Fitness Seller

ziek zijn en trainen

jere

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Vetpercentage
10%
heb net een giepje achter de rug ma di woe koorts gehad do nog wat flauwtjes gelopen ik zou vrijdag en zater dag willen gaan trainen maar dan wel op 75´% van men normale sets is dit verstandig,;)

als je koorts hebt moet je lekker je bed inkruipen

dit zijn van die dingen die je t beste zelf kunt inschatten
luister naar je lichaam en bedenk of je uberhaupt wat presteert op de training of dat het zinloos zal zijn

mijn persoonlijke mening is dat je eerst goed moet uitzieken, als je aan het herstellen bent en je geeft je lichaam weer een klap met een training.. snie slim

idd. zelf inschatten.

beter 2 dagen langer niet trainen dan een dag te vroeg.

juist, dit is gwoon ff k*t..maar ff goed uitrusten heb je meer aan.

je lichaam moet herstellen en moet daar voor vechten kost veel energie als je te vroeg gaat trainen zul je allen maar langer zwak ziek en misselijk blijven.

gewoon uitzieken, zoals er al gezegd wordt: als je eerder gaat trainen presteer je sowieso voor geen reet en wie weet loop je nog blessures op (koorts slaat nl ook op je spieren) ..uitzieken en dan weer knallen succes!:o

Ik ga meestal wel trainen als ik me een beetje ziek voel. Als ik niet ga, en als het ware 'toegeef' aan het feit dat ik ziek ben en al mijn activiteiten skip, met het gevolg dat ik een beetje thuis rondhang of ik me bed lig voel ik vaak langer k*t. Maar de theorie van 'rustnemen' tot je beter bent klinkt wel logischer....

Wel heb ik ooit meegemaakt. En ben gewoon een uur gaan lopen en heb er alles uitgezweet. Dag nadien was ik top.

krachttraining vreet energie..
als je een beetje ziek bent.. en je gaat trainen zonder extra vitamine c/multi, dan kan je er donder op zeggen dat je echt ziek wordt..

nog even je rust pakken tot je volledig hersteld bent..
wat je nu moet doen is gewoon goed eten, zodat je er over een paar dagen weer lekker hard tegenaan kan.. gewoon zorgen dat je weer je normale training kan doen..

precies hetzelfde gehad.

als ik jou was zou ik zaterdag een rustige hersteltraining doen waarbij je alle spiergroepen 1 oef. rustig pakt en dan maandag weer beginnen met knallen,

maar ja het is onderhand al bijna maandag dus, haha,

succes ermee!

niet gaan trainen.. ik begrijp dat stilzitten k*t is, maar ga dan ff een frisse neus halen door een rondje te lopen.. verder extra inname vitamine C en veel water kan herstel bevorderen.. suc6

Ik voelde me gisteren ziek zwak en misselijk maar ben na wat twijfel toch gaan trainen en voelde me erna een stuk vitter. Maar goed, ieder voor zich, had ook zo kunnen uitpakken dat ik kotsend de gym uit liep.

ik ben nu ook ziek.. maar ik ga echt niet trainen.. heb vandaag bloed moeten prikken ervoor om te kijken wat het precies is.. een virus ofzo.. H5N1 :p

iedereen moet voor zichzelf bepalen of hij wel of niet gaat trainen als hij ziek is, ik doe het niet omdat je weerstand alleen maar omlaag gaat van trainen, dus dan vraag je om ellende..

wie slikken er hier eigenlijk vitamine C + multi elke dag?

Klaaswitz zei:
Ik voelde me gisteren ziek zwak en misselijk maar ben na wat twijfel toch gaan trainen en voelde me erna een stuk vitter. Maar goed, ieder voor zich, had ook zo kunnen uitpakken dat ik kotsend de gym uit liep.

Beetje ziek en zwak voelen is natuurlijk wat anders dan griep hebben.

Een goeie manier op griep te 'bestrijden' is het volgende: ik deed vroeger aan wielrennen en we moesten ons dan heel warm kleden en ons 30min intensief rijden op de rollen, of ik loop nu dan efkes. Tot je heel hard zweet, je neemt dan een hele warme douch, droog je goed af en drink dan een warme drank en kruip daarna meteen je bed in. Probeer maar eens

ik heb momenteel ook griep sinds 2 dagen, ik weet uit ervaring dat het beter is om rust te nemen en goed te eten. Ik had trouwens gisteravond wel coïtus terwijl ik ziek was, voelde me gewoon goed erna en sochtends was ik een stuk minder ziek

Man-Mountain zei:
ik heb momenteel ook griep sinds 2 dagen, ik weet uit ervaring dat het beter is om rust te nemen en goed te eten. Ik had trouwens gisteravond wel coïtus terwijl ik ziek was, voelde me gewoon goed erna en sochtends was ik een stuk minder ziek

me too:D had barstende hoofdpijn..daarna was het over..:thumbs:

Terug
Naar boven