XXL Nutrition

'Zorgpremie wordt fors duurder'

Bij defensie betaal je nog niet eens 40,- per maand en zowat alles word vergoed.En geen eigen risico en shit.

Stop met het eten van vlees en vis, haal geen rijbewijs, heb geen ambitie, bedrijf argicultuur. Wat, bevalt het je niet? Dan ook niet zeuren en klagen, niet lullen maar gewoon keurig netjes betalen. Net als ik dat doe.

Voorlopig zijn jullie allen hier het prototype van een masticerende motor.

Uitzuigerij dit, wist je dat als je bij de 1e hulp in het ziekenhuis een pleister laat zetten dat daar 1500 euro voor gerekend word? Een gesprek dat in 15 minuutjes afgelopen is bij een psycholoog rond de 200 euro ligt? In het buitenland betaal je geen ruk voor de zorgpremie maah met die belachelijk hoge prijzen hier vind ik het niet zo vreemd..

Stop met het eten van vlees en vis,

check

check

check

geen check

wat heb ik nu gewonnen?

Wat, bevalt het je niet? Dan ook niet zeuren en klagen, niet lullen maar gewoon keurig netjes betalen. Net als ik dat doe.

Voorlopig zijn jullie allen hier het prototype van een masticerende motor.

3x keer check, dan mag ik zeker wel klagen?

Stop met het eten van vlees?? Dan stop ik gewoon met leven:D

Voor mensen met een vetp. hoger als 17.5% de zorg stopzetten. :D

Altijd blijven lachen he jongens

That's it. Ik ga aan de drugs om mijn kosten er terug uit te halen.

Te kwalijk voor worden :mad:
ja we hebben het maar zo goed hier in Holland :rolleyes:

3x keer check, dan mag ik zeker wel klagen?

In zekere zin wel, er wordt immers vaak een contributie van je gevraagd voor een type opbouw waar je vanuit je hart niet geheel mee instemt, doch het wel netjes voldoet.

Zij die slapend volop mee vreten en mee masticeren uit het kapitalistische welzijnsnest hebben vaak het grootste weerwoord als er hervormingen komen om de houdbaarheid te garanderen van hetgeen wat ze juist zelf zo graag zien.

Maar het is voor velen inmiddelds een dusdanige vanzelfsprekendheid geworden dat men denkt dat alles maar kan doordraaien zonder correcties en verdere gemoderniseerde contributies.

Men heeft in dat geval geen idee hoe de ontwikkeling van de laatste 60 jaar is verlopen en welke slagvaardigheid vooruitgang brengt. Beetje het verwende denken van de burgelijke kwal.

Laat ze idd eerst maar de wanbetalers hun bijdrage storten.
Dan is die verhoging vast niet nodig.

Terug
Naar boven