XXL Nutrition

ziektewet!?

kalosse

Advanced Bodybuilder
Waardering
9
wat ben ik ook een lul!!

zit weer eens in de ziektewet... heb me vrijdag ziek gemeld en zou eigenlijk vandaag weer gaan werken maar ben dus lekker in mn nest blijven stinken.

ik zou mn baas terugbellen als ik bij de dokter geweest ben, had iets van druk op mn hoofd en duizelingen.. :) :)
maar nu de grote vraag: WAT ZEI DE DOKTER?????

iemand een goeie tip?? morgen(dinsdag) kan ik nog niet gaan werken, woensdag eventueel wel

GHEGHEGHE gewoon zeggen dat je een onsteking had en dat je medicijnen had gehad die je trager maakte en je reactie beinvloede :P (doosje met gele sticker)

• Topic Starter Topic Starter
kans op slagen hiervan is groot denk je???
werk in een magazijn met medicijnen dus de kans is groot dat die kl***zak(mn baas dus) het een en ander van die troep afweet..

maar goed, hij kan niet alles weten natuurlijk.

1 je bent niet verplicht om tegen je baas te zeggen waarom je thuis zat ,zou het wel doen maar goed,gezien je toch thuis zit kijk ff op medicijnbijsluiter.nl en leef je eigen uit ;)

ziek = ziek man, dat is het 1nige dat hij hoeft te weten. Hij is je baas niet je dokter. vezin gewoon iets leuks hij moet het wel geloven en anders gewoon stug volhouden

ok thanx guys!

"heb medicijnen gekregen tegen een ontsteking in mn schouder, heb ik al vaker last van gehad. bijwerkingen van die pillen kunnen oa hoofdpijn en duizeligheid zijn.
nu overgestpat op ander middel, kan helaas nog paar dagen duren voor die rotzooi uit mn bloed is".

dus nog ff thuis blijven! :p

zometeen op weg naar de gym alleen geen collega's tegen komen.

boeit me ook niet eigenlijk, werk zuigt en ben toch al van plan weg te gaan.

Gewoon gaan werken.

benchMarc zei:

Yep.

Ik ben een weekje of 1,5 geleden 1 dagje echt ziek geweest (1e keer in dik 2 jaar) en voelde me daar al schuldig over als 't ware.

Ik vind het dus zelf niet echt van sT en collegialiteit betuigen als je thuis blijft zitten terwijl je niet ziek bent.

MrJ zei:
Yep.

Ik ben een weekje of 1,5 geleden 1 dagje echt ziek geweest (1e keer in dik 2 jaar) en voelde me daar al schuldig over als 't ware.

Ik vind het dus zelf niet echt van sT en collegialiteit betuigen als je thuis blijft zitten terwijl je niet ziek bent.

bleeeeh moet kunnen af en toe 'spijbelen'

Iedereen heeft wel een keer een periode/dag dat ze ff geen zin hebben in werk.

ik vroeg me al af waar je was

je zou me nog bellen ja..toevallig dat jij ook op dbb zit..

staat allemaal genoteerd en je hoeft niet meer terug te komen!!!

Steady P zei:
bleeeeh moet kunnen af en toe 'spijbelen'

Iedereen heeft wel een keer een periode/dag dat ze ff geen zin hebben in werk.

Bullshit.

Dan neem je een vrije dag op ofzo. Je krijgt betaald om te werken, en niet om quasi ziek thuis te zitten en je collega's op te zadelen met extra werk.

ben ik t helemaal mee eens. bij mij op t oude werk zaten ook van die profiteurs die continu "ziek" thuis zaten...en heel toevallig was er eentje een paar keer in de auto gespot.

MrJ zei:
Yep.

normaal gesproken zou ik het met je eens zijn en ga ik ook altijd gewoon werken.
je weet alleen niet in wat voor t*ring bedrijf ik werk.

ja, werk er via een klote uitzenbureau.
ja, ben op zoek naar ander werk.
ja, het werk is beneden mijn nivo.
ja, wil in september weer naar school.

komt er dus op neer dat ik elke dag weer met tegenzin naar mn werk ga, en het eeuwen duurt voor het eindelijk vijf uur is!
en als je dan ook nog 3 á 4 dagen per week een uur eerder moet beginnen en over moet werken begint het je helemaal de nek uit te hangen!

dus af en toe paar daagjes ziek zijn kan best

kalosse zei:
normaal gesproken zou ik het met je eens zijn en ga ik ook altijd gewoon werken.
je weet alleen niet in wat voor t*ring bedrijf ik werk.

ja, werk er via een klote uitzenbureau.
ja, ben op zoek naar ander werk.
ja, het werk is beneden mijn nivo.
ja, wil in september weer naar school.

komt er dus op neer dat ik elke dag weer met tegenzin naar mn werk ga, en het eeuwen duurt voor het eindelijk vijf uur is!
en als je dan ook nog 3 á 4 dagen per week een uur eerder moet beginnen en over moet werken begint het je helemaal de nek uit te hangen!

dus af en toe paar daagjes ziek zijn kan best
Als je er met tegenzin werkt moet je er gewoon mee kappen en iets anders zoeken. Het blijft nog steed geen excuus om dan maar zogenaamd ziek te zijn. Neem vrij of vertrek daar gewoon meteen.

maar anderzijds is dat makkelijk gezegd he, vrij lastig om aan werk te komen dus kan zijn instelling enigszins wel begrijpen.

desalniettemin zou ik deze "vrije" dagen gebruiken om werk te zoeken en dus ook wat nuttigs ermee te gaan doen

Gewoon gaan werken, je moet blij zijn dat je in deze tijd werk hebt. En dat het werk onder je niveau is kan ik begrijpen, dit hoor je ook heel vaak. Maar als je op niveau wilt gaan werken zul je je instelling moeten veranderen want met zo'n instelling zul je niet veel bereiken.

Terug
Naar boven