Fitness Seller

zo snel mogelijk vet kwijt en meer spieren opbouwen

Bobbiebuilder

Novice
Waardering
0
hallo iedereen,
ik ben 16 jaar weeg 98 kilo (niet schrikken dit is gekomen sinds het fitnessen:P).
ik train nu al bijna een jaar ben al flink wat spieren aangekomen en veel kracht toename, maar er is iets wat ik heel graag wil een sixpack ik doe cardio wellicht te weinig en ook buikspier oefeningen 3 verschillende en dan van ieder 3 setjes per dag.
hoe kan ik het snelste mijn buikje kwijtraken?
en is het verstandig om dan te stoppen met shakes?? (mammoth 2500)
want mijn ma zegt dat het tegenstrijdig is aangezien er 1000 calorieen per keer inzitten(ik neem 1 shake per dag en dan smorgens).

als jullie iets hebben zou ik het graag horen :D

Lees alle stickies van dit forum door en je bent al een heel eind op weg. Enneuh.. shake van 1000 kcal???

3 verschillende en 3 setjes per dag ?
waarom buikspieren anders aanpakken dan andere spieren want dit slaat op kaas

hallo iedereen,
ik ben 16 jaar weeg 98 kilo (niet schrikken dit is gekomen sinds het fitnessen:P).
ik train nu al bijna een jaar ben al flink wat spieren aangekomen en veel kracht toename, maar er is iets wat ik heel graag wil een sixpack ik doe cardio wellicht te weinig en ook buikspier oefeningen 3 verschillende en dan van ieder 3 setjes per dag.
hoe kan ik het snelste mijn buikje kwijtraken?
en is het verstandig om dan te stoppen met shakes?? (mammoth 2500)
want mijn ma zegt dat het tegenstrijdig is aangezien er 1000 calorieen per keer inzitten(ik neem 1 shake per dag en dan smorgens).

als jullie iets hebben zou ik het graag horen :D

je kan cardio na het krachttrainning doen zo een 20 minuten
en buik hoef je maar 1 hoogtens 2 keer per week te trainen met 2 tot 4 oefeningenn van 3/4 sets train je buik zwaar en intensief
en met mammoth 2500 zou ik stopen daar zit te veel koolhydraten in, is meer voor mensen die niet snel aankomen ik zou die vervanger door gewone eiwit shakes daar zit zo een 100 kcal met water en zo een 200 met magere melk en die ken je wel 2 0f 3 per dag nemen

en oh ja zorg er voor dat jou vet onder de 13% komt want anders zie je geen sixpack!

• Topic Starter Topic Starter
je kan cardio na het krachttrainning doen zo een 20 minuten
en buik hoef je maar 1 hoogtens 2 keer per week te trainen met 2 tot 4 oefeningenn van 3/4 sets train je buik zwaar en intensief
en met mammoth 2500 zou ik stopen daar zit te veel koolhydraten in, is meer voor mensen die niet snel aankomen ik zou die vervanger door gewone eiwit shakes daar zit zo een 100 kcal met water en zo een 200 met magere melk en die ken je wel 2 0f 3 per dag nemen

en oh ja zorg er voor dat jou vet onder de 13% komt want anders zie je geen sixpack!

ok, maa welke shake stel je zelf dan voor wat het beste is ??

ok, maa welke shake stel je zelf dan voor wat het beste is ??

zelf gebruik ik bms protein 80 dat vindt ik een hele goeie eiwitshake dat zou ik jou ook aanraden ,maar der zijn er natuurlijk veel vershillende zoek is gewoon op google.zolang er maar veel eiwiiten der in zitten en nauwelijk vet of koolhydraten is het prima.

Je wilt niet zo snel mogelijk je buik kwijt raken, want als je te snel cut raak je te veel spiermassa kwijt. Als je vet wilt verliezen is het heel simpel, gooi je cardio omhoog en maak een goed voedingsschema.

Mammoth is idd een shake die bijna 1000 kcal oplevert, moet een prestatie zijn om dat binnen te krijgen:)

zelf ook gebruikt:P met volle melk in de bulk 1500Kcal.. 3000 Kcal vaste voeding en 2 shakes, ging echt mega hard in gewicht omhoog met die 6000Kcal op een dag:D:D

o/t: stop met die shakes, neem gewone eiwit shakes, als dat uberhaupt nodig is al.. zorg gewoon voor een goed cut schema met veel cardio.. lees de sticky's nog ff goed door zou ik zeggen;)

Terug
Naar boven