AndroidHealthClinic

zonder koolhydraten te bulken

Candida, is eigenlijk de rede dat je zure/base niet in balans is. Je krijgt teveel zure binnen.

Koolhydraten mag je wel hebben maar de juiste:
[Link niet meer beschikbaar]

Zoals je ziet, is de 3 groene kolommen in de rij, genoeg koolhydraten die wel mogen.

Ik drink op mijn rustdagen citroensap, en in de avond groene thee.Bepaalde eiwitten en vetten kunnen verzurend werken.
Zuiveringszout is een goed middel om Candida (verzuring tegen te gaan)

http://www.optimalegezondheid.com/candida-en-darmflora/

Ik eet op mijn rustdagen (3 stuks),en voor de training(4 stuks)
alleen eiwitten en vetten, 400 gram eiwitten en 200 gram vetten op rustdagen, en voor de training 100 gram eiwitten, en 100 gram vetten.

En na mijn training aardappels, magere vis, en groenten.

Koolhydraten zijn een leuke aanvulling voor de energie van je lichaam, maar ik doe nu een jaar CBL, en ik eet alleen eiwitten en vetten op rustdagen, en voor de training. na de training eet ik Schone carbs.

heb je Schone carbs goed gewassen of niet.

Klinkt precies hetzelfde als een collega van me, hij mag bijna niks meer eten van die homeopaat en valt alleen maar af.
Hij zou ook een schimmel in zijn darmen hebben wat heel lang duurt om eruit te krijgen. Het ziekenhuis vind echter niks. Ondertussen is hij flink aan het afvallen.
Ziekenhuizen weten ook helemaal niks, ze zouden ziekenhuizen moeten verbieden.

Succes, ik ga toch echt naar een ziekenhuis als ik wat mankeer.
Maar even serieus,

Je collega komt bij die kwakzalver
Kwakzalver verteld dat ie een schimmel heeft.
Collega laat checken bij ziekenhuis.
Ziekenhuis zegt dat hij niks heeft.
Collega blijft geloven in kwakzalver? ???

Maar even serieus,

Je collega komt bij die kwakzalver
Kwakzalver verteld dat ie een schimmel heeft.
Collega laat checken bij ziekenhuis.
Ziekenhuis zegt dat hij niks heeft.
Collega blijft geloven in kwakzalver? ???

Vele culturen en geloven die het metafysische, boven wetenschap stellen hoor, zo vreemd is dit niet in principe.

Hoi,

Ik had een vraag. Is het mogelijk om zonder koolhydraten te bulken? En zo ja, hoe gaat dit dan? Eiwitten gewoon 2gr per kilo lichaamsgewicht en de rest van kcal aanvullen met vetten?

Met vriendelijke groet,

Yor

Mogelijk: ja

Terug
Naar boven