XXL Nutrition

Ziekig (koppijn, beetje keelpijn) & trainen

1983

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vraagje: Ben beetje ziekig, koppijn, keelpijn. Voel me beetje suf. Wel gewoon aan het werk, maar ben blij als ik weer thuis ben en "rust" heb.
Ben vandaag wel wat meer opgeknapt in vergelijking met de rest van de week, maar voel me nog (lang) niet 100%.

Nou staat er voor vandaag weer een krachttraining op het programma, is het slim om dit te doen? Kan het veel kwaad, of kan je er juist van opknappen? Ben nog niet zo lang bezig met krachttrainen, dus kan op dit gebied nog niet uit eigen ervaring bepalen....

Wat vinden jullie?

ligt eraan hoe je je nu een beetje voelt, al kan je gewoon werken, dan zou ik zeggen ga gewoon, ik knap er meestal wel van op :)

maar moet zelf kijken hoe je je erbij voelt

• Topic Starter Topic Starter
ligt eraan hoe je je nu een beetje voelt, al kan je gewoon werken, dan zou ik zeggen ga gewoon, ik knap er meestal wel van op :)

maar moet zelf kijken hoe je je erbij voelt

Dat je wat opknapt begrijp ik wel, maar is het dan niet zo dat je daarna jezelf daardoor eigenlijk weer terugwerpt in het "beter-worden-proces". Ik wil namelijk zo snel mogelijk weer beter worden zie je :D

Als je je nog steeds suf voelt enzo zou ik niet gaan, dan haal je nooit je max in je training.
Als ik wat ziekjes ben en ik ga trainen knap ik er wel een soort van op (verkoudheid verdwijnt etc) en na de training komt het allemaal weer terug :p

Als ik nog niet helemaal fit ben ga ik caridoen.. Gewoon al die ziektekiemen er uit zweten. Dus pak je bijv. gewoon 3kwartier a een uurtje cardio dan lekker warm douchen en op bed. Hoppa :D!

• Topic Starter Topic Starter
Als ik nog niet helemaal fit ben ga ik caridoen.. Gewoon al die ziektekiemen er uit zweten. Dus pak je bijv. gewoon 3kwartier a een uurtje cardio dan lekker warm douchen en op bed. Hoppa :D!

Denk dat ik dat wel ga doen ja. Moet er nu eigenlijk niet aan denken om aan de gewichten te gaan hangen ;)

occilococsinum....................of zoiets :rolleyes:

Af en toe wat extra vitamientjes bijslikken wil ook nog wel eens helpen voor het herstel. Gewoon even een beetje extra lief zijn voor jezelf - genoeg (goede) rust, gezond eten, etc., dan kan je jezelf des te sneller weer echt hard afbeulen :)

Moet je zelf voelen he!

Kzou ook gewoon wat cardio doen als het lukt :)

Terug
Naar boven