XXL Nutrition

ziek zijn en trainen

Man-Mountain zei:
ik heb momenteel ook griep sinds 2 dagen, ik weet uit ervaring dat het beter is om rust te nemen en goed te eten. Ik had trouwens gisteravond wel coïtus terwijl ik ziek was, voelde me gewoon goed erna en sochtends was ik een stuk minder ziek

jij wilt gewoon aan iedereen vertellen dat je coïtus hebt gehad :p

en wie voelt zich nou niet goed na coïtus :rolleyes:

bedankt voor de tip in ieder geval.. ff kijken of ik misschien met dit als argument iemand over weet te halen :p

Hehe :D t nadeel is dat ze nu ook ziek begint te worden.
Extra vitamine c nemen schijnt ook wel te helpen, ik heb van die superpillen en dan neem ik gewoon een goede overdosis ervan 100 x de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid ofzo.

als ik ziek ben en ik heb coïtus dan voel ik me herboren maar een uurtje daarna voel ik me nog slechter dan voordien ( en nee de coïtus is geweldig :P )

ontopic : trainen als je ziek bent is geen goed idee , je hebt zowiezo al minder kracht en minder uithouding en als je dan nog gaat zweten en sleuren aan die gewichten dan voel je je erna nog slechter , trust me ... het beste wat je kan doen is veel rusten en zorge dat je snel trug beter bent zodat je daarna weer lekker hard kan gaan ! ;)

zolang je koorts hebt, mag je niet trainen. je zou niet de eerste zijn die een probleem met zijn hart krijgt omdat de bacterien zich op je hartklep zetten. als de koorts over is, kan je best nog een paar dagen wachten omdat je er niets mee wint, integendeel. koorts hebben, je warm kleden en gaan lopen om alles uit te zweten is het stomste wat je kan doen.

Ik heb 2 theorien over ziek zijn en trainen. een is "heb ik uit een of ander boek "weet niet meer welke" gewoon trainen en zorgen dat je extra voedingstoffen binnen krijgt kleed je warm aan en zorg dat je flink zweet door evt cardio. op dat moment heb je het als het goed is een verhoging van je lichaams temperatuur "kunst matige koorts" de reden dat je lichaam zich zelf verwarmt bij echte koorts is onder andere omdat er bepaalde afweer systemen dan makkelijker de schadelijke virusen kunnen uitschakelen. dit werk je dan dus in de hand. daarna goed douchen eten en vooral slapen. blijf wel genoeg water drinken. en vitamine slikken.

theorie 2 van een kennis die huis arts is. en is mischien wat effectiever.
ga in bed liggen en probeer gewoon te slapen de hele dag door hoe saai ook. ben je er zo vanaf.

je moet juist er zin erin hebben elke dag opnieuw als je dat niet hebt ofso of je ziek bent maar wel wat beter zal ik toch maar nog ff goed uitrusten succ6 ermee ik hoop dat je snel weer beland in de gym:)

Terug
Naar boven