1. (werkt op alle apparaten, ook desktop, behalve iphone/ios)

Ontzet Notitie

Zimma kuurlog Test/Primo/Anavar 6 weken

Topic in 'Kuurlogs' gestart door ZymZimma, 13 mei 2019.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. BankingForVials

BankingForVials Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    984
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    93kg
    Vetpercentage:
    11%
    Letrozole, wat sowieso al een slechte keuze is voor gyno, gaat je niet helpen bij gyno geïnduceerd door nandrolone.

Ik heb geen zin om die hele post weer uit te schrijven, dus zoek anders maar even in mijn posthistorie op 'nandrolone' als je het gehele verhaal erachter wilt. Cliffs: AI's werken voor geen meter tegen gyno; SERMs werken voor geen meter bij gyno van nandrolone.

De kans dat je gyno krijgt van nandrolone is niet in te schatten. Ik zeg ook niet dat het een garantie is. Heel veel mensen gebruiken nandrolone en hebben nergens last van. Echter: áls je het krijgt, dan is het enige wat je kunt doen de nandrolone eruit gooien.

ZymZimma en Spambod vinden dit leuk.
  2. Vindicta

Vindicta Retaliation Elite Member

Leuk Bevonden:
    1.630
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m90
    Massa:
    118kg
    Vetpercentage:
    16%
    Testosteron, nandrolon en primo vind ik een geweldige combinatie. Ik ging daar echt heel goed op. Verreweg mijn allerbeste kuur/blast ooit.

3. Col_inc

Col_inc Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.128
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    95kg
    Vetpercentage:
    11%
    Apart neemt men niet snel samen

4. GetBig XXL

GetBig XXL Competitive Bodybuilder Elite Member

Leuk Bevonden:
    1.758
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m73
    Massa:
    103kg
    Vetpercentage:
    14%
    Ben ook benieuwd hoeveel die aan primo heeft gehad

Col_inc vindt dit leuk.
  5. ZymZimma

ZymZimma Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    27
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m73
    Massa:
    78kg
    Vetpercentage:
    10%
    Nog 2 weken en dan zit mijn hele MBA thesis erop dan weer genieten van het leven en nog harder trainen
    :D

Deze week nog bench press 130x3 gedaan dus kracht blijft aanwezig, heb het volume wel naar beneden geschroefd zodat ik de intensiteit hoog kan houden.

Heb een beetje last van clomid met mijn ogen maar nog maar een paar dagen en dan zit clomid erop

Kan het zijn dat de een veel beter reageert op primo dan de ander? Ik heb in het verleden wel eens gekuurd op 450mg test voor 10 weken in combinatie met 500 kcal onder behoefte maar ik werd toen niet zo droog als ik nu werd op 6 weken test-e/primo.. Maar kan natuurlijk ook zijn door betere kennis over trainen en voeding.

Ik heb ook in het verleden eens gebulkt op 600mg test 12 weken maar werd daar super vochtig van (nu nam ik veel brood destijds dus veel zout)
    Nu twijfel ik of ik gewoon niet nog een keer 600mg test zou doen om te bulken, deca valt toch af door de kans op vocht (ik kan niet met een vochtkop rondlopen voor mijn werk maar ook mijn prive hehe)
    Nu kan ik 600mg test en primo doen voor beter A/E verhouding (?), duur grapje maar kan het proberen of ik ga naar de donkere kant en doe 250mg test met 400 tren

Big Chungus vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie