Giacomo21
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 7%
dan ben ik ook wel eens benieuwd haha. geloof niet dat er iets mis is met mijn schema's. anders had ik daar wel een topic over geopend.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DitJe kan een snelle verbranding hebben, ga er nog 500 kcal boven zitten, en kijk of je dan groeit![]()
Zoveel mogelijk cardio/beweging vermijden, trainingen binnen de 45 minuten houden en opteren voor kortere sets te maken.
Als je helemaal niet groeit, wat denk je nou dat er mis is, je voeding of je training?
Meest waarschijnlijk? Je voeding. Zéker als beginner.
Juist het omgekeerde. Als hij gevorderd was en niet meer zou groeien zou ik pas naar voeding kijken. Een beginner maakt gains ongeacht wat hij eet.
Onzin, je kunt wel aankomen zonder calorie-overschot, het gaat alleen (een stuk) langzamer.Nee, een beginner maakt gains, ongeacht hoe goed zijn training is, als je het zo zwart/wit wilt zien. Snel heeft de beginner een groeistimulus te pakken.
Je kunt NIET aankomen (ook geen vet omzetten of dat soort onzin) zonder calorie-overschot.
Onzin, je kunt wel aankomen zonder calorie-overschot, het gaat alleen (een stuk) langzamer.