Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die hadden het binnen 15min dus eigenlijk hoger dan de gemiddelde Nederlander.
OT : Er zitten op dit board heel wat intelligente mensen, het cliché dat bodybuilders of sporters in het algemeen dom zijn is idioot.

Bij die IQ test op TV scoorden de groep BB gemiddeld dacht ik.Mwah ik denk dat je een beter beeld krijgt als je rondkijkt in wat sportscholen. Internetforums zijn niet bepaald representatief lijkt me.
Vraag hem 'es wetenschappelijk/antropologisch/biologische/biochemisch te onderbouwen waarom bodybuilders zo dom zijn dan? Op de universiteit lopen ook een veel idioten rond als je kijkt naar de idioten op het VWO. Het feit dat hij generaliseert laat al zien dat ie zelf ook niet al te briljant is.via mijn collega gehoord universiteits mannetje, maar ik zou eggen voel je vereerd![]()
Vraag hem 'es wetenschappelijk/antropologisch/biologische/biochemisch te onderbouwen waarom bodybuilders zo dom zijn dan? Op de universiteit lopen ook een veel idioten rond als je kijkt naar de idioten op het VWO. Het feit dat hij generaliseert laat al zien dat ie zelf ook niet al te briljant is.