- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat maakt dit nu zo duur? Enkele jaren geleden konden we nog makkelijk met 40 euro per maand weg komen.pat21 zei:Haha nee tuurlijk niet. Die 225 Euro die houden ze gewoon. Eerst is er wat gezeur maar dat is na een maand of twee ook weer voorbij. Zo zijn we als Nederlanders. Dat pikken we gewoon![]()
EricR zei:De wekelijkse boodschap is zeker geen factor 2 duurder geworden. Prijzenoorlog heeft de supermarkt goedkoper gemaakt dan voor de invoering van de Euro.
Zorgkosten stijgen mede door vergrijzing, daar doe je weinig aan. Zijn nog veel andere factoren die er overigens aan bijdragen.
Vis en snoep zou ik niet weten, maar vlees is inderdaad veel duurder geworden. En ik eet veel vlees.RichardV zei:Toch raar dat ik vroeger met 100 piek een volle kar had en nu voor 75 euro een 3/4 volle.
Vlees/vleeswaren en dergelijke zijn zeker wel veel duurder geworden hoor.
Nèt voor de euro kostte goed rundvlees Fl.20/kg, nu hetzelfde in €. Goed, dat het in een paar jaar tijd 20% duurder wordt is verklaarbaar en kan ik mee leven, maar 120% is wel aan de forse kant.De vergrijzing is inderdaad een groot deel van het huidige probleem. Voordeel is wel, dat dat probleem zichzelf oplost.EricR zei:Zorgkosten stijgen mede door vergrijzing, daar doe je weinig aan. Zijn nog veel andere factoren die er overigens aan bijdragen.