AndroidHealthClinic

Zou jij dit kunnen ?

wat een nichterige ke*ker p*ssy.

ventje moeten ze is goed verrot rossen, rolstoellen werk, en dan elkedag nog een mep voor z'n smoel geven als ie komt langs karren in z'n roze flikkermobiel

wat een lomperik, het zijn katten die altijd op hun vier poten landen.

Dat hij dat niet wist.

Sommige mensen zijn tot rare dingen in staat.
Deze gast is zeker niet lekker in zijn kop.

Vet stoer.

Filmpje van youtube en hyves naar één of ander overheids e-mail adres sturen in Litouwen mss...

Heb eerste stukje gezien, maar het gooien gelukkig niet gezien.. zieke shit.

Het is wel k*t dat dat beest daar nog ligt omdat hij niet van hoog genoeg gegooid is! Een oude hond kan je op verschillende manieren afmaken als hij niet meer doet wat je verlangt, maar doe het dan wel goed!

Doe het gewoon niet. Wie is de mens om te bepalen over leven en dood van een dier? dit is een teken van zwakte.

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

damn wil die 3 gasten slaan maar net niet ko,dan ff 2 armen en 2 benen breken en ook ff op zijn knieschijven trappen.wat gewrichten ontwrichten en dan toekijken.

+1

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wtf ? Moeten ze eens met hem doen godver...

t is simpel, er achteraan gooien die gozer :mad:

Tssssssssssssssssssssssssssss

WTF?! Hier krijg je toch gewoon rillingen van? Arm beestje.. Die gast moeten ze vinden en ALLES breken wat er te breken valt!! Zelfde geldt voor zijn vrienden die het filmen en erom lachen. Wat een tyfusvolk

Ze kunnen die gast toch ook wel opsporen, hij is duidelijk herkenbaar in beeld. Ik neem aan dat dit verboden is waarever hij vandaan komt.

It appeared that the savage execution experienced sunelis was alive. Kaip antradienį informavo gyvūnų globos ir kontrolės tarnyba „Nuaras“, nelaimėlį jai perdavė Kauno rajono Vilkijos policijos nuovados pareigūnai. As on Tuesday informed the animal care and control unit "Noire", loser has been transferred to Kaunas district Vilkija police station officials.

„Šuniukui suteikta pirmoji pagalba, nustatyti daugybiniai kaulų lūžiai“, – praneša „Nuaras“. "Dogs given first aid, identify multiple bone fractures," - notify "Noire". Tvirtinama, kad šunelis, nepaisant patirtų traumų, turėtų išgyventi. It is alleged that the son, despite the injuries, it should survive

Mijn Engels is niet zo heel sterk maar ik geloof dat er hier staat dat de hond het overleefd ;) nou dat is wel weer leuk om te horen na al die bedreigingen hier :)

ja of met wat ledematen minder ook totaal geen problemen mee ;)

wtf!!!! wie doet dit nu
die gast verdient het om met zijn kloten aan een boom gehangen te worden, en geslagen te worden met een baseballknuppel
achterlijk k*tvolk:mad::mad::mad::mad:

Ik hoop dat hij mag sterven. En wel aan een gruwelijke dood. Zo gruwelijk dat hij dagen lang pijn heeft. Vieze k*t debiel.

Terug
Naar boven