MuscleMeat

zijn jullie bang voor de dood?

nee, ze zeggen altijd dat het leven mooier word als je dood gaat of zo'n soort onzin dus wat maakt het uit.

Ik wil wel een snelle dood...niet dat ik er nog eens 16 uur op moet wachten .

Ik wil wel een snelle dood...niet dat ik er nog eens 16 uur op moet wachten .
:roflol: de engel des doods zit vast in de sptis:D

Ik ben niet bang voor de dood(zolang ik maar niet te lang hoef te lijden)
Ik ben wel bang voor wat er na de dood gebeurt.

“The fear of death is nothing compared to the fear of not having lived authentically and fully.”
Frances Moore Lappe

Quote of my life..

nee absoluut niet eigelijk. iedereen gaat dood. toch!?:P maak er iets moois van, zet een naam neer zoals Mr. O dat zou mooi zijn!

Neej niet bang voor

Ik ben niet bang voor de dood en ben eigenlijk heel benieuwd wat er na de dood gebeurd, mocht er iets zijn na de dood. Als er iets is na de dood, dan hoop ik niet dat het een eeuwigheid is waar je jezelf bewust van bent.

Ik ga natuurlijk liever niet dood. Maar echt bang ben ik er niet voor.

Ik wil niet doodgaan vanwege de mensen waar ik om geef; die zouden het niet aankunnen als ik dood zo gaan :D

Als het een snelle exit is, niet echt nee. Eentje waarbij je niet eens of amper de tijd hebt gehad om te beseffen dat hét gedaan is.

Ik ben wel bang voor een lange, slopende strijd naar de dood toe. "overleden na een slepende ziekte" noemt zoiets op een doodsbrief.

Ik ben niet bang om dood te gaan omdat mijn mening is dat het daar niet eindigd. Maar wel de manier waarop ik dood ga , langdurige ziekte of iets in die aard.

Leuk vind ik het niet maarja ik ben de eerste tig miljard jaar ook goed doorgekomen

Ja, want ik ben een angstig konijn en ben momenteel voor alles bang. :shake:

Nee, kheb schijt aan de dood, zeker toen ik er bijna twee jaar geleden zo dichtbij stond. Ik zie eigenlijk gewoon overal het avontuur van in. Benieuwd of er werkelijk nog wat is na dit

Als het een snelle exit is, niet echt nee. Eentje waarbij je niet eens of amper de tijd hebt gehad om te beseffen dat hét gedaan is.

Ik ben wel bang voor een lange, slopende strijd naar de dood toe. "overleden na een slepende ziekte" noemt zoiets op een doodsbrief.

Het noemt ook wel "na moedig gestreden te hebben"
"Na moedig en waardig gestreden te hebben"
"Na een lange strijd tegen"
of simpelweg "Moe gestreden"

Heb zelf kanker gehad en was al aan het nadenken welke van die zinnen ik op m'n prentje wou, godzijdank is alles onverwacht maar toch wonderlijk goedgekomen

Ik heb zojuist met God overlegt en we zijn eruit gekomen !
Ik krijg 80 maagden tegen de 72 die Allah mij aanbood (de afzetter!)

waren dat 80 vrouwen of mannen ?:D

Terug
Naar boven