jefba
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 15%
Hoi mede bodybuilders,
Ben nu zo'n 8 maanden actief aan het sporten, heb prima gains gekregen alleen het loopt de laatste 2-3 maanden een beetje vast. Zou dat kunnen komen doordat ik altijd dezelfde oefeningen doe voor een bepaalde spiergroep? Ik heb gelezen dat variatie goed is, maar dat is niet nodig toch? Of wel? Zou t gebrek aan variate me gains kunnen weerhouden?
Dit is me schema.
Borst : bank drukken, dumbbell flyes, cable crossover , peck deck
Triceps: Tricep pushdown, Dumbbell extension, Dips,
Rug: Low row, Deadlift, Lat pulldown, Bent over row
Biceps: Barbell curl, concentration dumbbell curl, Hammer curls, optrekken
Benen: Squats, Leg extension, Legg press, Abductor machine
Schouders: Standing lateral raises, Shrugs, shoulder press + eentje op een machine.
Ik doe deze oefeningen al 8 maanden lang.
Ligt het aan me variatie? Zoja welke oefeningen zijn goed om in te switchen en voor welke?
Alvast bedankt
Ben nu zo'n 8 maanden actief aan het sporten, heb prima gains gekregen alleen het loopt de laatste 2-3 maanden een beetje vast. Zou dat kunnen komen doordat ik altijd dezelfde oefeningen doe voor een bepaalde spiergroep? Ik heb gelezen dat variatie goed is, maar dat is niet nodig toch? Of wel? Zou t gebrek aan variate me gains kunnen weerhouden?
Dit is me schema.
Borst : bank drukken, dumbbell flyes, cable crossover , peck deck
Triceps: Tricep pushdown, Dumbbell extension, Dips,
Rug: Low row, Deadlift, Lat pulldown, Bent over row
Biceps: Barbell curl, concentration dumbbell curl, Hammer curls, optrekken
Benen: Squats, Leg extension, Legg press, Abductor machine
Schouders: Standing lateral raises, Shrugs, shoulder press + eentje op een machine.
Ik doe deze oefeningen al 8 maanden lang.
Ligt het aan me variatie? Zoja welke oefeningen zijn goed om in te switchen en voor welke?
Alvast bedankt