Fitness Seller

zo snel mogelijk vet kwijt en meer spieren opbouwen

Bobbiebuilder

Novice
Waardering
0
hallo iedereen,
ik ben 16 jaar weeg 98 kilo (niet schrikken dit is gekomen sinds het fitnessen:P).
ik train nu al bijna een jaar ben al flink wat spieren aangekomen en veel kracht toename, maar er is iets wat ik heel graag wil een sixpack ik doe cardio wellicht te weinig en ook buikspier oefeningen 3 verschillende en dan van ieder 3 setjes per dag.
hoe kan ik het snelste mijn buikje kwijtraken?
en is het verstandig om dan te stoppen met shakes?? (mammoth 2500)
want mijn ma zegt dat het tegenstrijdig is aangezien er 1000 calorieen per keer inzitten(ik neem 1 shake per dag en dan smorgens).

als jullie iets hebben zou ik het graag horen :D

Lees alle stickies van dit forum door en je bent al een heel eind op weg. Enneuh.. shake van 1000 kcal???

3 verschillende en 3 setjes per dag ?
waarom buikspieren anders aanpakken dan andere spieren want dit slaat op kaas

hallo iedereen,
ik ben 16 jaar weeg 98 kilo (niet schrikken dit is gekomen sinds het fitnessen:P).
ik train nu al bijna een jaar ben al flink wat spieren aangekomen en veel kracht toename, maar er is iets wat ik heel graag wil een sixpack ik doe cardio wellicht te weinig en ook buikspier oefeningen 3 verschillende en dan van ieder 3 setjes per dag.
hoe kan ik het snelste mijn buikje kwijtraken?
en is het verstandig om dan te stoppen met shakes?? (mammoth 2500)
want mijn ma zegt dat het tegenstrijdig is aangezien er 1000 calorieen per keer inzitten(ik neem 1 shake per dag en dan smorgens).

als jullie iets hebben zou ik het graag horen :D

je kan cardio na het krachttrainning doen zo een 20 minuten
en buik hoef je maar 1 hoogtens 2 keer per week te trainen met 2 tot 4 oefeningenn van 3/4 sets train je buik zwaar en intensief