AndroidHealthClinic

Zijn er hier tieners met wedstrijdambities?

dat zie ik wel zitten maar dan zou ik wel begeleiding willen en natuurlijk ook op natuurlijke wijze;) maar ben nog maar 5 maanden bezig dus zou ik serieus mogen doorzetten zal niet voor het eerste jaar zijn dat ik zou meedoen maar mss als ik 18 ben ofzo

Ben van plan volgend jaar (april 2009) in België met NCOBB met junioren mee te doen.

Ben momenteel 3,5j aant trainen
Stats:
- 19j (1988)
- 84kg
- 9,6%

Hoelang ben je?

Zijn er nog meer naturel wedstrijden in België
(is deze ook toegankelijk voor Nederlanders)

Gr.

Dit is bij mijn weten de enige naturel bond in België
Je kan mailtje sturen met de vraag of je als Nederlander mag meedoen...
Mogen er ook Belgen mee doen met YBF in Nederland?

Hehe don't know maar volgens mij wel
staat ook in het regelement van van NCOBB
staat ook zoiets omschreven over internationale deelname.

Gr.

Wanneer ben jij van plan mee te doen?
Wat zijn je stats momenteel?

ik doe mee met YBF dit jaar
stats:
gewicht: niet bekend ivm jaar niet meer gewogen en voorbereiding via spiegel
lengte: 1.86 m denk k
BF: 8% ofzo

Gr.

wil groot worden!!!!ben misschien wat je zoekt!!

Zijn er hier tieners aanwezig die wedstrijdambities hebben? Zo ja, hebben jullie al begeleiding en/of reëele plannen? Denk je van jezelf dat je talent hebt om hoog niveau te halen? Wil je dit naturel doen of niet?
ik ben trainbeest 22 jaar 1,75 lang , heb laatst vetpercentage laten meten op de sportschool en kwam uit op 7.9 !
me train maat is een stuk ouder dan ik maar hou hem overal mee bij!! sommige zelfs sterker en hij is geen kleine jongen! bankdruk 120 kilo gehaald :P ik met me 73 kilo
ben van beroep stucadoor en heb veel tijd om te trainen!
heb wel wat begeleiding maar voor mij niet genoeg, ik zou graag een stuk groter willen worden en kan daarbij wel wat steun en hulp gebruiken!
weet niet wat je allemaal kan doen maar ik heb zeker intresse!
heb al een aantal keer gesmokkeld om goed snel te gaan :P en dat is zeker bevallen en vast niet de laatste keer!!
als je foto's wil zien moet je maar eff toevoegen op msn trainbeest1985@hotmail.com

ben wel bloed serieus en als ik ergens voor ga ga ik er 150% voor

Met 22 jaar kun je niet echt bij de junioren uitkomen he ;)

Gr.

ik wil volgend jaar misschien ook wel een keer meedoen aan een wedstrijd ben nu bijna 90 kg en ben 1.80 en heb ongeveer 12% vet en ik wil graag voor volgend jaar 90kg en 6% vet

Een man mag dromen :rolleyes: :P nee maar ik kijk wel wat ik kan halen maar wil zeker niet onder de 85 kg zitten anders doe ik niet mee, Als ik mee ga doen wil ik ook een goede tegenstander voor de rest zijn. Dat ik wel kan competeren met de rest en niet dat ik nog ergens wat mis waarop ik word afgerekend :D

Nee maar het topic is:Zijn er hier tieners met wedstrijdambities?
dus sowieso mensen die nog bij de junioren uit kunnen komen.
En daar val jij dan net buiten.

Gr.

Terug
Naar boven