Fitness Seller

Zeurende ouders

Wie weet^o)

Maar kom gewoon even smorgens bij ons aan school staan, je zal zien

• Topic Starter Topic Starter
tuurlijk is wiet drugs.. de jejugd van tegenwoordig. Waar moet het heen:p

Mijn ouders zijn er ook radicaal tegen, maar ze hebben wel heel men homegym betaald:p

Je eigen eten, maak je dan tog zelf, doe ik ook:)
Hoe ik aan geld geraak, sites scripten, programma's schrijven, weddenschappen
Voor die weddenschappen gewoon wat strafstudies doen op school, brossen voor geld etc, dan maak je je huiswek gewoon in de strafstudie ipv thuis, en kan je evenveel blijven trainen:)

Overigens kan ik vrij goedkoop aan zakje wiet raken, en dan verkoop je het aan een normale prijs door, heb je ook nog altijd winst

(niet dat ik zelf neem ofzo, maar op school hoef je maar een briefje van 5 uit e zakken te halen, en ze staan allen rond je.
Ja ook bij een dertienjarige)
ook de jeugd van tegenwoordig hea:p,,maare weet je zelf niet dat je dan verkeerd bezig ben ? en nou niet denken dat ik een heilig boontje ben maar een 13 jarige met wiet?

dt snappen de meeste idd niet . .

mijn pa in de auto om mij naar mijn kot te voeren:
"hoe jij 6 eieren binnenkrijgt snap ik niet"
"trouwens, ik ben zeker dat je meer dan 2000 Kcals/dag eet"

lol, 2000Kcals zou eerder een zware cut zijn ipv de bulk waar ik nu inzit :)

• Topic Starter Topic Starter
mijn pa in de auto om mij naar mijn kot te voeren:
"hoe jij 6 eieren binnenkrijgt snap ik niet"
"trouwens, ik ben zeker dat je meer dan 2000 Kcals/dag eet"

lol, 2000Kcals zou eerder een zware cut zijn ipv de bulk waar ik nu inzit :)

whahaha 2000 Kcal, dat hebk voor 1400 uur op:D

ik denk dat er minder nadelen dan voordelen aan zitten als je traint let je meer op je voeding en eet je ook gezonder, en je sport natuurlijk veel waardoor je goede conditie krijgt..

bullshit toch...

bij iedere sport kan je 'overmatig' trainen, en bij iedere sport kan je geblesseerd raken..

Laatst bewerkt:
bullshit toch...

bij iedere sport kan je 'overmatig' trainen, en bij iedere port kan je geblesseerd raken..

ja dat is zo maar vooral bij bodybuilden raken je spieren snel overbelast omdat je zo zwaar mogelijk probeert te trainen.. ik in ieder geval wel

Als je je gewichten gelijkmatig verhoogt is alles ok .

Gewoon niets overhaasten hé ;)

ik ben nu zelf 20, doe al 4 jaar fitnessen en de laaste tijd, beginnen ze ook steeds meer te mokken, als ik me eens niet goed voel ofzo, dan ben ik me eigen aan het vergiftigen met al me supps,,,,

ben thuis al veel over aas aan het vertellen, voor als ik ooit een kuurtje ga doen en ze komen er achter, dat het niet in eens een mega klap gaat zijn, maar dat ze dan eigelijk al een beetje kunnen weten

Ik denk dat elke ouder niet graag heeft dat hun kind as neemt, maar voor de rest. Respecteer je ouders, zij respecteren jou. En je krijgt er veel van gdn. Maar idd het is niet altijd makkelijk, je komt er wel door ;)

Terug
Naar boven