Fitness Seller

zelfvertrouwen, alfa male supplement

• Topic Starter Topic Starter
dus to zover:
speed/oxazopam/test booster/ghb/alcohol

Verklaar eens nader wat jullie voelen als je een test booster neemt (een die je vrij in de sportwinkels kunt kopen, niet die spuiten, en een die werkt dus)

What's up whith ghb, is dat zo iets als speed? want daar begin ik niet aan.

en idd goede voorbereiding enzo... maar zo'n antwoord zocht ik niet (ookal is het de waarheid)

ik nam altijd wat bier of een glas jenever, dan ging het me makkelijk af :p

Ma da riek je... ik moet ook door de micro van een andere persoon iets zeggen, en ik wil niet dat die mensen dat rieken, dus alcohol is no option.

Plus zoek ik iets waar je opgewekter van wordt en energie/zelfvertrouwen krijgt.

ik nam altijd wat bier of een glas jenever, dan ging het me makkelijk af :p

wodka ruik je niet ;)

Zelfvertrouwen = een goede voorbereiding (veel oefenen voor bekenden, literatuur lezen, jezelf filmen en presenteren, een h**r nken)

Propranolol, g-denken(gedachten, gedrag, gevoel), en NLP om die nare effecten tegen te gaan.

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

Wodka + Cola Zero:cool:

Natuurlijk is een goede voorbereiding het allerbelangrijkste. Weten waar je het over hebt, écht weten waar je het over hebt werkt altijd het beste. Op geen enkele manier van te voren indenken hoe het mis kan gaan, als je al denk aan hoe het gaat, stel je dan voor dat je gewoon de man bent.

Mocht je nou echt extreme angst hebben dan zou je kunnen overwegen 5 a 10 mg oxazepam kunnen nemen. Dan ben je nog helemaal helder maar heb je gewoon minder angsten.

GHB geeft hetzelfde effect als alcohol alleen natuurlijk zonder de geur. In een lage dosis zou dit misschien ook hulpzaam kunnen zijn, maar kan ook ten koste van je scherpte gaan dus zou ik zeker niet doen.

Coke is natuurlijk een optie, heb er zelf geen ervaring mee, vind het ook echt wel een stapje te ver gaan.

Wat anderen al zeggen, je moet het toch een keer leren. Maar als je extreem angstig bent zou een kleine dosis oxazepam je kunnen helpen om over die angst heen te komen.

wtf?

Nu al een epic topic lijkt me.

Serieus dude, oefen je presentatie een aantal dagen van tevoren en kijk hoe het gaat. Zorg dat je het verhaal goed kent en een slimme methode (kaartjes/hand out etc) hebt om ergens de draad weer op te pakken mocht je die tijdens de presentatie kwijt zijn.

Spanning hoort erbij, maar als je eenmaal begint kom je daar wel over heen. Van al die middelen wordt je mogelijk alleen maar zenuwachtiger, gaat raar gedrag vertonen, sneller (=onduidelijker) praten.

Dus verman jezelf, zorg dat je het leven aan kan, dan komt die presentatie ook wel goed.

Ga desnoods naar een coach, werkt 10x beter dan shizzle tot je nemen in de hoop dat het goed uit pakt.

OMG aan de drugs om een presentatie te houden..............Een gezond verstand lijkt mij de beste optie en wat valeriaan tegen de spanning.

1 Uw materie goed voor bereiden.
2 Een kwartier voor de presentatie uwen tap late afzuigen.
3 Zorg ervoor dat je zelf niet moet wachten maar het publiek, op deze manier draai je de rollen om en is het publiek zenuwachtig in plaats van jijzelf.

dus to zover:
speed/oxazopam/test booster/ghb/alcohol

Verklaar eens nader wat jullie voelen als je een test booster neemt (een die je vrij in de sportwinkels kunt kopen, niet die spuiten, en een die werkt dus)

What's up whith ghb, is dat zo iets als speed? want daar begin ik niet aan.

en idd goede voorbereiding enzo... maar zo'n antwoord zocht ik niet (ookal is het de waarheid)

Van een test booster ga je niks merken en als je dat doet is het placebo.
En andere supplementen gaan ook niks doen.
Ghb is ook drugs je gaat minder angst hebben alleen denk dat het de presentatie voor de rest alleen maar slechter maakt.
Een beetje speed is hier eigenlijk wel het beste voor.Praten gaat dan van zelf.

Maar waar ben je mee bezig als je een drug neemt voor een presentatie?
Doe het gewoon zonder iets.
Wanneer je na de presentatie gaat er niet op voorrand over nadenken.
Druk er om maken maakt het alleen maar moeilijker.
Alleen is dit makkelijk gezegd als gedaan.

Als een voormalige "drug" baron myself, raad ik je Adderall aan. Helaas moet je een zeer goede ondergrondse connecties hebben om daaraan te komen in NL.
Maar uit ervaring is dit precies wat je zoekt....

xtc hihi.

Wat is trouwens het onderwerp van je presentatie?

Beetje alcohol is zat lijkt me

Als een voormalige "drug" baron myself, raad ik je Adderall aan. Helaas moet je een zeer goede ondergrondse connecties hebben om daaraan te komen in NL.
Maar uit ervaring is dit precies wat je zoekt....

Dit lijkt me iets interessant. Ik heb er zojuist wat over opgezocht, is eig het zelfde als rilatine. Lijkt me wel interessant omdat het je zo'n focus geeft en ook een rustig gevoel...

Wat was jou ervaring als je het nam?

Terug
Naar boven