idd **** the system before the system ****s you
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice ik vond al dat ik achterlijk weinig betaalde, ik betaal liever wat meer zodat ik zeker weet dat ik goede zorg krijg als ik het ooit nodig heb.
Energie is juist enorm gedaalt, ik heb laatst weet ik hoeveel geld terug gekregen. Gas prijs voor auto's is ook nog steeds onderr de 45 centen. Een huis heb je al dus daar hoef je je ook niet druk over te maken. Maar o wat hebben we het weer zwaar.

Vind je dat je weinig betaald? Ziek in het hoofd dan.
Energie is nu sinds juni ofzo omlaaggeooid. Voor een half jaartje.
Als je de prijzen van nu (zogenaamd zo laag) eens vergelijkt met 10 jaar geleden slaat het nergens op.
Maar omdat de energie zo laag staat horen de prijzen van de zorg ook niet hoger te zijn.
Maar de belastingen welke geheven worden (transport en dat soort onzin) liggen niet echt lager hoor.
Blijft een melkkoe.
Volgens mij zijn onze energieprijzen ook nog steeds in verhouding tot andere landen erg duur.
Net als autorijden, huizen, zorg
Dus lieve sterke man, je kan wel tegen alles en iedereen in willen gaan, het is gewoon zo![]()
Mwa, de VVD is zo slecht nog niet, toch?Gewoon rechts stemmen, dan lossen dit soort dingen zich van zelf op jongens.
Vind je dat je weinig betaald? Ziek in het hoofd dan.
Energie is nu sinds juni ofzo omlaaggeooid. Voor een half jaartje.
Als je de prijzen van nu (zogenaamd zo laag) eens vergelijkt met 10 jaar geleden slaat het nergens op.
Maar omdat de energie zo laag staat horen de prijzen van de zorg ook niet hoger te zijn.
Maar de belastingen welke geheven worden (transport en dat soort onzin) liggen niet echt lager hoor.
Blijft een melkkoe.
Volgens mij zijn onze energieprijzen ook nog steeds in verhouding tot andere landen erg duur.
Net als autorijden, huizen, zorg
Dus lieve sterke man, je kan wel tegen alles en iedereen in willen gaan, het is gewoon zo![]()

lol tuurlijk was alles 10 jaar geleden goedkoper............... Maar jij werkt toch 60 uur in de week? Lijkt me niet dat je er last van hebt dan....

Je hebt helemaal gelijk belly-dancer
Alleen is het logisch dat prijzen stijgen, inflatie en voorraden die slinken. Aangezien we een verzorgingsstaat hebben en alles gefinancieerd moet worden zullen we meer kwijt zijn aan belastingen, accijnzen en andere heffingen. Willen we kunnen blijven genieten van heerlijke snelwegen (beste van europa (tolvrije) ) en ons sociaal vangnet.
Ik zie hier geen onlogica in.
Inflatie over 25 jaar was volgens mij 27%. Je mag wel even gaan nakijken wat de prijzen gestegen zijn
Alle stijgingen in lasten heb je last van. Ongeacht of je 40 of 60 uur werkt.
Verzorgingstaat? Dat zijn we imo na privatisering van energiemarkt, zorg en openbaar vervoer allang niet meer.
Duitsland en Belgie is de zorg goedkoper plus geen/minder lange wachtlijsten.
Snelwegen waren hier vroeger het beste maar nu allang niet mee rimo. Ze gebruiken de inkomsten ook maar voor een deel van de wegen.
Sociaal vangnet is ook al lang niet meer wat het geweest is.
Nederland is lang niet meer zo goed geregeld als vroeger.
En ik praat niet voor eigen parochie, want ik heb toch nergens recht op. Maar andere gasten wel. En die worden hier wel de dupe van.
Die 120 euro in het jaar wat erbij komt en die inflatie van een % of 2 komt er wel weer bij aan het eind van het jaar als ik ga babbelen over mijn salaris. Maar het principe klopt gewoon niet meer.
Ik had hiervoor particulier, dus was meer kwijt in de maand.
Dus voor mij is het niet eens zo schrikken.
Ik betaalde met 1 kind al 190 euro. Alleen de vrouw was voor een kleine 40 euro. Dus was toen 230 kwijt. En nu 260 dadelijk in 2010. Maar heb ook al een 2e erbij gekregen, en die had ook een euro of 50 gekost, dus was ik eigenlijk 280 kwijt geweest.
Dus mij maakt het nu nog niet uit, maar over een paar jaar kunnen alleen de rijkeren zich nog verzekeren. Of je krijgt mega hoge zorgtoeslagen ,maar dat zie ik ook niet gebeuren.

Inflatie over 25 jaar was volgens mij 27%. Je mag wel even gaan nakijken wat de prijzen gestegen zijn
Alle stijgingen in lasten heb je last van. Ongeacht of je 40 of 60 uur werkt.
Verzorgingstaat? Dat zijn we imo na privatisering van energiemarkt, zorg en openbaar vervoer allang niet meer.
Duitsland en Belgie is de zorg goedkoper plus geen/minder lange wachtlijsten.
Snelwegen waren hier vroeger het beste maar nu allang niet mee rimo. Ze gebruiken de inkomsten ook maar voor een deel van de wegen.
Sociaal vangnet is ook al lang niet meer wat het geweest is.
Nederland is lang niet meer zo goed geregeld als vroeger.
En ik praat niet voor eigen parochie, want ik heb toch nergens recht op. Maar andere gasten wel. En die worden hier wel de dupe van.
Die 120 euro in het jaar wat erbij komt en die inflatie van een % of 2 komt er wel weer bij aan het eind van het jaar als ik ga babbelen over mijn salaris. Maar het principe klopt gewoon niet meer.
Ik had hiervoor particulier, dus was meer kwijt in de maand.
Dus voor mij is het niet eens zo schrikken.
Ik betaalde met 1 kind al 190 euro. Alleen de vrouw was voor een kleine 40 euro. Dus was toen 230 kwijt. En nu 260 dadelijk in 2010. Maar heb ook al een 2e erbij gekregen, en die had ook een euro of 50 gekost, dus was ik eigenlijk 280 kwijt geweest.
Dus mij maakt het nu nog niet uit, maar over een paar jaar kunnen alleen de rijkeren zich nog verzekeren. Of je krijgt mega hoge zorgtoeslagen ,maar dat zie ik ook niet gebeuren.
Wat let je dan om daar heen te gaan? Als je naar de topics kijkt die jij start gaat het er 50% om om te klagen hoe duur alles wel niet is. Misschien moet je ander werk gaan zoeken als het allemaal nog zo lastig is.
Volgens mij ben ik dit topic niet gestart. Beter kijken.
En zoals ik al aangeef. Klagen zit in de mens.
In Nijmegen hebben ze er zelf een term voor: Nuilers.
Maar dat heeft verder niks met de situatie te maken.
Ik verdien ruim boven gemiddeld, dus heb met mij geen medelijden. Het gaat mij alleen om het idee.
Heb ik ook niet, maar ik heb het idee dat je dat zelf hebt. Is nergens voor nodig.
Goh, nooit gedacht dat we hiermee genaaid konden worden...![]()