Fitness Seller

Zo ben weer op nederlandse bodem

Emile

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Hallo schatten van me,

Na een week van afwezigheid is emilio weer terug op nederlandse bodem. Ik ben voor mijn werk een week lang naar orlando geweest met lekker weer. Daarnaast nog een 2 examens gedaan die ik heb gehaald. Het was druk en intensief. Een week lang elke dag 06.00 op en pas tegen 20.00. Ik was wel enorm gaar, maar het was meer dan waard.

Ik ben naar Lotussphere 2007 geweest dat elk jaar door IBM op het walt Dinsey Resort in Orlando , Florida wordt georganiseerd. IBM laat zijn nieuwe produkten zien en de toekomstplannen op het gebied van o.a. Domino. Dit jaar waren er 10.000 man. Het was top geoganisserd. Ik heb seminars op het gebied van Domino Ontwikkeling met allerlei webtechnieken. Heel cool allemaal.

Op 1 avond had IBM voor iedereen een park van walt disney afgehuurd (in totaal zijn er 5 op het hele resort) compleet met gratis eten en drinken. Allemaal heel netjes en zonder logistieke problemen opgezet.

Ook ben ik naar een outletstore gegaan en wat een goedkope shit. 2 ralph lauren overhemden voor 40 dollar. Een nike trainingsjasje voor 20 dollar etc. Gelijk ff wat ingekocht :D Ook naar seaworld gegaan. Heben ze een stadion gebouwd voor 2000 man voor de killar whale Shamu. Wat een groot beest. Ook hele mooi dolfijnenshows. Zo mooi allemaal en vooral heel erg groot.

Ik ben wel onwijs verkouden geworden van die kloteairco. Je kan hem niet uitzetten en alleen maar kouder of warmer. Ook in de seminarzalen stond ie keihard. Kloteirritant. Ik wilde het bijna uit mijn hotelkamer slopen :mad:

Gister ff naar mijn vriendin geweest want daar was ik wel aan toe. Vanavond weer trainen.

and KEEP ON WOKKING :cool:

welkom terug, klinkt goed:)

ben zelf ook in orlando geweest, ook in seaworld geweest en naar zo'n outlet geweest :)

welkom back :)

zet je ook nog effe wat foto's neer ? ;)

Welkom terug, Emileke!:D

Welkom back! Was leuk dus?

Welcome back. Zeker niet kunnen trainen daar?

Nice! Gefeliciteerd ook met je examens!

5 pretparken op 1 resort of lees ik weer eens niet goed?

Good to have you back,gab.

Welkom terug! :)

Klinkt leuk.

WELKOM back en gefeli

Gefeliciteerd met die examens, en beterschap; veel fruit eten. ;)

Welkom terug. :)

welkom terug :D lijkt me ook wel vet om naar orlando te gaan!

vakantie foto's? :D

Hallo kanjer lekker weer thuis .... kussie marian;)

• Topic Starter Topic Starter
Dank allemaal :).

Ik ga zeker nog foto's posten.

cool bro'!

welkom terug

Terug
Naar boven