ik. Misschien iets over de tijd die je besteedt voor je presentatie. Als je al vroeg uit de veren bent en de hele dag repeteert wat je gaat zeggen en dan nog eens een uurtje op voorhand plaatsneemt in dat zaaltje "om goed voorbereid te zijn" zul je echt kapot gaan van de zenuwen. Terwijl, mocht je bijvoorbeeld die dag bij vrienden of familie zitten en dan de boel verlaten met de ingesteldheid van "Ik ben even die presentatie gaan geven, 'k ben zo terug", dan zul je al heel wat minder gestresseerd voor dat publiek staan.

Terug
Naar boven