XXL Nutrition

Zou jij dit ook doen

  • Topic starter Emile
  • Startdatum
  • Reacties 23
  • Weergaven 897
  • Volgers 2

Bezoekers in dit topic

Emile

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2004
Berichten
5.350
Waardering
2
AMSTERDAM - Katja Schuurman heeft het kapsel van kersverse echtgenoot Thijs Römer gemillimeterd. "Anders wilde Katja niet meer met me naar bed", zegt de 28-jarige acteur gekscherend.

Zou jij het ook voor over hebben of niet :cool:
 
als het me goed zou staan wel
als het er echt niet uit zou zien dan niet
 
om te nken met katja, hell yeah
 
Voor een wip met Katja? Dan scheer ik als het moet mijn aarshaar nog af.
 
Mwoah... coïtus met katja, daar heb ik wel veel voor over. Maar mijn hoofd milimeteren, dat weet ik nog zo net niet. Straks denken de mensen dat ik bodybuilder ben!
 
ben ik de enige die katja niet zo overdreven lekker vind?:scratch:

als het nou Gigi Ravelli was...:D
 
No doubt about it!
 
ben ik de enige die katja niet zo overdreven lekker vind?:scratch:

als het nou Gigi Ravelli was...:D


ik vind katja helemaal niks aan ,ik heb sowieso al een hekel aan krullen, doe mij ook maar gigi dan :D
 
Mwoah... coïtus met katja, daar heb ik wel veel voor over. Maar mijn hoofd milimeteren, dat weet ik nog zo net niet. Straks denken de mensen dat ik bodybuilder ben!
Idd, precies dit :P
 
nee man straks denken ze dat ik lonsdaler ben :P
 
ik zou dr gewoon palen.. niet zeiken dat wijf.. willen?? lol.. anyways mn haar is altijd kort :D
 
Zolang zij haar haar niet milimeterd nak ik der suf en doe ik er bijna alles voor :D
 
Zolang zij haar haar niet milimeterd nak ik der suf en doe ik er bijna alles voor :D

Juist wel alleen als ze haar haar heeft gemillimeterd ... in de schaamstreek dan he!
 
Met dat 'ook' impliceer je dat je dus helemaal niets bent liefje?

Vergeleken met hoe een die-hard bodybuilder eruit ziet, idd ;) Ik ben blij met m'n beachboy fysiekje ;) Daar gaat het om :)
 
mijn haar kort is het probleem niet, maar niet voor Katja.
 
Back
Naar boven