AndroidHealthClinic

zijn jullie bang voor de dood?

Ik durf de dood recht in de ogen kijken en indien echt nodig ook doden.. (ben nog als commando in Somalië geweest tijdens mijn legerdienst)

Als je dood gaat ga je dood. daarna kun je er toch niks meer aan doen.

nee, maar daar waar ik heen ga gooien we mensen op het vuur hebben we het tenminste nog warmte van die gasten.....
maar als iemand mij er snel heen wil laten gaan neem ik hem en andere mee naar het hellevuur

De dood is bang voor mij.

integendeel soms wil ik dood,ben ik van al deze ellende af.
heb nog nooit een bijna doodservaring gehad dus weet niet hoe het zit vlak voor je sterft

Ik durf de dood recht in de ogen kijken en indien echt nodig ook doden.. (ben nog als commando in Somalië geweest tijdens mijn legerdienst)
jij bent toch een grote leugenaar hoor,eerder in je post heb je een paar jaar in de gevangenis gezeten,en bij mijn weten moet je voor opleiding militair een blanco dossier hebben:Dinternetheld:p

jij bent toch een grote leugenaar hoor,eerder in je post heb je een paar jaar in de gevangenis gezeten,en bij mijn weten moet je voor opleiding militair een blanco dossier hebben:Dinternetheld:p

Misschien dat hij eerst het leger gedaan heeft en daarachter een tijdje in de bak heeft gezeten
btw dany is William vermeulen soms familie van je ? (rond de 65 jaar) ik moest vandaag een pomp vervangenbij hem in de kelder

bang voor de dood niet, maar wel op de manier hoe...

• Topic Starter Topic Starter

In mijn tijd was het leger nog verplicht als je 18 werd en niet meer naar school ging dus....
Die opleiding militair MOEST je dus VERPLICHT doen, anders hadden er velen speciaal een strafblad gehaald om geen militaire opleiding te hoeven doen in die tijd..

In mijn tijd was het leger nog verplicht als je 18 werd en niet meer naar school ging dus....
Die opleiding militair MOEST je dus VERPLICHT doen, anders hadden er velen speciaal een strafblad gehaald om geen militaire opleiding te hoeven doen in die tijd..
dat is waar dat was verplicht 1jaar legerdienst,maar opleiding commando duurt wel langer dan 1 jaar en dan spreken we alleen nog maar over de opleiding,dus eens je op missie gaat zijn er weer een tijdje later tegen dan is je jaartje verplichte legerdienst afgelopen he,en belgie ging en gaat op vredesmissie's waarbij bijna nooit gemoord word,dus je gaat mij niet wijsmaken dat je er daar enkele vermoord hebt hoor!!!

Ja, ik ben bang voor de dood. Als ik niet meer naar de wereld kijk/hoor/ruik/voel bestaat die voor mij niet meer, zo zie ik het. Jammer dat er gaan enquete bij zit.

denk dat iedereen bang is voor de dood, iemand die zegt van niet maakt een grapje of denkt dat het stoer is, maar denk eerder dat je leven dan echt triest is als je het niet uitmaakt.

Dit is alles wat we kennen en ik denk dat iedereen bang is om te gaan.

volgens mij zit je op dit moment gewoon wat te zeveren juist?
volgens mij hebben we het hier niet echt over pietje de dood maar als je bv hoort van de dokter dat je nog maar x aantal weken te leven hebt

bang voor de dood..hmmm
wel bang om op een paar manieren ten onder te gaan ja. en ook bang om in het mortuarium in mijn kont gedoet te worden
in ieder geval geen leuk idee dat ik ophoud met te bestaan :(

Terug
Naar boven