Fitness Seller

Zeurende ouders

Tnx, tja hypocriet misschien beetje. Maar ze zijn gewoon tegen de levenswijze. en Nee is Nee:(
Wtf man je bent 17 over één jaar hebben ze niets nada 0.0 te zeggen over je leven want dan ben je meerderjarig en mag je dus bepalen wat je doet. Dus wat lullen ze nou gewoon doen wat je wilt doen, het is veel beter dan wat de rest van de jeugd doet (drugs, alcohol, roken enz). Als ze dat niet begrijpen tja dan kan je best zo snel mogelijk het huis uit :cool:

Heb er zelf momenteel z'n 16 per dag (alleen eiwit dan)
8 als ontbijt met rijst :D
en 8 's avonds :D

Gr.

• Topic Starter Topic Starter
Wtf man je bent 17 over één jaar hebben ze niets nada 0.0 te zeggen over je leven want dan ben je meerderjarig en mag je dus bepalen wat je doet. Dus wat lullen ze nou gewoon doen wat je wilt doen, het is veel beter dan wat de rest van de jeugd doet (drugs, alcohol, roken enz). Als ze dat niet begrijpen tja dan kan je best zo snel mogelijk het huis uit :cool:

Tja, ik doe nu ook wat ik zelf wil. Moet alleen het eten zelf betalen. Maar dat gaat wel lukken. Supplement(en) heb ik tijdje geleden in huis gehaald waren ze ook flink op tegen. Toen hebk het gewoon in huis gehaald en gezegt geef 1 reden waarom dit slecht voor me zou zijn. ''je hebt het niet nodig'' Dat heb ik dus wel..:p
Maarja het blijft jammmer dat ze niet kunnen begrijpen wat voor discipline en doorzettingsvermogen je er voor nodig hebt en dat het dus niet ongezond is..

Ze moeten gewoon begrijpen dat er een grijze zone is in bodybuilding, net als in elke sport/hobby. Teveel mensen denken meteen zwart wit en aan steroids/ 500 gram eiwit per dag, kapotte levers, lelijke/overdreven spiermassa enz.

Ongezond is het dus zeker niet, dan moet je het al bont maken. Zolang je naturel blijft is het haast onmogelijk om er ongezonder van de worden, eerder integendeel. Misschien eens een bloedtest/bloeddrukmeting laten doen en na een jaar trainen nog eens, als je dan gezonder bent geworden hebben ze helemaal niets meer te zeggen :)

Ze moeten gewoon begrijpen dat er een grijze zone is in bodybuilding, net als in elke sport/hobby. Teveel mensen denken meteen zwart wit en aan steroids/ 500 gram eiwit per dag, kapotte levers, lelijke/overdreven spiermassa enz.

Ongezond is het dus zeker niet, dan moet je het al bont maken. Zolang je naturel blijft is het haast onmogelijk om er ongezonder van de worden, eerder integendeel. Misschien eens een bloedtest/bloeddrukmeting laten doen en na een jaar trainen nog eens, als je dan gezonder bent geworden hebben ze helemaal niets meer te zeggen :)

Das miss. wels een goed idee:D
Bedankt voor je tips en opmerkingen;)
Sytse

Mijn ouders vinden het wel "stoer" dat ik voor een gespierd lichaam train:cool:

Wat willen je ouders dan?
Dat je voor de buis gaat hangen met een krat bier en een zak chips? Om zo alsmaar vetter en vetter te worden

óf willen ze juist trotse ouders zijn van een gezonde jongen?

hmm

Wat willen je ouders dan?
Dat je voor de buis gaat hangen met een krat bier en een zak chips? Om zo alsmaar vetter en vetter te worden

óf willen ze juist trotse ouders zijn van een gezonde jongen?

hmm

De 2e, alleen mag die jongen niet breed zijn:mad:
maarja gelukkig steunen al mn vrienden me wel:D

Mijn ouders waren er in het begin voor te vinden, de laatste jaren zijn ze er tegen. Ik zwijg er gewoon over. Het eten maak ik zelf daar zeggen ze niks van, alleen dat ik duur ben. Supplementen leg ik altijd even uit wat het is en wat het doet. Snappen ze het niet of geloven ze het niet ... maakt mij niet uit ik kan niet meer doen dan uitleggen.

Boeiend, als je ouders niet willen betalen voor je eten neem je toch lekker een bijbaantje. Alsof we het hier over duizenden euro's per maand hebben. Voor de rest al die onzin die ze uitkramen negeren.

Boeiend, als je ouders niet willen betalen voor je eten neem je toch lekker een bijbaantje. Alsof we het hier over duizenden euro's per maand hebben. Voor de rest al die onzin die ze uitkramen negeren.

Heb bijbaantje, betaal nu mn eten zelf;)

Ouders hebben altijd wel iets te zeuren! Maar het blijven wel je ouders, meestal zijn ouders ouderwets en zien ze van alle moderne dingen alleen de slechte kant!! Ik heb het alleen met m'n vader, hij zeurt van tis zonde van je geld om naar de sportschool te gaan je kan net zo goed een eindje gaan fietsen en hard werken dan word je vanzelf ook gespierd haha (niet dus!) Maar mijn moeder steunt me al vanaf 't moment dat ik naar de sportschool ging.. Ik betaal wel alles zelf!! Ze steunde me zelfs toen ik AAS gebruikte en ze steunt me daar nog steeds in! Als mijn vader zou weten dat ik AAS gebruik dan kan ik hier thuis opdonderen en hoeft ie me de eerste paar jaar wel niet meer te zien denk ik haha! Dus gewoon stil houden voor hem! Hij ziet het wel al maar ik blijf ontkennen!! De legale supplements is hij ook wel tegen maar hij accepteert het wel dus ik maak hem gewoon wijs dat ik daarvan zo groot ben geworden!!! In ieder geval kheb nu lang genoeg geluld jongens maar zo doe ik het in ieder geval.

Gr.

Ouders hebben altijd wel iets te zeuren! Maar het blijven wel je ouders, meestal zijn ouders ouderwets en zien ze van alle moderne dingen alleen de slechte kant!! Ik heb het alleen met m'n vader, hij zeurt van tis zonde van je geld om naar de sportschool te gaan je kan net zo goed een eindje gaan fietsen en hard werken dan word je vanzelf ook gespierd haha (niet dus!) Maar mijn moeder steunt me al vanaf 't moment dat ik naar de sportschool ging.. Ik betaal wel alles zelf!! Ze steunde me zelfs toen ik AAS gebruikte en ze steunt me daar nog steeds in! Als mijn vader zou weten dat ik AAS gebruik dan kan ik hier thuis opdonderen en hoeft ie me de eerste paar jaar wel niet meer te zien denk ik haha! Dus gewoon stil houden voor hem! Hij ziet het wel al maar ik blijf ontkennen!! De legale supplements is hij ook wel tegen maar hij accepteert het wel dus ik maak hem gewoon wijs dat ik daarvan zo groot ben geworden!!! In ieder geval kheb nu lang genoeg geluld jongens maar zo doe ik het in ieder geval.

Gr.

Hoe oud ben jij kerol?

Doe gwn zoals ik doe ...
Hou je bek ! Laat me vrete ! Geef me geld voor shakes !!

Ik zei gewoon tegen me ouders dat ik me inschrijf bij een sportschool. Betaal het tog zelf en boodschappen doe ik ook zelf, me ma vroeg op een gegeven moment of ze me kan helpen met boodschappen :D. Ze vroeg zo van jah waarom eet je zo veel van zus en zo, ik zo van: jah ik wil groter worden niet krimpen. Toen was het oke. Ze is begonnen met sporten dus af en toe wisselen we uit wat we in de sportschool doen. Niet egt problemen gehad.:D

ooowjah en zeuren doen ze tog wel altijd, over die eieren ensjow, kep het allemaal al gehoord:P

Voor de een of andere reden denken quasi alle ouders dat ze altijd alles beter weten dan hun kinderen, ms omdat ze die nog steeds als kind beschouwen.

Mijn broer zat bv aan de creatine en eiwitsupplementen werd daar impotent van...
Hij vergat er wel mooi bij te zeggen dat hij aan de deca only zat(ook al trainde hij amper en was hij 17).

Dus ik kom met eiwitshakes opdagen, mijn moeder van dat is rommel en je gaat impotent worden en heel die zever. Heeft geduurd tot ze de dokter raadpleegde die zei dat het wel goed was, ook al heb ik het haar 100 keer uitgelegd dat het gewoon melkbestandelen waren.

Nu gebruik ik geen supplementen meer en sta een stuk strakker dan voorheen en heb mn moeder geholpen 10 kg af te vallen, dus wordt het geaccepteerd. Ze snapt het alleen niet hoe ik soms 4-5kg kwark in 1 dag naarbinnen krijg.

Ik hoop als ik later zelf ouder word ik mn kind in een vrije, zelfdenkende sfeer kan opvoeden.

ik was gister een film aan het kijken over lee priest, blond mythe, en mijn moeder zou het heel erg vinden als ik er zo uit zou gaan zien, afschuwlijk zei ze,. fijn dat ze zo achter me staat

Wat heb jij het toch zwaar. Kijk maar uit dat je er niet uit gaat zien als een pro bodybuilder.

heb ik ook last van lol maar jah :P boeiend ouders blijven zure....

Terug
Naar boven