- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De hele mensheid is lui. En als je geen mogelijkheden hebt en je opgroeit met niks doen is op je luie reet zitten sowieso een gemakkelijke keuze. Ik heb wel gehoord van mensen die er geweest zijn dat ze inderdaad lui zijn. Maar het is niet zo dat die luiheid niet op te lossen valt.
De hele mensheid is lui. En als je geen mogelijkheden hebt en je opgroeit met niks doen is op je luie reet zitten sowieso een gemakkelijke keuze. Ik heb wel gehoord van mensen die er geweest zijn dat ze inderdaad lui zijn. Maar het is niet zo dat die luiheid niet op te lossen valt.
Denk je dat wij luiheid kunnen oplossen door telkens er geld heen te sluizen?
Dat werkt juist averechts, je moet ze juist zelf ondernemingen laten starten en die dan proberen vooruit te helpen. Als wij ze zitten te pushen om dingen op te starten gaat het echt niks helpen hoor.
Luiheid zit gewoon in de cultuur die daar heerst, dat los je niet op met geld.
En als jullie me niet geloven, ga dan zelf maar is naar Afrika.
Ze zijn wel verdomt goed in elkaar af te slachten met machetes, speren en kalashnikovs.
jezus christus man, jij denkt dat er geen mogelijkheid is tot het creëren van een vrijhandel binnen Afrika zelf? die mensen daar hebben volgens jou redenatie het harder nodig dan wij, en er zijn daar volgens jou heel veel hardwerkende boeren dus dan zou vraag en aanbod uit zichzelf een markt creëren die gunstig zou zijn voor beide partijen?Ze willen zelf ondernemingen starten. Heb je de vorige posts niet gelezen? De landbouwcultuur is daar kapot gemaakt door onze westerse boeren te subsidiëren. Een Afrikaanse tomaat in Afrika kost er meer dan een Europese tomaat. en de afrikaan mag zijn tomaten en ajuinen niet op Europese bodem verkopen want dan moet hij zo 'n hoge belastingen betalen dat het niet meer rendabel is.
We hebben hun mijnen leeggeroofd, en via slavernij onze eigen economie omhoog geduwd gedurende eeuwen. Kijk eens naar de olierijkdom in Nigeria. Al het geld gaat naar een aantal westerse smeerlappen die een aantal corrupte afrikaanse ambtenaren heeft omgekocht.
Maar ik weet het, deze informatie is iets te genuanceerd voor je. De wereld is zwart wit , nietwaar. Alle Afrikanen zijn luieriken en de Blanken zijn harde werkers.
---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 21:25 ----------
Inderdaad, verdomD goed.
De redenen zijn reeds lang gekend.
http://books.google.be/books?id=FPA...e&q=africans cannot sell their onions&f=falsejezus christus man, jij denkt dat er geen mogelijkheid is tot het creëren van een vrijhandel binnen Afrika zelf? die mensen daar hebben volgens jou redenatie het harder nodig dan wij, en er zijn daar volgens jou heel veel hardwerkende boeren dus dan zou vraag en aanbod uit zichzelf een markt creëren die gunstig zou zijn voor beide partijen?
een Europese tomaat kost in Afrika veel meer dan een in Afrika geproduceerde tomaat. je baseert je uitspraken op niks.
ik lol ook om jou definitie van landbouwcultuur, afrika is juist grotendeels een agrarische samenleving.
eerst maar even een lesje ak en ec voordat je onzin begint uit te spreken over tariefmuren e.d.
ik lol ook om jou definitie van landbouwcultuur, afrika is juist grotendeels een agrarische samenleving.
Ja, dat zei één of andere bekende nazi ook over de Joden.
Hoe zielig kan je zijn. Racisme en nazi's erbij halen omdat je de waarheid niet onder ogen wilt zien.
Jij bent hier de grote racist omdat jij erover begint terwijl het helemaal niet ter sprake is.
Het feit dat je alleen kan reageren op een door mij gemaakte spelfout zegt genoeg. Inhoudelijk heb je gewoon nix bijzonders te melden en daarom steek je liever gewoon je kop in t zand en praat je alles goed.Inderdaad, verdomD goed.
De redenen zijn reeds lang gekend.
Het feit dat je alleen kan reageren op een door mij gemaakte spelfout zegt genoeg. Inhoudelijk heb je gewoon nix bijzonders te melden en daarom steek je liever gewoon je kop in t zand en praat je alles goed.
Hippie.
Voordat enige blanke voet zette op Afrikaans grondgebied waren ze elkaar al aan het afslachten(net zoals de rest van de wereld). Die stammen hadden zelfs ook slaven.
Grammar nazi's unite.Ik had reeds gereageerd op je argumenten; Je reageerde niet inhoudelijk en maakte daar trouwens een enorme spelfout bij/.
Het is niet omdat jij mijn argumenten dan negeert dat ik alles opnieuw ga schrijven. Als je mijn argumenten inhoudelijk aanvalt zal ik je met argumenten antwoorden. Anders heeft het toch geen nut.
Je laatste paragraaf zegt ook niks zinnigs. Heeft niks met dit debat te maken.
Dit wel?yasmine zei:Je laatste paragraaf zegt ook niks zinnigs. Heeft niks met dit debat te maken.
yasmine zei:Ja, dat zei één of andere bekende nazi ook over de Joden.
Ik heb genoeg sterke argumenten aangehaald en deze worden gewoon genegeerd.
KAn je ook inhoudelijk mijn argumenten weerleggen? Dat denk ik niet.
Ik begrijp trouwens jouw beschuldiging van racisme niet.
Ik kom hier net binnen, heb geen zin om alles terug te lezen. Maargoed, je doet maar waar je zin in hebt jasmijntje.
We hebben hun mijnen leeggeroofd, en via slavernij onze eigen economie omhoog geduwd gedurende eeuwen. Kijk eens naar de olierijkdom in Nigeria. Al het geld gaat naar een aantal westerse smeerlappen die een aantal corrupte afrikaanse ambtenaren heeft omgekocht.
Alle Afrikanen zijn luieriken en de Blanken zijn harde werkers.
Wie is 'we'? Moet ik mij aangesproken voelen?
Bedenk dat we voor 1919 geen stemrecht hadden en o.a. het opleidingsniveau en kennisniveau veel lager lag.
Die daden zijn gepleegd door een kleine elite van machthebbers, waar ik me totaal niet verantwoordelijk voor of verwant mee voel.
Daarnaast hebben de Afrikaanse machthebbers ook meegeholpen met de slavenhandel door de aanlevering te verzorgen. Ook Arabie heeft trouwens een niet te onderschatten rol in de slavenhandel.
Natuurlijk overdreven. Maar frappant is wel dat blanken, joden en aziaten het over de hele wereld in het algemeen (economisch) goed doen.
Dat is op persoonlijk niveau, maar op het niveau van hun landen zie je hetzelfde.