XXL Nutrition

Zijn bodybuilders dom?

Status
Niet open voor verdere reacties.
karma gekregen :cool:

Ik weet het niet, zeg het!

Leg eerst eens duidelijk uit wat wel/niet mag

Woot heb hem :D

VWO FTW

• Topic Starter Topic Starter
ignition
LotusCode
Klaaswitz
Big-T
De lauwwste
Ruud0111
corpaul

Die hadden het binnen 15min dus eigenlijk hoger dan de gemiddelde Nederlander.
En collega's

Laatst bewerkt:
yeah buddy, 3 minuten

Mag je door te verplaatsen delen? Dan is het wel vrij belachelijk :)

OT : Er zitten op dit board heel wat intelligente mensen, het cliché dat bodybuilders of sporters in het algemeen dom zijn is idioot.

Laatst bewerkt:
Dit raadsel slaat nergens op. Ik hoop dat er een keer een tractorband op hem valt van 400kg. **** jou dan met je k*traadseltje.

OT : Er zitten op dit board heel wat intelligente mensen, het cliché dat bodybuilders of sporters in het algemeen dom zijn is idioot.

Mwah ik denk dat je een beter beeld krijgt als je rondkijkt in wat sportscholen. Internetforums zijn niet bepaald representatief lijkt me.

komt de oplossing hier nog op ? XD

Dit gaat meer over inzicht dan over ''slim'' zijn lijkt me.

generalisatie slaat natuurlijk nergens op

denk wel dat mensen die de tijd nemen om naar de sportschool te gaan en er serieus mee bezig zijn minder behoefte hebben aan een hoge tijdrovende functie op de werkvloer, maar dat is dan ook het enige wat ik zou kunnen bedenken, en zelfs dat heeft weinig met intelligentie te maken

via mijn collega gehoord universiteits mannetje, maar ik zou eggen voel je vereerd :D
Vraag hem 'es wetenschappelijk/antropologisch/biologische/biochemisch te onderbouwen waarom bodybuilders zo dom zijn dan? Op de universiteit lopen ook een veel idioten rond als je kijkt naar de idioten op het VWO. Het feit dat hij generaliseert laat al zien dat ie zelf ook niet al te briljant is.

Volgens mij was hier ergens een enquete van welk niveau de DBB-ers gedaan hadden op school.

Kwam volgens mij best vaak HBO/Havo en WO/Vwo uit

Boven gemiddeld in ieder geval ( als ik ervan uitga dat iedereen eerlijk antwoord :))

Opgelost.

Yes ik heb hem in 5 minuten zonder google ofzo ik weet zeker dat ie goed is :thumb:

Vraag hem 'es wetenschappelijk/antropologisch/biologische/biochemisch te onderbouwen waarom bodybuilders zo dom zijn dan? Op de universiteit lopen ook een veel idioten rond als je kijkt naar de idioten op het VWO. Het feit dat hij generaliseert laat al zien dat ie zelf ook niet al te briljant is.

Kom kom, zo erg is het nu ook weer niet dat je er niet op kon komen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven