Fitness Seller

zit op 3300kcal maar groei nauwelijks.

Als je helemaal niet groeit, wat denk je nou dat er mis is, je voeding of je training?

Zoveel mogelijk cardio/beweging vermijden, trainingen binnen de 45 minuten houden en opteren voor kortere sets te maken.

Als je echt wil groeien zou ik ten eerste meer gaan eten. Reken uit hoeveel je lichaam nodig heeft en ga daar met 400/500 calloriën boven zitten. Afwisseling van bepaalde voeding producten zou ook kunnen helpen, meer vis of haal je koolhydraten en vet uit andere producten.

Juist het omgekeerde. Als hij gevorderd was en niet meer zou groeien zou ik pas naar voeding kijken. Een beginner maakt gains ongeacht wat hij eet.

Nee, een beginner maakt gains, ongeacht hoe goed zijn training is, als je het zo zwart/wit wilt zien. Snel heeft de beginner een groeistimulus te pakken.

Je kunt NIET aankomen (ook geen vet omzetten of dat soort onzin) zonder calorie-overschot.

Nee, een beginner maakt gains, ongeacht hoe goed zijn training is, als je het zo zwart/wit wilt zien. Snel heeft de beginner een groeistimulus te pakken.

Je kunt NIET aankomen (ook geen vet omzetten of dat soort onzin) zonder calorie-overschot.
Onzin, je kunt wel aankomen zonder calorie-overschot, het gaat alleen (een stuk) langzamer.

Ik heb het geprobeerd, spieren kweken als beginner zonder calorie-overschot, werkte niet echt goed. Nu aan't bulken en ik gain als een malle.

Voor kwark alternatief gewoon Casseine kopen, ongeveer zelfde prijs.

Meer eten en/of beter trainen, simpel zat. Als je zeker weet dat je training goed is, dan eet je niet genoeg... en andersom.

Terug
Naar boven