MuscleMeat

Zoek een goede desktop

Nador

Ripped Bodybuilder
Waardering
175
Ik ben op zoek naar een goede, maar niet al te dure desktop met een goede videokaart om mee te gamen. Misschien dat iemand er toevallig ergens 1 heeft zien staan, nieuw of op tweakers? Ik weet dat de Aldi soms zeer goede Medion desktops aanbied, maar momenteel helaas niet.

Ik weet dat zelf samenstellen het beste is, maar ik heb de ballen verstand van computers.

Prijs bij voorkeur rond de 400

Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een goede, maar niet al te dure desktop met een goede videokaart om mee te gamen. Misschien dat iemand er toevallig ergens 1 heeft zien staan, nieuw of op tweakers? Ik weet dat de Aldi soms zeer goede Medion desktops aanbied, maar momenteel helaas niet.

Ik weet dat zelf samenstellen het beste is, maar ik heb de ballen verstand van computers.

Prijs bij voorkeur rond de 400
Zelf samenstellen is echt heel makkelijk. Ken je echt niemand die alles in elkaar kan zetten? Is echt niet moeilijk hoor.

Voor 400 euro ga je niet diablo 3 goed kunnen spelen.

Voor +-400 euro zal het een 2ehands systeem worden, zelf monteren zal je 500-600 euro kwijt zijn aan een pc waarmee D3 zeker wel zal werken alleen is dit excl emballage kosten.

Leuk systeem voor een mooie prijs en als je bij de bestelling voor de AMD HD6850 1GB GDDR5 (+€49,00) kiest zit je wel gezegend voor D3.

Ben toevallig op die site gekomen, niet al te duur, maar zelfs samenstellen is meestal wel fijner.

• Topic Starter Topic Starter
100 euro voor windows :O en 120 voor een monitor. Is dat normaal?

Windows gewoon gekraakt downloaden en branden dan installeren, monitor 2ehands halen ?

Bij alternate kies je gewoon je onderdelen en zij steken hem in elkaar.. Maar Medion is niks mis mee, mijne gaat hier al 5 jaar mee. Je kan ze ook bestellen op medion.com

kleine hijack, maar ook interessant voor OP:

Is er geen site waar je specs van een PC kan invullen welke dan een totaalscore geeft ofzo?
Ik ben ook op zoek naar nieuwe PC maar heb de markt de afgelopen jaren niet gevolgd

Terug
Naar boven