AndroidHealthClinic

Zijn er hier tieners met wedstrijdambities?

Inderdaad
Kijk maar naar Kevin Levrone
Hij is 4x 2e geworden op de Olympia
en hij trainde maar 8 of 9 maanden per jaar.
De andere 3 of 4 maanden ging ie gewoon muziek
maken met z'n band.

Gr

Inderdaad
Kijk maar naar Kevin Levrone
Hij is 4x 2e geworden op de Olympia
en hij trainde maar 8 of 9 maanden per jaar.
De andere 3 of 4 maanden ging ie gewoon muziek
maken met z'n band.

Gr
Serieus? Verloor hij dan niet erg veel spiermassa in de maanden dat hij niet trainde?

hij zal toen vast wel getraind hebben...

Ik heb veel over hem gelezen en hij heeft zelf altijd
eerlijk gezegd dat hij maar 8 of 9 maanden serieus deed
trainen en dan alleen voor Olympia eigelijk (dit was natuurlijk niet
in het begin van zijn carriere) en de overige 3 maanden deed hij
gewoon muziek maken met zijn band. Tuurlijk zal ie wel getraind
hebben af en toe en redelijk goed gegeten maar niets zo sterg
zoals de andere maanden.

Volgens mij heeft deze jongen nimmer aangegeven dat hij pro wilt worden, en al helemaal niet ten koste van alles. Daarnaast noem je nu ook wel een uiterste op. Er zijn genoeg pro's die ook andere activiteiten (eigen sportschool, supp. winkel etc.) ernaast hebben. Je moet het niet allemaal zo zwart wit zien, enkel en alleen door één ''interview''.

Maar om even terug te komen op het onderwerp van dit topic: zit er steeds meer over na te denken om volgend jaar een wedstrijd te draaien. Het enigste wat me tegenhoudt zijn de carbless days.

Hij heeft helemaal gelijk ja. Ik wil gewoon zo ver als mogelijk komen en weet inderdaad wel dat je daar meer dan 1x fitnessen per week voor nodig hebt maar ik ben wel bereid er ver voor te gaan en offers te brengen.

hoi ik heb best wel ambitie om naturel wedstrijden mee te doen en zou wel wat hulp kunnen gebruiken ik weeg nu 80 kilo en zou er tegen volgend jaar in de zomer 90 off willen wegen en 85 droog gaat dat lukken denk je?

Zijn er hier tieners aanwezig die wedstrijdambities hebben? Zo ja, hebben jullie al begeleiding en/of reëele plannen? Denk je van jezelf dat je talent hebt om hoog niveau te halen? Wil je dit naturel doen of niet?

If Deciel <> 5 Then
Average = (Totaal / DecileSize)
Else
Average = (Totaal / (DecileSize + Over))
End If

ik heb wel interesse, maar ik ga pas proberen als ik echt het gevoel heb dat me lichaam goed in verhouding is want wat kan het kwaad?:p
ook als je niet wint je bouwt uiteindelijk weer ervaring op en iedereen die goed is geworden is ook altijd begonnen vanaf het begin:p

hoi ik heb best wel ambitie om naturel wedstrijden mee te doen en zou wel wat hulp kunnen gebruiken ik weeg nu 80 kilo en zou er tegen volgend jaar in de zomer 90 off willen wegen en 85 droog gaat dat lukken denk je?
Dat moet zeker lukken, ik wens je veel succes. Ik streef momenteel ook naar de 90kg en weeg nu 83kg.

@Baka Boko: Die Kevin Levrone is inderdaad erg groot geweest!!

Trouwens zijn er ook juniurwedstrijden voor mensen van ongeveer 16-17 want kan ze neit echt vinden in dat topic?

Als je weightgainers neemt, zoals Mammoth of XXL Complex Carb Gainer, geld dat ook als naturel?

Wil zelf ook over een jaartje of 1,5 of 2 rond de 95Kg gaan wegen, en dan proberen droog te worden <5% BF en dan knallen.

Kwa voeding lukt het me iig.
Zometeen nog een heerlijke shoarma voordat ik naar bed ga:D

Denk alleen dat ik dan niet meer natural ben xD (is dat slecht(A))

wil graag een wedstrijd mee doen,ben 20 nu ga denk k dit jaar oktober mee doen of anders volgend jaar iets,kijk alleen op tegen zo`n k*t dieet haha

stats: 20 jr
92 kg
bf ca 12%
176
armomvang 45
beenomvang 69

zou het wel kick vinden maar, dieeten is niks voor mij moet wel lkkr kennen blijven eten zo.

Wil zelf ook over een jaartje of 1,5 of 2 rond de 95Kg gaan wegen, en dan proberen droog te worden <5% BF en dan knallen.

Kwa voeding lukt het me iig.
Zometeen nog een heerlijke shoarma voordat ik naar bed ga:D

Denk alleen dat ik dan niet meer natural ben xD (is dat slecht(A))

Ja dat is ****ing gevaarlijk.

Terug
Naar boven