XXL Nutrition

Zeurende ouders

Me pa doet wel PL .. dus hij steunt me wel.

Hij komt soms wel eens met wat supplementen thuis voor me.
En men ma maakt om de 2 dagen kip voor me.

Tnx, tja hypocriet misschien beetje. Maar ze zijn gewoon tegen de levenswijze. en Nee is Nee:(

Volgens mij ben jij het braafste kind ooit..

Ik zeg gwn : " ik mag dat niet ? Ga je me tegenhouden ofzo ?"
Als men pa dat hoort is er wel ruzie .. maar ik mag vrij veel van thuis.

Mijn ma wou ook niet elke dag rijst en kip voor me maken maar toen heb ik simpelweg gezegd dat als ze het niet deed dat ik anabolen ging pakken. Ze stond zeer snel inde keuken!!! :-)

Hehe dat is wel heel erg
Maar is het niet misschien een idee om zelf te koken ;)
doe ik namelijk al jaren zo, is meer werk maar heb je
ook nergens last van :D

Gr.

Mijn ma wou ook niet elke dag rijst en kip voor me maken maar toen heb ik simpelweg gezegd dat als ze het niet deed dat ik anabolen ging pakken. Ze stond zeer snel inde keuken!!! :-)

Haha, had je bij mij moeten flikken. Eten had je zelf mogen klaarmaken, zo met je ouders omgaan? Je had eigen woonruimte mogen zoeken, en zelf mogen uitzoeken of je aan de anabolen zou gaan of niet. Zou misschien zelfs nog gear voor je halen en de naald in je reet stoppen. :D

Mijn ouders zijn er ook radicaal tegen, maar ze hebben wel heel men homegym betaald:p

Je eigen eten, maak je dan tog zelf, doe ik ook:)
Hoe ik aan geld geraak, sites scripten, programma's schrijven, weddenschappen
Voor die weddenschappen gewoon wat strafstudies doen op school, brossen voor geld etc, dan maak je je huiswek gewoon in de strafstudie ipv thuis, en kan je evenveel blijven trainen:)

Overigens kan ik vrij goedkoop aan zakje wiet raken, en dan verkoop je het aan een normale prijs door, heb je ook nog altijd winst

(niet dat ik zelf neem ofzo, maar op school hoef je maar een briefje van 5 uit e zakken te halen, en ze staan allen rond je.
Ja ook bij een dertienjarige)

Een handelaartje in ons midden XD j/k. Maar het zijn inderdaad goede ideeën. Neem een zondagskrant, 20 euro per zondag (tenminste, dat verdien ik) dan kan je al weer een dumbbell kopen;)

Ik heb één keer zelf geprobeerd, zag nog scheler dan een otter (was wel een dikke dosis, men wou mij percies 500 meter hoger hebben)
We lagen naartschijnt met drie in een weide, eentje te smoren, zo scheel als iets, maar kvind er maar niets aan voor de rest, voor die 3 uur...

Kan je beter gaan trainen, en heb je ook enige tijd dat 'high-gevoel' als je een leuke pomp hebt, geeft een beter 'ik-ben-voldaan-gevoel' als een jointje, op dat moment besef je dat je voldaan bent

hahah 13 jarige hosselaar aight

Je hebt ouders voor iets he. En als ma bij ons het doet waarom zou ik het dan doen!

mensen die tegen bb zijn oftewel te lui om het zelf te doen of ze hebben complexen over hun eigen lichaam. waarom zou je aantrekken wat je ouders zeggen? of mensen vanuit je omgeving? kijk naar wat de favo sport is... voetbal. net als honden een start seintje geven en dan met 20 man achter de bal lopen en weer verder schoppen.

ik bedoel gewoon dat je niet moet aantrekken wat je ouders of andere mensen in de omgeving zeggen , ze zijn gewoon jaloers op je.;)

ik snap echt helemaal niks van het verhaal van verzinmaarwat

Ja ik ken je probleem jongen ik was 8 en ik dealde al drugs:eek: neejoh geintje nooit aan gezeten en nooit van plan ook, maar hoezo zoek je niet een normaal bijbaantje in plaats van drugs te dealen,tja je moet hetzelf weten maar heb je het er allemaal wel voor over als je kijkt wat je er allemaal voor doet TIP! zoek een bijbaantje, en doe je best op school;)

wiet is niet echt drugs, kan je overal krijgn he

Terug
Naar boven