XXL Nutrition

Zou ik spieren kwijtraken met 250 test-e?

Wat een zootje is het ook .
Vooropgesteld , we kunnen de beste jongen wel eea afraden ...... maar wat men wil..... doet men toch wel .
Die tren heeft waarschijnlijk lekker in zn kop gezeten .

ik heb in de OP geschreven dat ik met tren gestopt was. heeft iemand dat kunnen lezen?

squat gaat goed omhoog nu, ik wil deze maand nog 180kg squatten ik denk dat het wel lukt
was aan het squatten in olympic schoenen ging niet goed. toen had ik weer chucks geprobeerd en ineens voelt het 10x sterker

als je vorm niet sterk verbeterd is zou ik dit sterk afraden, wanneer ben je van plan dit te gaan doen? Kom ik ff kijken...

• Topic Starter Topic Starter
als je vorm niet sterk verbeterd is zou ik dit sterk afraden, wanneer ben je van plan dit te gaan doen? Kom ik ff kijken...
het ligt meer aan mijn bouw geloof ik. ik heb lange bovenbenen vergeleken met lengte dan kan rechtop squatten niet
ik kan nog niet eens 20kg front squatten en mijn flexibiliteit is niet eens slecht
ik stuur wel een video van squats paar dagen geleden 140x5 vaandag wel 145x5 2x gedaan

het ligt meer aan mijn bouw geloof ik. ik heb lange bovenbenen vergeleken met lengte dan kan rechtop squatten niet
ik kan nog niet eens 20kg front squatten en mijn flexibiliteit is niet eens slecht
ik stuur wel een video van squats paar dagen geleden 140x5 vaandag wel 145x5 2x gedaan

Nee, gewicht verlagen en werken aan je vorm. Gooi om te beginnen die ellebogen niet zo ver naar achter, gooi je borst omhoog, kijk niet naar de grond mar recht vooruit

Nee, gewicht verlagen en werken aan je vorm. Gooi om te beginnen die ellebogen niet zo ver naar achter, gooi je borst omhoog, kijk niet naar de grond mar recht vooruit
je weet niet zoveel over squats geef daar maar geen advies over
dit is hoe een low bar squat eruit ziet

je weet niet zoveel over squats geef daar maar geen advies over
dit is hoe een low bar squat eruit ziet

En hoe denk je dat ik dat kan zien op je filmpje? Je hebt het zo gefilmd dat het niet zichtbaar is waar je de bar hebt liggen. Anyway, kijk eens naar de positie van je armen, Die staan op den duur zowat parallel met de vloer, je maakt er eerder een Goodmorning van i.p.v. een squat... maar ik zal wel ophouden met advies te geven, jij weet het zelf natuurlijk veel beter.

Laatst bewerkt:
En hoe denk je dat ik dat kan zien op je filmpje? Je hebt het zo gefilmd dat het niet zichtbaar is waar je de bar hebt liggen. Anyway, kijk eens naar de positie van je armen, Die staan op den duur zowat parallel met de vloer, je maakt er eerder een Goodmorning van i.p.v. een squat... maar ik zal wel ophouden met advies te geven, jij weet het zelf natuurlijk veel beter.
komt door mijn bouw, kijk naar hoe layne norton squat. hij heeft het zelfde probleem van kort bovenlichaam. ik kan vorm aanpassen hoe ik wil dat gaat nooit veranderen

Popcorn time

post is een video van de squat of is dat al gebeurd?

en welke medicijnen krijg je en in welke dosering?

Terug
Naar boven