MikeJoshua
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 14
In de supermarkt zeker ook?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ook de jeugd van tegenwoordig heaMijn ouders zijn er ook radicaal tegen, maar ze hebben wel heel men homegym betaald
Je eigen eten, maak je dan tog zelf, doe ik ook
Hoe ik aan geld geraak, sites scripten, programma's schrijven, weddenschappen
Voor die weddenschappen gewoon wat strafstudies doen op school, brossen voor geld etc, dan maak je je huiswek gewoon in de strafstudie ipv thuis, en kan je evenveel blijven trainen
Overigens kan ik vrij goedkoop aan zakje wiet raken, en dan verkoop je het aan een normale prijs door, heb je ook nog altijd winst
(niet dat ik zelf neem ofzo, maar op school hoef je maar een briefje van 5 uit e zakken te halen, en ze staan allen rond je.
Ja ook bij een dertienjarige)
,,maare weet je zelf niet dat je dan verkeerd bezig ben ? en nou niet denken dat ik een heilig boontje ben maar een 13 jarige met wiet?mijn pa in de auto om mij naar mijn kot te voeren:
"hoe jij 6 eieren binnenkrijgt snap ik niet"
"trouwens, ik ben zeker dat je meer dan 2000 Kcals/dag eet"
lol, 2000Kcals zou eerder een zware cut zijn ipv de bulk waar ik nu inzit![]()

ik denk dat er minder nadelen dan voordelen aan zitten als je traint let je meer op je voeding en eet je ook gezonder, en je sport natuurlijk veel waardoor je goede conditie krijgt..

Bodybuilden = je ziet er uit als een aap en je lift als een vrouw.
bullshit toch...
bij iedere sport kan je 'overmatig' trainen, en bij iedere port kan je geblesseerd raken..
Als je je gewichten gelijkmatig verhoogt is alles ok .
Gewoon niets overhaasten hé![]()